Iets over al zoveel weken in blijde verwachting te zijn.... blijkt uiteindelijk over Sinterklaas te gaan
Kennen jullie dit bericht en willen jullie hem hier neerzetten
? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?
maar mijn eerste gedachte was eerder "er heeft weer iemand aandacht nodig" dan dat ik meteen dacht dat die persoon zwanger was eerlijk gezegd
Totdat ik de laatste zin las
Citaat:Zoooo blij.......we wilden het eigenlijk nog even stilhouden omdat de schok voor ons nogal groot was. Maar nu we eenmaal zijn bijgekomen........... willen we dit nieuws toch graag met jullie delen. Wij zijn in volle verwachting! Iets meer dan 10 weekjes. We zijn helemaal hoteldebotel en heel erg blij!! In volle verwachting. Verwachten wij over meer dan 10 weekjes Sinterklaas!!
Nou en bedankt dacht ik! Ik stuurde terug: Sinterklaas is een jongetje..
Regallie schreef:We wilden het eigenlijk nog even stilhouden, omdat de schok voor ons nogal groot was. Maar nu we eenmaal zijn bijgekomen willen we dit nieuws toch graag met jullie delen. Wij zijn in volle verwachting! Iets meer dan 10 weekjes. We zijn helemaal hoteldebotel en heel erg blij!! In volle verwachting, verwachting wij over iets meer dan 10 weekjes sinterklaas!!
humorloze ouders heb ik
Vooral mijn schoonmoeder zou een gat in het dak springen als het zover is... Dus uiteraard grijp ik elke gelegenheid aan om haar te pesten