Zoenen, wanneer wel of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koetjesreep

Zoenen, wanneer wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 18:14

Hoi lieve bokkers!

Ik heb mezelf onlangs betrapt op een heel rare kant van mezelf. Ik kom er dan ook openlijk voor uit: ik hou van zoenen..

Iedereen kent het wel, je gaat een avondje uit met vrienden, en al snel leer je iemand kennen op de dansvloer. Van het een komt het andere en al snel sta je samen te dansen.

Nu wil ik graag eens weten, wanneer zouden jullie overgaan tot zoenen, of juist net niet?
Wat zijn bepaalde afknappers voor jullie? Zijn er no-go situaties? Bv als je ex in dezelfde club is?

Brand los!

Silenna

Re: Zoenen, wanneer wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:18

Wanneer wel: als hij onmogelijk knap is, en ik single. :D

Ben er niet zo 'moeilijk' in. Zoenen is fijn. Alleen nooit met meerdere jongens op 1 avond. En als mijn ex er ook is (waar ik het goed mee kan vinden) hou ik me ook in.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:19

Wanneer je een koortslip ziet, niet zoenen :')

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:19

haha super herkenbaar! ik hou er ook van :)
ik heb geen idee wanneer ik overga van dansen tot zoenen, gaat meestal vanzelf

afknapper nummer 1 vind ik een plat boers brabants accent :\ (ik val verder wel op boeren maar dat accent dat ze bij ons in het dorp hebben...)
no go is een jongen die al een vriendin heeft

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:20

Of als je zó dronken bent dat je niet meer weet waar je kont zich bevind: niet zoenen. :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:20

Ik vind zoenen in het openbaar zoals in een kroeg of discotheek echt zooooooooooooooo snollerig :').
Hij wacht maar lekker :). En ja, zoenen vind ik ook heerlijk. Maar heb zo mn trots en ego :).

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:21

vuurneon schreef:
Wanneer je een koortslip ziet, niet zoenen :')

Ik moest lachen toen ik deze reactie las :))

afknapper ehhhhhm als je heel dichtbij hem komt en beseft dat hij niet zo lekker ruikt als hij eruit ziet?

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:25

Zoenen was ik nooit zo moeilijk mee... Aan het eind van de avond in de kroeg had ik vaak wel met iemand gezoen, maar ook jongens waarmee ik dan vaker zoende, maar niet mijn vriend was. Gewoon voor de leuk. Nu zoen ik al bijna 3 jaar een dezelfde jongen en dat is nog veel leuker;)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:26

Yv_ schreef:
Ik vind zoenen in het openbaar zoals in een kroeg of discotheek echt zooooooooooooooo snollerig :').
Hij wacht maar lekker :). En ja, zoenen vind ik ook heerlijk. Maar heb zo mn trots en ego :).

Dus meiden die in een kroeg/discotheek met een jongen zoenen hebben geen trots en zelfrespect? Okee. :')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:30

Liesje1611 schreef:
Yv_ schreef:

Dus meiden die in een kroeg/discotheek met een jongen zoenen hebben geen trots en zelfrespect? Okee. :')

Oh jeetje, ik heb dan geen trots en zelfrespect... :')

Nee even serieus, trotser dan mij kan je het niet hebben.. Daarbij liep het bij alle jongens waarmee ik gezoend heb in een discotheek uit op een relatie van meerdere jaren. Maar ach zal wel met een gebrek aan zelfrespect te maken hebben... :') Hahaha ik denk dat het eerder iets is als 'tijdens het uitgaan doe waar ik zin in heb, op het moment dat mij dat het beste lijkt' en zich vooral niets van de mening van anderen aantrekken.
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 21-10-13 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:33

Ik houd er ook van. Gelukkig heb ik mijn vriend waar ik iedere dag mee kan en mag zoenen ;)
Maar toen ik nog single was was ik helemaal niet zo van het zoenen. Tenminste niet met iemand die ik maar 1 avond kende.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:34

Ja, zo kan je het ook niet, al bedoelde ik dat niet ;).

