Jouw meest vreselijke date?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 10:44

[leedvermaak] Haha, ik lig dus helemaal krom om dit topic op Viva.

Nu bestaat Bokt voor 95% uit vrouw, en jullie hebben vast ook vreselijke dates meegemaakt, brand los! :)) [/leedvermaak]

Geryon

Re: Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:17

Haha dat topic! :D

Ik ben wel erg benieuwd, zelf geen ervaring mee.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:19

Hier heb ik wel wat smeuïge verhalen over, jammer dat ik mobiel bok en dat niet zo fijn typt... Zal zo de laptop even opstarten. :D

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:24

Haha dat topic. :')

Ik heb niet zo'n erge ervaring maar wel een vreemde date gehad toen ik een jaar of 16 was.
Die jongen wilde met alle geweld met mij een keer wat drinken maar van mij hoefde het niet zo. Na lang aandringen ben ik toch maar mee gegaan. Wát een vreselijke avond! Hij begon er op een gegeven moment zelfs over dat hij zo'n last van diarree had gehad. :r

Op het eind van de avond liet hij me halverwege alleen verder naar huis fietsen omdat hij de Starlight bus moest halen. :')
Daarnaast ik heb óók nog mijn eigen drankje moeten betalen omdat hij niet genoeg geld bij zich had. Nu heb ik daar over het algemeen niet zoveel problemen mee, maar als iemand zo aandringt om een keertje uit te gaan vind ik wel dat hij dan had mogen betalen. :=

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:28

Whaahah ik heb me kapot gelachen! daar ga ik vaker lezen als ik chagarijnig ben...dat maakt je dag echt goed!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:28

De laatste.
Voor het eerst een vreemde jongen gezoend in het kader "omdat het kan". Het was op een feest 85 km verderop, dus dat zou wel los lopen. Maar de betreffende jongen bleek 1,5 km bij me vandaan te wonen dus toch maar een date.
Meneer vond zichzelf heel belangrijk. Er kwamen hele verhalen uit, hoe zwaar zijn leven was, hoe hij in een dip had gezeten toen het uit ging met zijn vriendin, dat hij zelfs zijn sport daardoor niet meer kon/wilde beoefenen. En ik dacht alleen maar ??? Toen probeerde hij naar mij te informeren en als ik dan iets vertelde dan gingen we het volgende zielige verhaal in. _O- Bij het afscheid wilde ik hem 3 zoenen op zijn wang geven, aangezien ik er geen reet aan vond, maar daar dacht hij anders over, waardoor mijn halve wang vol met kwijl zat omdat hij me een tongzoen wilde geven.
Toen hij later nog smste en ik reageerde met iets over mijn paard en hij geen idee had waar ik het over had was ik er nog meer klaar mee. Ja hij wilde me heel graag leren kennen en was heel geïnteresseerd in wat ik deed, hij had er alleen niks van onthouden, zelfs het belangrijkste in mijn leven niet :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:33

Ghehee, dan zal ik mijn dateverhalen ook wel even vertellen. Op zich niet zo erg als die van Viva maar toch. :')

Mijn eerste date was met een man die.. 12 jaar ouder was. Had via een datingssite afgesproken, was overigens mijn eerste date dus snapte nog niet dat je ook gewoon 'nee' kon zeggen. :D Anyway, ik heb opgezocht op Facebook.. Klein, stevig (in de zin van gespierd) en kaal met een bril..
Oke, niet echt mijn type maargoed, ik wilde toch graag naar de bioscoop dus daar maar afgesproken.
Komt hij allereerst al 10 minuten te laat.. Vervolgens blijkt hij 10cm kleiner te zijn dan mij en trok hij met zijn been. Oke, no problem. Zij het niet dat ik hem na een stukje lopen kwijt was, ik liep iets sneller en meneer liep een 5 meter achter me hahaha.

Allebei de helft van de kaartjes gedaan, prima.. Ik het drinken en de snacks betaald.. Besteld hij een klein busje pringles, ik een zak maltesers.. Heeft die gozer gewoon mijn halve zak ook nog opgegeten.. :oo Ja hoor je mag er best een paar maar niet de halve zak halloo... Hahaha, gelukkig waren de onderste toch allemaal al gesmolten ghehehe. }>

Anyway, ik had gezegd niet te zoenen op een eerste date.. Maar hij wilde toch wel.. Afgewimpeld en gezegd dat ik er nog over na zou denken of het wat zou worden.. Bleeeegh, de klik was er niet en ook totaal niet mijn type.. Next!

