Laat ik maar beginnen dan. Ben je heel romantisch met iemand aan het dansen sta je perongeluk op z'n teen.. Oeps
Nou bokkers, vertel!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vrij genant.
Laurie schreef:lenaa_tje schreef:Romantische knuffelen en terwijl we dicht bij elkaar liggen fluisterd hij ik hoor je hart. En ik roep gelukkig maar stel je voor dat je met een zombie ligt te zoenen. Daar ging het momentHaha OMG.
ik sta heel sensueel te zoenen met hem en met mijn hand over zijn "ding" heen te wrijven. Althans dat dacht ik.. Vervolgens zegt mijn vriend heel droog: schat, dat is mijn hand.. 
ingeb0rg schreef:Dat ik net samen was met mijn vriend was ik hem een beetje in de stemming aan het maken zeg maarik sta heel sensueel te zoenen met hem en met mijn hand over zijn "ding" heen te wrijven. Althans dat dacht ik.. Vervolgens zegt mijn vriend heel droog: schat, dat is mijn hand..
Kennelijk had hij deze in de zak van zijn spijkerbroek zitten en ik ben nachtblind dus ja!
Toen kon ik wel door de grond zakken, nu zijn we 6 jaar verder en kunnen we er gelukkig allebei kostelijk om lachen!

Geryon schreef:ingeb0rg schreef:Dat ik net samen was met mijn vriend was ik hem een beetje in de stemming aan het maken zeg maarik sta heel sensueel te zoenen met hem en met mijn hand over zijn "ding" heen te wrijven. Althans dat dacht ik.. Vervolgens zegt mijn vriend heel droog: schat, dat is mijn hand..
Kennelijk had hij deze in de zak van zijn spijkerbroek zitten en ik ben nachtblind dus ja!
Toen kon ik wel door de grond zakken, nu zijn we 6 jaar verder en kunnen we er gelukkig allebei kostelijk om lachen!