Ik hoop dat er hier ook mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en die mij kunnen helpen voor mijn beslissing van vanavond.
Ik heb via via iemand ontmoet, en vanavond zouden we naar de bioscoop gaan, maar iets in mijn gevoel zegt me dat ik niet moet gaan, maar aan de andere kant krijg ik daar misschien weer spijt van. Qua karakter passen we super bij elkaar maar hij heeft ''het'' volgens mij gewoon niet. Ik weet niet wat het is, in kwestie is het een leuke gezellige jongen, niet overdreven knap maar ook niet lelijk, mijn moeder vindt hem ook gezellig en we hebben dezelfde interesses, maar op de een of andere manier heb ik er dus een raar gevoel over. Misschien dat hij toch m'n type niet is zoals ze dat zeggen oid? Maar zijn innerlijk is dan wel weer goed, ik weet dus niet wat ik moet doen...
Wat moet ik doen, met twijfels naar de bioscoop gaan en dat het misschien toch nog wat wordt of kan ik beter thuis blijven?
Ik hoop op reacties want hij zou me vanavond na het eten al komen ophalen...

wat heb je te verliezen? Ik herken het trouwens wel, ik heb eigenlijk nooit dates (
En en en, ooit gehoord van liefde op het tweede gezicht?