Tweede date was met iemand die echt super hot was op de foto... Vervolgens was hij in het echt 10 kilo zwaarder, oke prima no problem als je dan verder maar een beetje verzorgd bent.. Maar nee, kapotte kleren, neushaar en hier en daar nog plukjes baard.. Ieuwh! := Ook had hij het alleen maar over zijn uitzendingen in het buitenland, wisten zijn ouders niet dat hij bij het Amerikaanse leger zat en had hij overal onderzoeken naar gedaan bla bla bla. Vervolgens kwam ik erachter dat meneer altijd een pistool bij zich droeg want dan voelde hij zich veiliger.. :oo Na een dagje Walibi toch maar gezegd dat ik de klik niet voelde haha.

En toen date nummer 3, had ik super gesprekken mee.. Zelfde humor erg leuk. Niet mijn type qua uiterlijk maar oke, we will see what will happen.
Dus wij naar de efteling, mijn hemel zeg.. Volgens mij heb ik nog nooit een jongen gezien die zo kinderachtig was.. Steeds in de lucht springen, onder poortjes door kruipen 'Whieeee' roepen en meer.. := Nja, logischerwijs was ik er na 1 date ook al wel klaar mee... Vond het wel sneu want hij bedoelde het allemaal goed en had alles betaald maar nee.. Euhh.. nee. :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:45

_O-

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:49

Captain schreef:
Anyway, ik had gezegd niet te zoenen op een eerste date.. Maar hij wilde toch wel.. Afgewimpeld en gezegd dat ik er nog over na zou denken of het wat zou worden.. Bleeeegh, de klik was er niet en ook totaal niet mijn type.. Next!

_O- :')

Ik heb eigenlijk nooit echt dates gehad, wel afgelopen zomer naar de bios geweest met een gozer die op zich wel leuk was. Het was ook best gezellig, maar halverwege de avond vroeg hij ineens aan mij: "Wat is 6 plus 4?", dacht eerst nog dat hij een grapje maakte maar hij wist het echt niet. -O- Vervolgens geef ik het antwoord, vraagt ie er achteraan: "En wat is dat plus 7 dan?". :o? Dat was voor mij best een afknapper.. en ja ik vind dat ook een beetje oppervlakkig van mezelf, maar daarna zat het er voor mij echt niet meer in :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:54

Hahaha, misschien wilde hij achter de hoogte van zijn IQ komen. :P

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:54

toen ik een jaar of 14 was werd ik op hyves toegevoegd door een kerel die mijn neef kende. ik was toen een beetje een gotic meisje, en hij was echt zon gotic faggot. goed, na heel lang gemsnt te hebben, afgesproken.

we zouden naar het strand gaan, maar die dude had net een tattoage laten zetten(niet eens een mooie een of ander chinees teken) hierdoor kon hij niet zwemmen. :') hij heeft de hele dag niets gegeten, alleen gerookt. en toen we nog even thuis waren zat die allemaal te zeggen dat die mijn kamer wou zien dit en dat. haha dat durfde ik echt niet, dus dat had ik afgewimpeld. Hij had ook een evenwichtstoornis, waardoor hij bij mij achterop de fiets moest en hij liep raar :P. echt de ergste date ooit.

Ik ben ook wel eens met een jongen uit eten geweest, en toen heeft die een kwartier lopen zeverzakken over wat die ging bestellen. ja,.. was ook gouw klaar.

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:56

ow wat een heerlijk topic dit :D

Captain: je treft ze wel zeg :Y)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:56

Ik heb echt een boel vreselijke dates gehad, bij deze een paar uitspringers.

Een blind date met een jongen die net een uithangbord was voor tattoo Bob en de piercingshop :')
Overal inkt en metaal. De maat was vol toen 'ie vertelde over zijn zelf gezette eikelpiercing en vroeg of ik 'm wilde zien... :evaw:

Ook eens een jongen die zowat getrouwd was met zijn moeder, die niet onder stoelen of banken stak dat ze mij absoluut niet moest. Was ook geen lang leven beschoren, ze zocht zelfs zijn kleren voor hem uit! (Hij was 24 :=)

Verder nog eens een blind date die beter een echt blinde date kon zoeken, man wat was die lelijk! Ik ben niet heel erg oppervlakkig, maar het oog wil ook wat hoor. :=

En vrij recent eentje die heel erg onzeker, desperate en clingy was. Constant appen en als ik dan niet snel genoeg reageerde meteen "Heb ik iets verkeerd gedaan?" en twintig vraagtekentjes sturen...

