De whatsapjes heb ik al naar mezelf gemaild maar nu de smsjes nog. Wie helpt me uit de brand! Ik ben al aan het zoeken geweest via Google maar daar vind ik alleen hele oude informatie van telefoons die nu geen mens meer gebruikt
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Dat vervolgens weer in de juiste volgorde aan elkaar knopen wordt haast onmogelijk. Dus ik hoop heel erg dat er dus nog een andere optie is. Ik ga zo in ieder geval backuppen en eens kijken of ik het bronbestand kan vinden om te converteren.Lianne86 schreef:Stom vraagje, maar waarom zou je dat willen?
(Ow deze kwam heel dom over... even de uitleg: ik kan hier ook een kladblok bestandje aanmaken met "kijk eens wat dit nr naar mij stuurde", als je echt aangifte wilt doen, dan laat je gewoon je telefoon zien.... Kunnen ze het zelf lezen/aantekeningen maken etc.)
marius schreef:Ik had een programma waarmee je de mogelijkheid had om je telefoon aan de pc te koppelen met een kabel, en dan kreeg je de smsjes binnen op de pc.
Plus dat je hele inbox erin staat. Maar wat voor programma dit was weet ik niet, maar er bestaan dus wel dergelijke programma's.