Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Happy16 schreef:De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest

.
badeendje schreef:Ik heb zelf ook emetofobie en ben dit jaar voor het eerst bewust in een vliegtuig geweest. Ben niet bang voor vliegtuigen overigens. Heenreis was er iemand die steeds zei: ik denk echt dat ik ga overgeven, *herhaling x1000*, dus ik was ontzettend zenuwachtig, maar dat zakte langzaam maar zeker af. Ik zat bij het raam en kon heerlijk naar de wolkjes kijken, en alles wat er onder me gebeurde. Tevens was iedereen heel relaxed in z'n doen en laten en was het erg gezellig, dus het is helemaal goedgekomen. De terugreis stapte ik dan ook zonder moeite in. Aangezien het om een uitwisseling gaat denk ik dat je met een grotere groep gaat? Ik denk dat het dan nog wel eens pittig mee kan vallen, omdat het waarschijnlijk grappen wordt.
Heel veel succes met het maken van je keuze!

dit geeft mensen vaak een veilig gevoel omdat hier ook een nooduitgang zit.

op het werk zit ik op de vierde verdieping en ik ga altijd met de trap 80 treden per keer, een paar keer per dag.....
Probleem uitgelegd en gevraagd of ik toch niet bij mijn vriend kon zitten. Dan hebben ze een paar mensen gevraagd om te switchen, waardoor ik naast hem kon zitten. Was ik wel mijn gratis maaltijd kwijt, maar dat kon mij echt niks schelen

met zweethanden
.
, wordt er daar zo enorm misselijk van.
.xDaantjxx schreef:Tip: ga vlakbij de vleugel zittendit geeft mensen vaak een veilig gevoel omdat hier ook een nooduitgang zit.