Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

C_arola schreef:Het kan inderdaad gemaakt worden, had ik ook met mijn iPod en nu jammer genoeg met mijn Samsung telefoon. Als je iemand hebt die handig is dan kun je een beeldscherm bestellen via ebay, komt uit China en met een paar weken heb je een beeldscherm van rond de 30,-
Winkels rekenen hier altijd behoorlijk hoge bedragen voor.
Miekelien schreef:Ik heb mijn iPhone pas laten repareren, ik had alleen een paar barsten in de voorkant. Dan zetten ze er wek direct een nieuw scherm op, dat is gekoppeld. Kostte me €70, keurig vergoed door de verzekering.
mcjv schreef:Miekelien schreef:Ik heb mijn iPhone pas laten repareren, ik had alleen een paar barsten in de voorkant. Dan zetten ze er wek direct een nieuw scherm op, dat is gekoppeld. Kostte me €70, keurig vergoed door de verzekering.
Mag ik vragen waar je je telefoon hebt laten maken/waar je bent verzekerd?
Miekelien schreef:Dat mag! Reparatie was bij een klein telefoonbedrijfje hier in Enschede, heb vooraf wel even wat navraag gedaan over de betrouwbaarheid bij verschillende mensen. Verzekering is de inboedelverzekering van ABN, die heeft een extra dekking voor schade aan elektronica binnen en buiten huis.