Wat voor schoenen horeca?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Wat voor schoenen horeca?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 14:08

Hoi,
Woensdag begin ik in een all you can eat sushi restaurant. Hele duidelijke kledingvoorschriften heb ik niet gehad, alleen me schoenen moeten donker/zwart zijn. Ik heb wel donkere vans maar neem aan dat die misschien niet 'net' genoeg zijn? Alhoewel het natuurlijk geen enorm sjiek restaurant. Ik vroeg me af of er hier iemand in de horeca weet wat voor schoenen geschikt zijn? Ik ga zo naar de stad dus kijk dan wel rond, maar weet niet eht waar ik naar moet zoeken.

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 14:10

Zou vooral naar loopcomfort kijken. Zoals bijvoorbeeld donkere ecco's

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 14:13

Dat hangt echt van zaak tot zaak af. Ik werk als jobstudent al 2.5 jaar in de weekends en vakanties in een restaurant/taverne. Daar draag ik in de zomer een korte short met makkelijke schoenen eronder. Anders ook gewoon jeansbroek met schoenen die makkelijk lopen. Wij hebben helemaal geen kledingvoorschriften, alleen een T-shirt van het werk moeten wij aan. Dus dat zal echt van je baas afhangen.
Ik zou wel sowieso kijken naar het comfort van de schoen, je moet er uiteindelijk toch best wat kilometers mee afleggen :)

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 14:13

Ik werk ook in de horeca, maar dan waar ze kookworkshops geven.
Meestal heb ik gewoon zwarte of blauwe all stars aan.
Je moet schoenen aan trekken waar je wel de hele avond op kan lopen.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 14:14

En gewoon nette ballarina's? Die zitten toch comfortabel en ogen toch ook gewoon 'normaal'?

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 14:15