Oude topics doorlezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esther43

Oude topics doorlezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 23:14

Heei heii,

Hebben jullie dat ook, dat je oude topics van jezelf doorleest en dan denkt: wat was ik vroeger onnozel en naïef! :+

Denken dat aan de teugel rijden een trucje was, heel bokt over je heen krijgen door een verkeerde vraagstelling, opmerkingen die
goed bedoelt worden van bokkers totaal anders opvatten en boos worden, echt niet snappen waarom je een paard van 1 niet mag longeren,
het verschil tussen een martingaal en een slof niet weten .... enz :')

Maar ook hoe weinig begrip sommige bokt gebruikers kunnen hebben voor de onnozelheid, dat vond ik ook best schokkend :(:)

Mjetterd

Re: Oude topics doorlezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:16

Ik durf dat niet eens, daar ga ik me niet beter door voelen :+

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:16

hahaha ja dat doe ik ook weleens, om je kapot te schamen soms *D

terwijl bij mij maar 3 jaar is, maar goed. sommige dingen had ik beter niet kunnen plaats :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:33

Mjetterd schreef:
Ik durf dat niet eens, daar ga ik me niet beter door voelen :+

Ik ook, schaam me KAPOT! :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:35

Ik zit gelukkig pas sinds januari dit jaar op bokt, maar misschien over een paar jaar.. Al ben ik nu een 19-jarige die wel 2x nadenkt voordat ze iets post dan een overenthousiaste 12-jarige dus misschien valt het mee :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:41

Tsja, als je je puberteit op bokt doorbrengt is het soms verstandig om gewoon niet meer achterom te kijken :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:43

Kwanyin schreef:
Tsja, als je je puberteit op bokt doorbrengt is het soms verstandig om gewoon niet meer achterom te kijken :') .

_O-

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 23:44

Verschrikkelijk he XD hahaha ik voel me er ook niet veel beter door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:47

Er zitten in die jaren vreselijke posts tussen , wat will je na 7 jaar
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-10-13 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:48

Ik zie soms wel eens topic voorbij komen waar iemand van in de 20 zegt van ooooh ts is nog maar huppeldepup 14-15 jaar dus laten we haar niet serieus nemen.
Vind ik zo onzin als je het gewoon in een pb uitlegt en een positief commentaar eventueel geeft komt het helemaal goed.
Bijvoorbeel ik heb mijn eerste (verzorg)paard.
Dan worden er reacties gezet heb je wel over de kosten nagedacht dit en dat.
Ja zal vast goed bedoelt zijn maar ze is blij met haar paardje feliciteer haar en stuur eventueel een pb met de vraag hoe ze het geregelt heeft.

IK heb zelf ook hele genante momenten maar blijf discussies interesant vinden

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:50

Oh ik ook man, en het ergste nog ik voelde me altijd kapot als ik zulke reacties kreeg en zat ik m'n computer onder te wenen :') :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:51

Kwanyin schreef:

Hah inderdaad :')

Ik kwam in 2009 op bokt. Toen was ik 14. Dus daar kwamen ook wel wat opmerkingen uit.

Toen ik nog jonger was zat ik eventjes op het hamsterforum. Had toen een leuk plaatje van een hamster uitgezocht als avatar. Kreeg ik heel dat forum over me heen dat ik iemands f*cking hamster als plaatje had gebruikt, en hoe dat absoluut níet kon _O-
Wist ik veel. ;(

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:57

Ik zit bijna 11 jaar op bokt..
In die tijd was ik 15 jaar...
Dus ja... ik heb echt de meest achterlijke berichtjes ooit geplaatst...
Maar ik heb ook heel veel mooie herinneringen....
Dus soms is het wel heel erg leuk om terug te lezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:57

NeverGiveUp schreef:
Kwanyin schreef:

Hah inderdaad :')

Ik kwam in 2009 op bokt. Toen was ik 14. Dus daar kwamen ook wel wat opmerkingen uit.

