Gênante momenten op gebied van jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 21:33

Tja, heb al een paar topics gezien over je meest gênante moment maar nog niet speciaal op gebied van jongens.. :Y)

Laat ik maar beginnen dan. Ben je heel romantisch met iemand aan het dansen sta je perongeluk op z'n teen.. Oeps :(:)

Nou bokkers, vertel!! *\o/*

UMayDream

Re: Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:36

Dit weekend nog, kotsen in front of him, ik was echt straalbezopen := Vrij genant. :+

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 21:37

Oh neee! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:38

Ik volg. Zelf nog niet echt bloopers gehad volgens mij. :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:39

In zijn tong bijten tijdens het zoenen... :')

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:39

Op zijn tong bijten bij de eerste zoen :+ we hebben nu bijna twee jaar ^^

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 21:40

Hahaha ik moest er echt hardop van lachen! _/-\o_ Ik heb ook wel is heel hard m'n hoofd gestoten met zoenen.. Of in eens in de lach schieten *\o/*

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:41

Romantische knuffelen en terwijl we dicht bij elkaar liggen fluisterd hij ik hoor je hart. En ik roep gelukkig maar stel je voor dat je met een zombie ligt te zoenen. Daar ging het moment :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:41

flooredking schreef:
Oh neee! _O-

Jep, helaas wel. _O-

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:42

lenaa_tje schreef:
Romantische knuffelen en terwijl we dicht bij elkaar liggen fluisterd hij ik hoor je hart. En ik roep gelukkig maar stel je voor dat je met een zombie ligt te zoenen. Daar ging het moment :')

!!!! :')

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:42

Oh oh oh, ik ga de mijne niet openbaar neerzetten omdat veel bokkers me prive ook kennen. enkel via PB want het is té erg voor woorden!

Ben erg benieuwd naar verhalen van andere!

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:43

Dit verdient een volgstipje
Zelf gelukkig nog niks meegemaakt

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:44

Haha afgelopen zaterdagnacht met een leuke jongen gezoend en net toen het heel stil was buiten, tijdens het zoenen een boer laten. -O-

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:44

Haha leuk floor.!
Ik heb geloof ik heel veel genante dingen meegemaakt.. maar kan het me zo niet 123 herinneren.
Ik ben nu wel benieuwd naar je verhaal papegara!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:45

Tijdens de eerste zoen boog hij iets te ver voorover en ik reikte juist naar hem toe, we verschillen 20 cm in lengte, en toen hadden we beide zere voortanden :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:50

ShannonJuul schreef:
Haha afgelopen zaterdagnacht met een leuke jongen gezoend en net toen het heel stil was buiten, tijdens het zoenen een boer laten. -O-

:r :r

Liet jij die boer?

Ik heb niet veel ervaring, kan me er ook even geen bedenken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:52

Ik vind dit een goud topic :')

Kan zelf nu niet zo snel iets bedenken :')

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:53

My god :')
Ik volg... ik ben weer terug op de markt en behoorlijk onhandig af en toe.. :+

JamieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:58

Stond ik met een super leuke jongen in de kroeg, komt ineens je ex binnen waar het net een paar weken mee uit is en vraagt waarom je het hebt uitgemaakt in tranen -.-'
De leuke jongen wist niet wat hij ervan moest denken, weg eerste goede indruk :p

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:59

lenaa_tje schreef:

:D Haha OMG.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:06

Laurie schreef:
lenaa_tje schreef:

:D Haha OMG.

De beste jongen houdt het nog met mij uit ! Romantisch aangelegd ben ik alleen niet :')

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:10

Haha, geniaal dit.
Ik heb mijn vriendje bijna in zijn tong gebeten met zoenen. Paar keer onze neuzen gekraakt door lompheid van mijn kant.. Aantal kopstoten. We grappen altijd en dan maken we zo'n kopstoot naar de ander, die dan zijn hoofd weg trekt, en ja, blijkbaar zijn wij zo 'in sync' dat we dat lekker lomp tegelijk doen... Met als resultaat blauwe plekken en bulten op je voorhoofd waarvan je maar uit moet leggen hoe dat komt.
Maarja, ruim 9 maanden later nog steeds samen, dus er zullen vast ook wel dingen zijn die ik goed doe ;)

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:16

Dat ik net samen was met mijn vriend was ik hem een beetje in de stemming aan het maken zeg maar ;-) ik sta heel sensueel te zoenen met hem en met mijn hand over zijn "ding" heen te wrijven. Althans dat dacht ik.. Vervolgens zegt mijn vriend heel droog: schat, dat is mijn hand.. :-)

Kennelijk had hij deze in de zak van zijn spijkerbroek zitten en ik ben nachtblind dus ja!
Toen kon ik wel door de grond zakken, nu zijn we 6 jaar verder en kunnen we er gelukkig allebei kostelijk om lachen!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:16

ingeb0rg schreef:
Dat ik net samen was met mijn vriend was ik hem een beetje in de stemming aan het maken zeg maar ;-) ik sta heel sensueel te zoenen met hem en met mijn hand over zijn "ding" heen te wrijven. Althans dat dacht ik.. Vervolgens zegt mijn vriend heel droog: schat, dat is mijn hand.. :-)

Kennelijk had hij deze in de zak van zijn spijkerbroek zitten en ik ben nachtblind dus ja!
Toen kon ik wel door de grond zakken, nu zijn we 6 jaar verder en kunnen we er gelukkig allebei kostelijk om lachen!

Haha _O-

edit: wacht ik ken jou van vroeger! :')

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:19

Geryon schreef:
ingeb0rg schreef:

Schrok je niet van de grootte :D