Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Carolaaxxxx schreef:Misschien wil ik ze wel als sloffen, waar ze als enige goed voor zijn![]()
Persoonlijk ^^.
Het enige voordeel lijkt me dat ze warm en zacht zijn, maar ik gok dat als er een keer een plensbui overheen komt of als je door de sneeuw loopt het uren duurt voor ze droog zijn. moonsparkle schreef:Carolaaxxxx schreef:Misschien wil ik ze wel als sloffen, waar ze als enige goed voor zijn![]()
Persoonlijk ^^.
eens.
Vind het vooral zo verschrikkelijk als je ziet dat ze helemaal schuin afgesleten zijn en dat de voet bijna naast de zool komtHet enige voordeel lijkt me dat ze warm en zacht zijn, maar ik gok dat als er een keer een plensbui overheen komt of als je door de sneeuw loopt het uren duurt voor ze droog zijn.
_Apple_ schreef:Ik vind het wel zielig voor de schapen, dat zeker. Maar ik kan het toch niet stoppen en als je een paar Uggs hebt dan is het schaap al dood. Dus het maakt geen verschil voor die schapen of ik neppe of echte draag, want als ik de echte niet zou hebben dan zou een ander ze wel hebben. Dusja je schiet er eigenlijk niks mee op.
vind het wel heel erg zielig!!!!!!!
verootjoo schreef:_Apple_ schreef:Ik vind het wel zielig voor de schapen, dat zeker. Maar ik kan het toch niet stoppen en als je een paar Uggs hebt dan is het schaap al dood. Dus het maakt geen verschil voor die schapen of ik neppe of echte draag, want als ik de echte niet zou hebben dan zou een ander ze wel hebben. Dusja je schiet er eigenlijk niks mee op.
vind het wel heel erg zielig!!!!!!!
Dit vind ik wel een hele bizarre reden om jezelf goed te praten![]()
Anyway, ik hoef ze ook niet. Te lelijk, te slecht voor je voeten, en te slecht voor de schapen.
xMarloes schreef:http://www.piepvandaag.nl/uggs-en-halal ... e-schapen/
Misschien dat je nu geen uggs meer wilt?! Hoef je ook niet te kiezen
We gaan echt niet de hele instelling van arabische landen veranderen tov dierwelzijn als we iets minder schoenen kopen 
) over de leren rijlaarzen van runderleder of kalfsleder die ze hebben.. Zelfde principe toch? Celiien schreef:Dat gezeur over die schapen.. Keep your facts straight. Ze gebruiken speciale schapen die zo goed mogelijk gehouden worden ivm de kwaliteit van de wol. Tegen het einde van t leven van de schapen( dus voor ze uit zichzelf doodgaan) worden ze geslacht, voor de wol en t vlees. Dus of je nu de wol niet of wel gebruikt, ze worden sowieso voor t vlees gebruikt...
En ik hoor nooit iemand mekkeren () over de leren rijlaarzen van runderleder of kalfsleder die ze hebben.. Zelfde principe toch?
Celiien schreef:Yup, het is een bijproduct. De neppe uggs, daar moet je mee oppassen want je weet niet waar t vandaan komt!
Want als ze zeggen deze uggs komen iit AU of Nieuw Zeeland, fout! Producten komen AU/NZ, maar ze worden toch echt gemaakt in China
Amira_ schreef:Ik heb ook heel wat paar uggs en ik loop er niet naast, dat is echt alleen zo met neppe![]()
Voor deze winter wil ik deze denk ik : http://www.assem.nl/schoenen/damesschoe ... 31.102773/ . In het echt zien ze er alleen wel mooier uit.
Vorig jaar had ik middelhoge navy uggs, die zag je toen ook heel veel. Jaar daarvoor had ik classic tall chestnut en bailey button triplet bomber, gewone zwarte enkellaarsjes met bont, gympen en een paar soort leren laarzen. Ik vind uggs echt heerlijk in de winter
. Ik zag vanmorgen ook alweer de classic mini voorbij komen bij groupon voor €160.