Iedereen heeft een pricetag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Iedereen heeft een pricetag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 22:55

Ik hoorde dit in een film laatst en het zette me aan het denken wat het klopt helemaal :+

Vaak zeggen mensen over prostituees, "ik zou NOOOOOIT mijn lichaam verkopen" of "walgelijk dat ze dit doen" of "hoe diep kan je zinken".... en genoeg dingen :+

Nou ben ik dus van mening dat iedereen zijn prijs heeft. De een hoger dan de ander, maar ik denk dat een zeer hoog percentage voor een mooi bedrag best zijn lichaam zal verkopen :+ Een enkeling zal het wellicht volhouden en niet doen.

Wat denken jullie hier van? :P

(geen idee of dit soort topics mogen of het het veel te veel richting 18+ gaat :Y) )

Vjestagirl

Re: Everyone has their price...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 22:57

Ik denk dat je gelijk hebt en dat eigenlijk iedereen wel een prijs heeft.

Het is uiteraard fijn om van jezelf te denken "nee dat zou ik nooit doen, ik heb teveel eigenwaarde / zelf respect" oid. Ik denk niet dat dat realistisch is...

Kana

Re: Iedereen heeft een pricetag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:00

Oh! Hier had ik het echt heel toevallig vorige week over met mijn vriend. :D
En ja ook ik denk dat iedereen een prijskaartje heeft.

Als er een koffer voor je ligt en je kunt het geld zien en ruiken en voelen dan heeft iedereen wel een getal in zijn hoofd denk ik.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 23:03

Ik zou ook absoluut ja zeggen als een ouder en onaantrekkelijk iemand me een ton ofzo geeft voor een nachtje het bed delen :+ veel alcohol erin gieten bij mij en de nacht is zo weer voorbij en ik ben een aantal jaren een stuk gelukkiger betreft geld :D :D :')

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:05

lifaya schreef:
Ik zou ook absoluut ja zeggen als een ouder en onaantrekkelijk iemand me een ton ofzo geeft voor een nachtje het bed delen :+ veel alcohol erin gieten bij mij en de nacht is zo weer voorbij en ik ben een aantal jaren een stuk gelukkiger betreft geld :D :D :')

Tja... het is idd wel zo.

Musj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:05

Ik denk dat het heel erg aan de situatie ligt.
Ik zeg nu ook keihard: dat zou ik echt nooit doen.. Maar nu heb ik een baan, een man met een goede baan, een goed leven voor ons dochtertje en de twee dochtertjes die er in februari aankomen.
Stel je nou voor dat we dat geld en die banen niet meer zouden hebben, zou ik dan nog keihard durven zeggen 'dat zal ik nooit doen!' ? Ik weet het niet... Ik denk en hoop het wel, maar als dat de enige manier is om mijn kinderen een boterham te geven.... You never know!

Musj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:06

lifaya schreef:

Zolang ik in de positie ben om nee te zeggen, zal ik zeker nee zeggen hier tegen... Dan liever geen ton! :n

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:17

Musj schreef:
lifaya schreef:

Zolang ik in de positie ben om nee te zeggen, zal ik zeker nee zeggen hier tegen... Dan liever geen ton! :n

2 ton? 3 ton? 4 ton? Dat is n koophuis volledig afbetaald: nooit van je leven meer huur of n hypotheek betalen. Als je het handig doet betaal je er ook de studies van je kinderen van en een mooie nieuwe auto. Allemaal zorgen weg, in 1 nachtje...

