Ik heb een gigantisch probleem. Mijn deur van de slaapkamer is dichtgevallen zonder klink en toen ik net opstond voor een nachtelijke plaspauze merkte ik dat iket niet meer uitkan. De klink kan ik er niet opzetten en met iets proberen in het klinkgat, het slot om te draaien werkt niet. En ik wil eruit!!!! Ik woon alleen en niemand heeft een reservesleutel, die ligt hier namelijk nog op tafel na een verlof.
Ter beschikking heb ik minigereedschapskist en, oh dank, een vierkantssleutel/schakelaar ding van mijn werk maar niks werkt!!!!! En oh ja, de deur gaat langs binnen open dus dat intrappen gaat ook niet.
Anoniem
Geplaatst: 17-10-13 05:10
Geen idee, sorry. Sterkte.
NESCAFE
Geplaatst: 17-10-13 05:12
De scharnieren van de deur eruit halen? Door het raam naar buiten?
Ik kan door het raam en de brandladder naar buiten en kom dan op een terras uit, helaas ben ik dan nog niet geholpen omdat ik niet via mijn voordeur binnen kan zonder sleutel en in het appartement terras niemand woont.
kraakte
Geplaatst: 17-10-13 05:19
Oioioioi wat naar! Ik heb geeeeen idee wat je kunt doen in zo'n situatie.
Ik ken een aantal mensen die in het verleden iets soortgelijks hebben gedaan en die hebben uiteindelijk de brandweer gebeld. Die komt je dan bevrijden maar dat kost je dan wel je deur(en).
Tja dan zou ik als ik jou was toch de brandweer bellen..... Kan je anders niet een bekende bellen en via de brandtrap naar dat terras en een sleutel vd voordeur gooien zodat diegene dedeur kan intrappen? Zat al te kijken waar je woont maar dat wordt hem niet......
Ohja geen sleutel vd voordeur toch..... mmmmm lastige kwestie
Schuur_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-13 05:50
Tja, ik kan nog proberen om een vriendin een loper van de huisbaas te fiksen en dat zij me zo komt redden en anderseen slotenmaker bellen. Maar ondertussen zit ik hier nog wel even
Heb je niet iets van een koevoet of iets anders van staal of ijzer dat je tussen de deur kan zetten om hem open te wrikken?
Maartje1990
Geplaatst: 17-10-13 06:36
Bellatrix, ik weet niet wat jij allemaal voor spannende dingen op je slaapkamer hebt liggen ... maar ik denk niet dat dat standaard dingen zijn op een slaapkamer, niet op de mijne iig
Maar het zou leuk zijn als die er toevallig zou liggen
Jilletje
Geplaatst: 17-10-13 06:37
Wat een nachtelijk avontuur Heb je nou wel kunnen plassen dan????