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:00

Het was niet echt een date maar wel leuk om te vertellen :P

Ik was een jaar of 15-16 en ik vond een jongen heel erg leuk...al een tijdje.
Toen kwam ik hem tegen bij een feest. Tot mijn verbazing kwam ik aan en werd meteen vol op mn mond gepakt door hem... ik vond dat prima en heb de hele avond super gezellig met hem gehad. Toen kwam hij met mij mee naar huis en hebben we even gezeten... Toen moest hij ineens echt heel erg kotsen. Dus hij naar de wc... ik zei dat ik het niet erg vond want als je misselijk bent dan moet je gewoon gaan.... toen kwam hij terug en had z'n mons gespoelt. En toen wilde hij weer gaan kussen....nou dat vond ik niet zo'n goed idee en heb gezegd dat hij beter naar huis kon gaan en dat we de volgende dag wel zouden afspreken.
Zo gezecht zo gedaan... de volgende dag kwam hij mij ophalen met zijn auto (hij was 18 en ik 15-16 dus hij was toen helemaal the bomb) en toen gingen we naar de bioscoop.
Ik had hem altijd alleen in de kroeg gezien met drank op en in het daglicht kwam ik erachter dat meneer meer tandvlees dan tanden had en vond dat zo'n afknapper....in combinatie met het spuug incident heb ik maar gezegd dat de klik er niet was....
Ik was best wel oppervlakkig toen ik 15-16 was dus ik kon het gewoon niet hebben dat hij een "roze lach" had.... :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 12:03

Anne_mieke88 schreef:
"roze lach"

*Proest* _O-

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:06

t was echt zo genant...hoe kan je dat nou niet weten als je iemand al een tijdje leuk vind :')
alcohol doet rare dingen met je :=

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:06

Mijn vriend maakte bij onze eerste date in eerste instantie niet een hele denderende indruk :'). Ik zou hem komen ophalen om 19.30. Dus ik stond 19.30 voor zijn huis... Het was er donker en leeg. Na 10 minuten maar even gebeld waar hij was. In de snackbar, derde helft na de voetbalwedstrijd liep wat uit.
Enfin, om 19.50 kwam hij aankakken (in trainingsbroek!) met een zak frietjes die eerst nog moesten worden opgegeten. En daarna moest hij nog douchen. Ik kreeg de afstandsbediening in mijn handen gedrukt en mocht wel even wachten in de huiskamer. Tot zover ging het nog.... Maar toen kwamen zijn ouders binnenvallen (hij woonde nog thuis). En die wisten nog niet van mijn bestaan af dus die waren enigszins verbaasd dat ik daar op de bank zat. God wat wou ik toen graag een gat in de grond om door te verdwijnen. Zijn ouders waren en zijn wel heel aardig hoor :j.
Maar na die ietwat hobbelige start hebben we wel een hele gezellige avond gehad en drie jaar later wonen we samen :D.

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:13

Ik volg, echt geniaal wat jullie allemaal meemaken. _/-\o_

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:17

Captain schreef:
Ghehee, dan zal ik mijn dateverhalen ook wel even vertellen. Op zich niet zo erg als die van Viva maar toch. :')

Mijn eerste date was met een man die.. 12 jaar ouder was. Had via een datingssite afgesproken, was overigens mijn eerste date dus snapte nog niet dat je ook gewoon 'nee' kon zeggen. :D Anyway, ik heb opgezocht op Facebook.. Klein, stevig (in de zin van gespierd) en kaal met een bril..
Oke, niet echt mijn type maargoed, ik wilde toch graag naar de bioscoop dus daar maar afgesproken.
Komt hij allereerst al 10 minuten te laat.. Vervolgens blijkt hij 10cm kleiner te zijn dan mij en trok hij met zijn been. Oke, no problem. Zij het niet dat ik hem na een stukje lopen kwijt was, ik liep iets sneller en meneer liep een 5 meter achter me hahaha.

Allebei de helft van de kaartjes gedaan, prima.. Ik het drinken en de snacks betaald.. Besteld hij een klein busje pringles, ik een zak maltesers.. Heeft die gozer gewoon mijn halve zak ook nog opgegeten.. :oo Ja hoor je mag er best een paar maar niet de halve zak halloo... Hahaha, gelukkig waren de onderste toch allemaal al gesmolten ghehehe. }>

Tweede date was met iemand die echt super hot was op de foto... Vervolgens was hij in het echt 10 kilo zwaarder, oke prima no problem als je dan verder maar een beetje verzorgd bent.. Maar nee, kapotte kleren, neushaar en hier en daar nog plukjes baard.. Ieuwh! := Ook had hij het alleen maar over zijn uitzendingen in het buitenland, wisten zijn ouders niet dat hij bij het Amerikaanse leger zat en had hij overal onderzoeken naar gedaan bla bla bla. Vervolgens kwam ik erachter dat meneer altijd een pistool bij zich droeg want dan voelde hij zich veiliger.. :oo Na een dagje Walibi toch maar gezegd dat ik de klik niet voelde haha.

