Bron: http://g4.img-dpreview.com/155C80A6875D ... AC3678.jpg
Hallo lieve bokkers,
Graag wil ik even mijn verhaal kwijt, want ik ben hier natuurlijk helemaal kapot van.
Al een langere tijd, loop ik met het probleem van slechtuitziende, kapotte etc. schoenen, wie kent dit niet?
Nou ben ik een echte All Stars fan, en heb ook diverse paren versleten, maar kon het nooit over mijn hart verkrijgen om deze weg te doen.
Een paar maanden geleden had ik eindelijk de stap gezet om mijn allereerste allstars weg te gooien, vol gaten, modder, stro/hooi, oftewel: er was niets meer van over. Ik trok ze niet meer aan en ze stonden stof te vangen in de kast.
Hier heb ik wel een traantje bij moeten laten.
Afijn, nu een paar maanden later, begonnen mijn allernieuwste paar, ook schoonheidsfoutjes te vertonen..
Koppig als dat ik ben, droeg ik ze, tot de blaren op mijn hielen stonden.
Want schoenen weggooien die nog "goed" zijn? Ben je mal!
Mijn vriend liep al wekenlang te zeuren, waarom ik in godsnaam die schoenen nog niet weg had gegooid.
De mafkees! Maar nou, heeft hij eindelijk zijn zin gekregen... Mijn All Stars, mijn schatjes, mijn allerliefste schoenen, zijn niet meer.

Ik heb de veters eruit gehaald, om toch nog een aandenken te hebben, mooi in een strikje, ingelijst boven mijn bed.
Even zonder dollen.
Ik heb van mijzelf erg scheve voeten, en goede schoenen zijn een must en daarbij draag ik zooltjes.
De binnenkant begon schuurplekken te vertonen door mijn zooltjes en ik kreeg steeds giga blaren en knelplekken op mijn tenen.
Maar ik kon het niet over mijn hart verkregen om ze weg te doen. De buitenkant was nog helemaal gaaf en dus waren mijn schoenen nog "goed".
Iedereen in mijn omgeving verklaarde mij voor gek om met kapotte schoenen rond te lopen en daarmee mijzelf te pijnigen.

Zijn er meer mensen die zo'n moeite hebben om hun maatjes zomaar weg te gooien?
Kunnen wij elkaars leed verzachten? Verzamel u, schoenenverzamelaars!
Ik ben nou niet zo'n iemand die 100 paar schoenen heeft hoor, haha. Ik heb dus nu nog maar 3 paar sneakers.
en herken het. Niets zo lekker als een paar fijn zittende schoenen. Ze gaan hier ook pas weg als ze echt helemaal op zijn. Van binnen en van buiten, bij voorkeur laat ik ze nog een keer repareren bij zoolproblemen maar eens moet het. Alleen zorg ik er wel voor dat ik dan een paar goede vervangers heb die ingelopen zijn.
gelukkig zien die van mij er na 8 jaar nog steeds mooi uit, maar goed ik heb dan ook kei veel schoenen en wissel nogal eens 

Ze lopen nog zo heerlijk, ondanks dat ik erg natte voeten