Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ruby1995 schreef:Maar kost zo'n verzekering 11,- per maand??
Maaaarr, ik heb nog niet genoeg geld voor een autorijbewijs en al zou ik dat wel hebben dan kan ik alsnog geen scooter kopen, dus dit is echt geen oplossing....
Kan trouwens niet met de scooter mee naar school omdat dit ongeveer 25 KM is.
Ruby1995 schreef:Maar kost zo'n verzekering 11,- per maand??
Maaaarr, ik heb nog niet genoeg geld voor een autorijbewijs en al zou ik dat wel hebben dan kan ik alsnog geen scooter kopen, dus dit is echt geen oplossing....
Kan trouwens niet met de scooter mee naar school omdat dit ongeveer 25 KM is.
Jolandaa_ schreef:Ik heb destijds 13 km gefietst iedere dag. Een half jaar lang. Beviel mij prima omdat ik hier de rust in kon vinden om even de dag te laten bezinken. met een mp3. Altijd wat reserve eten/drinken bij je hebben. Maar dat is persoonlijk. Ik wilde geen scooter.
Ruby1995 schreef:De scooter die ik heb gezien is 4takt! Inderdaad, vallen met sneeuw.... Vind het zo lastig maar ondertussen ook zo leuk! 1/2 uurtje, hoeveel bedoel je hiermee 1,5 uur???
Arjan1983 schreef:Yoh,
Ik heb 4 jaar een auto gehad voor mij zelf. Heb nu sinds 8 weken de auto ingeruild voor een Scooter, sjeeh wat scheelt dat in de kosten denk aan verzekering / belasting en onderhoud kosten dan zijn de brandstof kosten niet eens mee gerekend.
Ik betaal nu E9.- aan verzekering ipv E40.- per kwartaal. Een tank brandstof voor ongv E10.- kan ik ruim 2 weken mee voort.
Ik heb mijn Auto rijbewijs, maar de regels zijn verandert; Als je nu voor je Auito bewijs gaat mag je er niet mee op de Scooter.
Ik heb er geen spijt van tot nu toe, goede warme kleding is een PRE.