En toen date nummer 3, had ik super gesprekken mee.. Zelfde humor erg leuk. Niet mijn type qua uiterlijk maar oke, we will see what will happen.
Dus wij naar de efteling, mijn hemel zeg.. Volgens mij heb ik nog nooit een jongen gezien die zo kinderachtig was.. Steeds in de lucht springen, onder poortjes door kruipen 'Whieeee' roepen en meer.. := Nja, logischerwijs was ik er na 1 date ook al wel klaar mee... Vond het wel sneu want hij bedoelde het allemaal goed en had alles betaald maar nee.. Euhh.. nee. :P

Haha, ik lig helemaal plat van het lachen!

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:20

Plien91 schreef:
Mijn vriend maakte bij onze eerste date in eerste instantie niet een hele denderende indruk :'). Ik zou hem komen ophalen om 19.30. Dus ik stond 19.30 voor zijn huis... Het was er donker en leeg. Na 10 minuten maar even gebeld waar hij was. In de snackbar, derde helft na de voetbalwedstrijd liep wat uit.
Enfin, om 19.50 kwam hij aankakken (in trainingsbroek!) met een zak frietjes die eerst nog moesten worden opgegeten. En daarna moest hij nog douchen. Ik kreeg de afstandsbediening in mijn handen gedrukt en mocht wel even wachten in de huiskamer. Tot zover ging het nog.... Maar toen kwamen zijn ouders binnenvallen (hij woonde nog thuis). En die wisten nog niet van mijn bestaan af dus die waren enigszins verbaasd dat ik daar op de bank zat. God wat wou ik toen graag een gat in de grond om door te verdwijnen. Zijn ouders waren en zijn wel heel aardig hoor :j.
Maar na die ietwat hobbelige start hebben we wel een hele gezellige avond gehad en drie jaar later wonen we samen :D.

Haha, mijn ex mocht voor de eerste keer bij ons komen eten op zondagmiddag. hij woonde twee uur met de trein bij mij vandaan.. Om 12u zou ik hem halen aan het station, maar blijkbaar had hij begrepen dat hij pas om 12u moest vertrekken. meneer kwam dus doodleuk om 14u aan... Mijn moeder had een hele menu klaargemaakt, super hard haar best gedaan... Dus tot zo ver de eerste indruk... Heeft ie enkel een stuk taart gekregen en en vervolgens drie uur naar mijn vaders preken mogen luisteren :-)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:26

Oooh...ik had eens afgesproken bij een kroeg met een nou wel prima kerel, iets gezet maar dat maakte me niet uit. Ik wachten..ja er zat wel een echte eh hele dikke man te wachten maar die leek er nog niet op. Of >;) Wacht eens even? Die leek wel! :o Damn..
Uit beleefdheid wat gedronken maar toen hij vertelde dat hij ook improviserende dans deed was ik er klaar mee. Ik ben een beelddenker, ik kon het niet voor me zien. :')

Een ander was een jongen die wel grappig was maar die had steeds spuug op zijn mondhoek. Kan er niets aan doen, ik bleef er naar kijken. Brrr...en die wilde nog kussen ook, nou, niet met mij zal ik je vertellen. :=

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:31

Ik ken het topic ook van viva. Heb me kapot gelachen en ga dit ook zeker volgen.
Zal eens nadenken of ik een rare date ervaring heb. Maar volgens mij valt het wel mee.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:35

Wat een grappig topic XD Echt heel leuk om ervaringen te lezen.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:35

Pauline schreef:
Een ander was een jongen die wel grappig was maar die had steeds spuug op zijn mondhoek. Kan er niets aan doen, ik bleef er naar kijken. Brrr...en die wilde nog kussen ook, nou, niet met mij zal ik je vertellen. :=

Dé ergste afknapper die er maar is :r _O-

Hmm, ik ook niet zo heel veel gekke dates. Alleen 1tje die een heel verhaal verzon over dat hij een eigen springstal had gehad en paarden op internationaal niveau uit had gebracht enz.
Alleen maar om indruk te maken op mij, en hij wist niet eens wat een oxer was :(:)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:40

:')
#Loser