lllaura schreef:Dank voor alle reacties. Wat betreft het aannemen van de tegoedbon, zo te lezen had ik dat inderdaad niet hoeven doen. Dat wist ik helaas niet, en er staat ook op de site dat als je hem eenmaal aan hebt genomen dat het moeilijk is om er weer vanaf te komen. Aangezien ik ook nog naar een andere stad moet om weer diegene in de VILA te spreken, ga ik dat niet doen.
Iemand merkte op dat mensen mij een dienst verlenen en ik daarom de prijs zou moeten verlagen. Ik vraag inderdaad of iemand mij een dienst wil verlenen (namelijk mij vertrouwen op dat ik die bon toestuur), maar ik begrijp niet waarom ik daardoor meteen de prijs zo zou moeten verlagen.
Als je hem niet wil, er niet het volledige bedrag voor wil betalen of wat dan ook dan is dat je goed recht. Maar ik zit zelf erg krap met geld (daarom wacht ik ook liever niet totdat ik wel een keer wat leuks tegen kom bij de VILA) en ik hoop gewoon het zo op te lossen.
De dienst is 'zorgen dat jij contant geld krijgt ipv een bon die je niet wilt gebruiken'. Niet dat vertrouwen 
Voor elke bokker is het makkelijker gewoon zelf te pinnen, maar nu moeten ze het maar met een omweg en vertraging doen omdat dat jou goed uitkomt? Nee, dat klopt voor mij van geen kant 
Jij hebt zelf gekozen voor het aannemen van die bon, dan moet je nu ook met de consequentie omgaan dat je hem niet meer kan/wil gebruiken.
Het reduceren van je prijs is jou 'beloning' voor die bokker die je van die onbruikbare bon ontdoet, zo heeft de bokker ook nog winst, ipv alleen jij.