Er zijn topics over lompe mannen*, egoïstische mensen, relatieproblemen en mannen die een collega lastig vallen, en nu is er ook een topic over mannen die de deur voor je openhouden, je over straat dragen na het stappen als je alleen maar hakken bij je hebt, en die speciaal voor jou naar een station komen omdat ze niet willen dat je in de regen naar je college moet lopen.
Jawel, dat laatste overkwam mij vandaag. Mijn trein had vertraging, de bus was al weg en het regende. Ik had op de appgroep van mijn werkgroep gevraagd of ze wilden doorgeven dat ik mogelijk een paar minuten later zou zijn en of ze wilden kijken of er een verwarming in het lokaal was.
Toen ik aankwam bij het station zette ik mijn 'ik-ren-niet-maar-loop-wel-erg-hard'-knopje aan. Nog voordat ik bij de uitgang was, brulde iemand mijn naam.
Ik draaide me om en daar stond een jongen uit mijn werkgroep met wie ik wel eens praatte of koffie haalde.
"Moet jij niet naar college?" vroeg ik.
"Ja," zei hij, "maar ik las dat je door de regen moest en ik heb een paraplu bij me, dus ben ik hierheen gelopen om je op te wachten, zodat je niet nat zou worden..."
Vandaar dit topic. Ik ben benieuwd naar meer verhalen!

Hier is trouwens ook een voorbeeld van een gentleman
, kwam ik net tegen. Let op: kan als 18+ worden gezien door de situatie, maar het is echt heel schattig.*voor degenen die liever 'jongens', 'heren' of een ander woord gebruiken.
Heb zelf ook handen die ik kan gebruiken.. 
-
Mijn vriend is gewoon heel lief omdat hij altijd rekening met me houdt en me de dingen laat doen die mij gelukkig maken. Ik heb een rattenopvang en dat betekent dat het huis zo ongeveer in beslag is genomen door ratten en kooien, maar ik hoor er nooit iets over. Ook niet als we weer een halve nacht wakker liggen omdat ik persé een groepje mee wil nemen naar de slaapkamer omdat ze net bij elkaar zitten en ik ze in de gaten wil kunnen houden, of als hij met mij in de stromende regen en stromende tranen