City box

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

City box

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:32

Zaterdag ga ik mijn spullen verhuizen , van de groep waar ik weg kom naar mijn ouders. Maar niet alles past tijdelijk op de logeerkamer , voor mijn dressoir is ruimte en de tv kan er boven op. Maar dan zit ik met mega veel dozen en een 2 persoons bed met 2 matrassen en 2 lattenbodems , nog een tafel en luie stoel. Maar het hele huis staat al vol hier :')

Nu kwam ik uit op een citybox , even rondgekeken en jammer geen prijzen maar wel een offerte gevraagd voor een M box :

Afbeelding

Iemand ervaringen met city box , de prijzen etc?

Mijn dank is groot!

friendly

Re: City box

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:35

Helaas niet maar je kunt misschien ook shurguard proberen... Hoop dat de spelling klopt.. Die vind je tegenwoordig ook veel en is net zoiets als city box. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:41

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:22

Tja, wat voor ervaringen wil je hebben? Hier zowel zakelijk als prive heel goede ervaringen met CityBox, in meerdere steden.

Je kan bij CityBox op afspraak langskomen om de boxen te bekijken, dan zie je zelf hoe groot ze zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:23

Lees wel wat her en der over slechte ervaringen , ik heb hem waarschijnlijk maar een maand nodig. Over de veiligheid twijfel ik niet , maar wat als ik genaaid wordt?..

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:24

CityBox naait je echt niet zomaar :n Heb ik althans nog nooit van gehoord en doe al zeker een paar jaar zaken met ze.
Maar ieder filiaal is misschien anders, dus langsgaan en de mensen spreken geeft misschien een beter beeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:26

Ja het moet voor zaterdag dus ze bellen van de week wel! , verder is er niks in de buurt...

Hopelijk past het , weet je toevallig hoe hoog het zal zijn?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:27

Deze box weet ik niet.
Wij hebben een iets kleinere gehuurd, maar die was echt heel hoog :D Zo hoog konden we zonder ladder niet eens stapelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:30

klinkt veelbelovend :D , ik wacht het af dankje!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:08

En anders zit in Heerenveen ook nog box center :j

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:15

Hoi

Ik betaalde heel veel voor een kleine box
Iets van 95 euro voor een 1,5 bij 1,5 boxje

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:56

Jammer dat Shurgard niet in de buurt zit, als je het maar 1 maand nodig hebt is shurgard maar een euro.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:16

Wij hebben wel een (gedeelde) motorbox bij Citybox. De prijs is prima wat je ervoor krijgt, weet echter niet hoe het bij losse boxen staat. Service, klantvriendelijkheid en informatie zijn overigens top. Althans, dat was mijn ervaring toen we erheen gingen voor een box.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:15

Ik heb telefoon gehad , het zou voor 7 vierkante meter 70 euro per maand zijn , dit valt me opzich best mee.. Kan het beter besteden maar nu staat het schoon en droog en veilig en bij elkaar kan het niet zomaar kwijt raken :)

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:16

Voor een prijsindicatie kan je gewoon op de website van hun kijken, bij home kan je na het selecteren van je vestiging zo zien hoeveel je ongeveer kwijt bent voor een box.

Ik heb zelf een box gehad en ik dacht dat ik maat S (ong. 2x2 m) had en iets van 90 euro per maand kwijt was, ik vond het best wel duur. Maar over de service en kwaliteit heb ik zeker niks te klagen gehad! Het stond er veilig, verwarmd, het zag er allemaal heel netjes uit en als ik een vraag had kon ik die altijd stellen aan de mensen daar.
Voor ik de box nam kreeg er ook een rondleiding en kon ik een paar boxen bekijken om te kijken of mijn spullen erin zouden passen. Met goed stapelen past er nog best veel in zo'n box.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:22

Bij 'mijn ' vestiging niet , zie nu bij andere wel (zit tussen anderen te kijken , nog flink verschil tussen de grote steden O.o)

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:43

Ah oke, ja 70 euro voor 7 m2 vind ik erg weinig, maar kan natuurlijk heel goed per vestiging schelen.
Maar ik weet natuurlijk niet hoeveel spullen jij hebt, maar ik had er ook een hele inboedel in staan en dat paste prima in 4 m2. Matrassen kan je natuurlijk op z'n kant zetten en het bed verder uit elkaar halen, verder veel dingen stapelen. Hoe groter de box hoe duurder het is natuurlijk.
Ik zou gewoon eens een afspraak gaan maken om daar te gaan kijken, dan kan je ook een inschatting maken of je spullen erin passen, de man die mij rondleidde vroeg ook aan mij wat er allemaal in de box moest en hielp mij dan ook met het kiezen van de juiste formaat box.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:38

Het is na even nagedacht te hebben :

-2 lattenbodems (2 meter bij 90 cm)
-2 matrassen zelfde maat
- Bed frame
- Stuk of wat dozen etc
- Lekker luie stoel zowat een fauteuil
- Tafel
- Waaier

Het valt mee :)

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:55

Wij hebben ook ik denk 1½ maand gebruik gemaakt van een City box. Super klantvriendelijk en super service! Ik zou gwn een afspraak maken, heen gaan en je situatie bespreken. Dan mag je een aantal boxen bekijken en adviseren zij welk formaat het beste is voor jou. Bedenk wel alvast wat je op gaat stapelen want de boxen zijn echt mega hoog! Je kunt dus vaak een kleinere box huren dan je dacht door dingen te stapelen!

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:58

Ik vind city box zelf best duur. Me vriend heeft een vrij kleine ruimte, en betaald daar ruim 100 euro voor per maard. En je betaald eerste keer iets van 112 euro borg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:01

Ligt aan waar je woont lijkt me! Ja de vrouw aan de telefoon zei ook dat het 3 meter hoog is , en de borg is 1 maand huur. Dat krijg je bij vertrek weer terug

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:06

takkie_muis schreef:
Ligt aan waar je woont lijkt me! Ja de vrouw aan de telefoon zei ook dat het 3 meter hoog is , en de borg is 1 maand huur. Dat krijg je bij vertrek weer terug

Klopt, je borg krijg je terug, maarja dat moet je wel even in 1 x betalen:) en dat is best veel als je 1 maand huur + borg moet betalen:)

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:18

Nou als ik zo je lijstje zie wat je op moet bergen is een box van 7 m2 echt veel grotere dan je nodig hebt.
Ik had in 4 m2: 1 koelkast, 1 wasmachine, 1 kookplaat, 2 rollen vloerbedekking, 1 salontafel, 1 klein eettafeltje met 2 stoelen, 1 (tweezits)bank, tv-kastje, magnetron en ook een aantal dozen en losse spullen verder nog. Nu heb je miss wat meer een idee hoeveel er in zo'n ruimte past. Zoals de anderen ook al zeggen, je moet lekker de hoogte in bouwen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:11

korbakimmy8 schreef:
takkie_muis schreef:

Klopt, je borg krijg je terug, maarja dat moet je wel even in 1 x betalen:) en dat is best veel als je 1 maand huur + borg moet betalen:)

Ja heb geluk dat ik extra uitkering heb deze maand :) , ik ga een afspraak maken om te kijken dan! Het scheelt 20 euro met een slag kleiner..

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:58

Oh ja, kleine tip: vraag even goed na of de prijs die ze noemen in- of exclusief BTW is.

Wij hadden een box voor 95 euro, maar dat bleek exclusief BTW te zijn. In totaal werd het dus ineens bijna 120 euro per maand wat we eraan kwijt waren.