. Nevermind.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:36

Ahh nee ok, ik heb het niet over twee mensen die in elkaar proberen te kruipen, dat is gewoon nasty in het openbaar. Maar gewoon een subtiele zoen, daar zie ik het kwaad niet van in.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:49

Lara Yv mag toch wel gewoon zeggen wat zij er zelf van vind....?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:58

Ik ging amper uit en nu al helemaal niet meer maar heb wel een paar keer gehad dat een jongen dacht mij zomaar even te kunnen zoenen. Ik vind dat echt respectloos. Al helemaal omdat het vaak alleen maar lust is voor ze. Nee, echt, oprotten :=

Wanneer wel zoenen? Als je dat wilt :') :D

Pas als ik iemand echt leuk vind en dat is wederzijds, relatie zit eraan te komen, zpu ik willen zoenen.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:00

Waarom kom ik Geryon áltijd tegen in topics als deze, en waarom verschillen wij áltijd van mening :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:01

Wanneer? Zodra je de behoefte voelt (en je allebei single bent) natuurlijk :D Zoenen is heerlijk, én onderdeel van het selectieproces := Iemand die zoent als een bouvier, dat wordt 'm niet :n

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:03

Geryon schreef:
Ik ging amper uit en nu al helemaal niet meer maar heb wel een paar keer gehad dat een jongen dacht mij zomaar even te kunnen zoenen. Ik vind dat echt respectloos. Al helemaal omdat het vaak alleen maar lust is voor ze. Nee, echt, oprotten :=

Pas als ik iemand echt leuk vind en dat is wederzijds, relatie zit eraan te komen, zpu ik willen zoenen.

Voor jou toch ook dan, wat maakt dat dan uit? :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:04

Liesje1611 schreef:
Waarom kom ik Geryon áltijd tegen in topics als deze, en waarom verschillen wij áltijd van mening :D

Haha omdat wij nogal verschillende types zijn Lies :D Maar het is niet zo moeilijk om anders te zijn dan ik :')

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:04

Als je net overgegeven hebt of knoflook op hebt; niet zoenen... :')
En zo lang je het niet te bont maakt én vrijgezel bent: enjoy your happy single life!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:05

NeverGiveUp schreef:
Geryon schreef:

Voor jou toch ook dan, wat maakt dat dan uit? :D

Wat is voor mij dan toch ook? Snap je nie :')

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:07

Vooral zoenen als je dat wilt, wil je het niet, doe het dan vooral niet. Simpel toch? En als anderen het zien... Tsja, jammer. Niks mis mee zolang het enigszins binnen proportie blijft.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:19

Ik hou echt helemaal niet van zoenen, en vooral niet met iemand die ik niet ken! Mag die nog zo knap zijn, bah nee :+
Vriendlief kreeg zijn eerste kusje pas na een aantal dates :Y) En echt zoenen kan ik alleen als ik echt verliefd ben op diegene..

Not done vind ik zoenen op straat, vreselijk ordinair vind ik dat als mensen midden op straat uitbundig staan te zoenen :=
In de disco doet iedereen maar wat ie niet laten kan, daar kom ik toch niet meer :')

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:20

BAStable schreef:
Als je net overgegeven hebt of knoflook op hebt; niet zoenen... :')
En zo lang je het niet te bont maakt én vrijgezel bent: enjoy your happy single life!

:j

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:22

Als hij leuk is en een nieuw land (een land dat ik nog niet eerder heb gezoend O:) Heb een lijstje);
ZOENEN

Als hij niet leuk is, niet zoenen, maar dan heb ik hem waarschijnlijk na 2 minuten toch wel afgepoeierd!

edit; als hij heel leuk is en het is geen nieuw land dan wil ik het ook nog wel eens doen ;)