Musj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:21

T spijt me, maar ik bedank nog steeds.. Ik kan zo'n nachtje niet los van liefde zien.. Iedereen zijn ding, geen probleem..maar zolang ik de keus heb wordt m'n lichaam niet verkocht :) ook niet voor een miljoen :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:22

Als het bedrag hoog genoeg zou zijn, zeker. Een leuk autootje, een redelijk huisje, geen studieschuld...
Ja hoor, 3 ton en ik doe het.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:23

Scheelt dat ik vind dat seks en liefde helemaal niets met elkaar te maken hebben, maar voor een paar ton zou ik het ook zeker doen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:23

Ik ben het wel met je eens. Ik denk dat wanneer je echt wanhopig bent, dat je dingen doet waarvan je niet dacht dat je ze ooit zou doen. Maar ik zou dan echt wel heeeeel wanhopig moeten zijn. Dan heb ik het echt over: als je dat niet doet vermoord ik je moeder ofzo... Niet omdat ik in een financiele crisis zou zitten, daar is altijd wel een oplossing voor denk ik (familie, vrienden, 600 baantjes). Liever dakloos dan.... you know ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:24

Ik 'verkoop' mijn lijf voor geen goud, puur uit loyaliteit aan mijn vriendin. :)

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:25

nou voor een ton ga ik wel met een ouwe viezerik naar bed hoor, zolang ik flink wat wiskey mag drinken :(:)
Voor zoveel geld denk ik gewoon 'ach je kan er ook nog tig jaar voor werken' :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:27

Ik heb er al weleens over gedacht, en voor heel wat minder dan een ton ook... Toen besloten om het niet te doen, puur omdat er toch een grens zit tussen 'seks voor de lol met jou' en 'seks voor het geld met jou', maar voor het juiste bedrag gebeurd het hier echt wel.

Musj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:27

Ik durf dat nu ook te zweren... Maar je weet niet wat je doet met 'een mes op je keel' (bijv. Een nacht voor een ton of verhongeren, al dan niet met je gezin). Of het dan nog zo makkelijk nee zeggen is?

*edit; als reactie op mensen die zeggen het nooit te zullen doen uiteraard

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:29

Zelf heb ik er niet zo'n trek in,maar misschien kan ik mijn vent verhuren?

Konstantine

Hahaha ambre :') Dat is ook een optie!

Ladyson

Het maakt voor mij wel een groot verschil of ik vrijgezel of bezet zou zijn.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:31

Hmm, altijd als het over dit soort dingen gaan of mensen denken erover na om in de prostitutie te stappen, vergeten ze precies dat je niet kan kiezen aan wie je jezelf dan verkoopt. Ik bedoel, voor hetzelfde geld moet je't doen (letterlijk) met één of andere look-a-like van Josef Fritzl of zo. Dus aan wie je je verkoopt, lijk me ook een balangrijk detail dan :+

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:33

Voor het juiste bedrag zou ik het wel doen ja.
Niet voor een flut bedragje uiteraard, maar zodra er een getal vanaf 6 cijfertjes uitkomt wil ik me wel bedenken hoor.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:33

Tieneke schreef:
Hmm, altijd als het over dit soort dingen gaan of mensen denken erover na om in de prostitutie te stappen, vergeten ze precies dat je niet kan kiezen aan wie je jezelf dan verkoopt. Ik bedoel, voor hetzelfde geld moet je't doen (letterlijk) met één of andere look-a-like van Josef Fritzl of zo. Dus aan wie je je verkoopt, lijk me ook een balangrijk detail dan :+

Tuurlijk kun je dan wel kiezen aan wie je jezelf verkoopt. Je kunt prima tegen een gozer zeggen 'joh, vandaag even niet'.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:34

upendo schreef:
Ik 'verkoop' mijn lijf voor geen goud, puur uit loyaliteit aan mijn vriendin. :)

Vind ik leuk!
Voor mij geld hetzelfde, Upendo is trouwens niet mijn vriendin haha!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 23:35

ik zou niet eens wanhopig hoeven zijn om het te doen hoor :+ gewoon alleen al een goed en leuk bedrag waardoor je zorgeloos een tijd kan leven vind ik prima om 1 nachtje in te leveren :j het is maar seks. er word niet gevraagd om je hart bloot te geven en de rest van je leven samen met die vent te zijn :') slechts 1 nachtje :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:35

Als je een beetje je best doet gaat het om enkele minuten.
Ik vind een nachtje wel een beetje lang klinken hoor. :=