Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje1611 schreef:Yv_ schreef:Ik vind zoenen in het openbaar zoals in een kroeg of discotheek echt zooooooooooooooo snollerig.
Hij wacht maar lekker. En ja, zoenen vind ik ook heerlijk. Maar heb zo mn trots en ego
.
Dus meiden die in een kroeg/discotheek met een jongen zoenen hebben geen trots en zelfrespect? Okee.
Geryon schreef:Ik ging amper uit en nu al helemaal niet meer maar heb wel een paar keer gehad dat een jongen dacht mij zomaar even te kunnen zoenen. Ik vind dat echt respectloos. Al helemaal omdat het vaak alleen maar lust is voor ze. Nee, echt, oprotten
Wanneer wel zoenen? Als je dat wilt![]()
![]()
Pas als ik iemand echt leuk vind en dat is wederzijds, relatie zit eraan te komen, zpu ik willen zoenen.
NeverGiveUp schreef:Geryon schreef:Ik ging amper uit en nu al helemaal niet meer maar heb wel een paar keer gehad dat een jongen dacht mij zomaar even te kunnen zoenen. Ik vind dat echt respectloos. Al helemaal omdat het vaak alleen maar lust is voor ze. Nee, echt, oprotten
Wanneer wel zoenen? Als je dat wilt![]()
![]()
Pas als ik iemand echt leuk vind en dat is wederzijds, relatie zit eraan te komen, zpu ik willen zoenen.
Voor jou toch ook dan, wat maakt dat dan uit?