Nou had ik al een poederblusser van 10 kg staan (
Best wel een grote dus! ) maar die gebruik je ook niet graag voor zo'n klein vlammetje. ( heeeeel veel schoonmaken! ) Had hem wel al klaar staan voor het geval de vlammen erg groot werden, maar heb het op kunnen lossen zonder de brandblusser.Nou lag er afgelopen weekeind bij Bas v.d. Heijden een blusdeken voor een paar euro, ook hadden ze kleine brandblussertjes. Dus ik ben maar even in gaan slaan en heb e.e.a. gekocht. Better safe then sorry toch?
Ik ben benieuwd of jullie ook aan de brandveiligheid hebben gedacht?
Ik ben echt een meut wat betreft brand en ik hou ook altijd de brandtrap in de gaten, als er wat voor staat, dan geef ik dat aan bij de buurman dat hij het vrij moet maken.
Heb ik ook een blusdeken en een kleine brandblusser gekocht.
dus met zo'n achterlijke kookgladiool onder ons ben ik wel gaan nadenken 'wat als er echt brand uitbreekt'.... Zal deze week de huisbaas 'ns bellen om te overleggen wat de mogelijkheden zijn wbt brandtrappen enzo. 
)) een manier om snel buiten te komen. Wat dat betreft helemaal top dus. Wat ik me nu alleen wel realiseer is dat ik een flink brandje niet zelf uit kan maken. Geen blusdeken, geen brandblusser, niks. Niet zo handig dus. Daarbij heb ik wel ergens een rookmelker liggen, maar die moet ik eigenlijk nog wel even ophangen.