Ik heb een luxeprobleem, het probleem dat ik verwend ben. Ik heb gewoon niets nodig om het moment dat ik cadeautjes moet verzinnen! Ik ben tevreden met weinig en dat zorgt ervoor dat ik moeilijk cadeautjes kan verzinnen.
Wij vieren thuis Sinterklaas, gewoon gezellig cadeautjes voor elkaar kopen en op 5 december uitpakken, gezellig muziekje op, lekkere dingen (pepernoten!) op tafel.
Een week later ben ik jarig. Dat is het begin van het probleem. Voor 5 december moet ik cadeautjes verzinnen die ik leuk vind om te krijgen, maar voor mijn verjaardag ook (want mijn mama, zusje, papa en opa's en oma's vinden het niet leuk om geld te geven, dat vinden ze niet een 'cadeau'). Van de rest vraag ik wel gewoon geld, zodat ik kan kopen wat ik leuk vind. Ik heb al een klein verlanglijstje voor mijn verjaardag en ook wel wat kleine dingen voor Sinterklaas, maar nog lang niet genoeg. Ook met mijn vriendinnen vieren we Sinterklaas/Kerst door middel van lootjes, wat betekent; nog een verlanglijstje maken. Wat ben ik blij dat we bij mijn vriend een spel doen, dan hoef ik tenminste niet na te denken wat ik allemaal wil vragen...
Ik heb al eens diep nagedacht en kom bijna niet op cadeautjes.
Nieuwe paardrijspullen zijn niet nodig, behalve een cap en een laarzentas en die staan al op het verlanglijstje
Ook heb ik wat kleine dingetjes, zoals een parfum en een nieuwe kalender, maar ja, dat is natuurlijk niet genoeg om drie verlanglijstje mee te vullen.
Ook wil ik graag een lens voor mijn Canon 600D, ben er nog niet precies uit welke lens, waarschijnlijk een 18-200 lens,
maar ik heb nog verjaardagsgeld van vorig jaar liggen en met het verjaardaggeld dat ik dit jaar er nog bij ga krijgen, kom ik al een heel eind.
Hebben jullie nog suggesties? Make-up heb ik genoeg, nagellak en sieraden ook.
De normale makkelijke 'meisjesdingen' vallen dus eigenlijk al af.
Voor Sinterklaas thuis en met mijn vriendinnen doen we niet zulke hele grote bedragen.
Thuis zal het zo'n 15/20 euro zijn en met vriendinnen 10/15. Het gaat ons meer om de gezelligheid dan om de cadeautjes,
maar er wordt wel verlangd dat er iets op het verlanglijstje staat

Wie oh wie helpt dit verwende meisje dat nog drie verlanglijstjes moet vullen?
Edit: Wat verkeerd geformuleerd waardoor het verkeerd opgevat werd

kan je zelf steentjes of verschillende dingen maken