Toen ik nog jonger was zat ik eventjes op het hamsterforum. Had toen een leuk plaatje van een hamster uitgezocht als avatar. Kreeg ik heel dat forum over me heen dat ik iemands f*cking hamster als plaatje had gebruikt, en hoe dat absoluut níet kon _O-
Wist ik veel. ;(

Ik ook hahaha , vreselijk was al een afschuwelijke puber :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:58

Ik denk dat ik nu nog wel domme reacties kan plaatsen aangezien ik niet tegen mijn ongelijk kan en dan borrelt het hier vanbinnen toch wel.. :')
Nog een lange weg te gaan denk ik voor ik slechte commentaar kan accepteren, maar bokt is een goed leerschool :P

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 00:00

Ik heb dit laatst nog eens teruggelezen en zelfs op foto's terug gezien...

Als waar ik nu tegenstander van ben (slecht passende zadels, zagen aan de teugels, in het krulletje trekken etc etc.) zag ik terug op die foto's ... echt SUPER schokkend voor te zien :Y)

Ik ben blij dat ik nu, dankzij bokt en andere, beter weet!

En wat ik ook hoop is dat bokt ons ooit de mogelijkheid geeft om oude berichten die geplaatst zijn op het forum te verwijderen.. Want heel veel berichten voegen geen waarde toe aan het forum :')

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 00:10

Ik wel eens docenten belachelijk te maken.
Het zijn nu mijn collega's.,. :+

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 09:25

M_hartje_M schreef:
Ik heb dit laatst nog eens teruggelezen en zelfs op foto's terug gezien...

Als waar ik nu tegenstander van ben (slecht passende zadels, zagen aan de teugels, in het krulletje trekken etc etc.) zag ik terug op die foto's ... echt SUPER schokkend voor te zien :Y)

Ik ben blij dat ik nu, dankzij bokt en andere, beter weet!

En wat ik ook hoop is dat bokt ons ooit de mogelijkheid geeft om oude berichten die geplaatst zijn op het forum te verwijderen.. Want heel veel berichten voegen geen waarde toe aan het forum :')

Dit zou inderdaad geen slecht idee zijn. Gewoon hop alles van voor 2010 eraf gooien, word ik iig heel blij van }:0
Ik kan me ook nog herinneren dat er een keer een vrouwelijk bokker was die wel de moeite heeft genomen om mij te pb'en en daar heb ik toen zoveel aan gehad, die heeft mij toe het principe van leider zijn en een zeepbel om je heen uit kunnen leggen. Erg fijn :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:28

Ik kijk in het heden niet in het verleden.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:37

Ik heb toevallig een tijdje terug gekeken wat ik allemaal gepost heb vroeger. Het valt gelukkig mee. Had vroeger een ander account, ben helemaal kwijt onder welke naam dus ik heb destijds een nieuwe aangemaakt. Wat ik wel weet is dat ik vroeger veel feller was op mensen die iets zeiden wat me niet zinde, ik heb mensen weleens ronduit de grond in geboord := Nu pak ik dat wel iets subtieler aan.

Ik was vroeger echt een penny :+

Ik heb het trouwens ook met de recentere topics. Kom ik opeens een post van mezelf tegen waarvan ik denk, 'heb ik dat geschreven?' :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:32

Oh my... Net even doorgelezen.. Mijn eerste reacties zijn uit 2003. Ik lach me dood, wat een onzin allemaal :')

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:37

Mijn eerste reactie:

Citaat:
We willen de F, we willen de O, we willen de T, we wliien de O, we willen FOTO!!!!

:')

*ja inclusief typefout

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:44

Haha ja, ben sinds 2004 lid van Bokt, werd dat jaar 14. Verschrikkelijk haha.
Anderszijds ook leuk om te lezen, dan besef je pas hoeveel nieuwe dingen je hebt geleerd, hoeveel discussies je hebt gelezen, hoe je met de tijd steeds meer inzichten krijgt en ook andere mensen kunt helpen met hun vragen. Op zich wel leuk om jezelf te zien 'groeien'

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:00

Ik ben blij om te horen...dat ik niet alleen ben!

Niet meer terugkijken is inderdaad het beste. Heb vroeger zo veel gedaan en gezegd, helaas staat het hier geregistreerd :+
Ik denk inderdaad dat menig bokker die zijn pubertijd hier deels, of volledig, heeft doorgebracht niet meer naar het eerste deel van de geposte berichten wil terugkijken.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:01

Oh god. Gênant!