Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zéker met een paard en een huishouden ernaast. Mijn man vond het ook wel prima, dan was het huis lekker schoon als hij uit zijn werk kwam.
. 
Wieldop schreef:Als je het geld kan missen, waarom niet? Niemand verplicht je om een 38urige werkweek te maken. Volgens mij moet een werkgever een gegronde reden hebben voor het feit dat jij graag minder wil werken en hij hier niet mee akkoord gaat. Hij kan tenslotte iemand erbij zoeken voor jouw parttimedag.
Wieldop schreef:Ik bedoelde te zeggen dat een werkgever een gegronde reden moet hebben tegenover de medewerker, waarin hij aangeeft waarom de medewerker niet minder kan werken. (Bijvoorbeeld omdat er geen werkzaamheden neergelegd kan worden bij een andere medewerker.)
Persoonlijk vind ik het van goed werkgeverschap getuigen als een werkgever er wel op in gaat.
Ladyson schreef:Ik ga mee in voorgaande reacties maar ik mis eigenlijk nog 1 vraag. Wat vindt jouw man hiervan? Het lijkt mij logischer als hij minder gaat werken ipv jij want hij werkt echt heel veel.