Heb ik 't weer gedaan hoor!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lutha

Heb ik 't weer gedaan hoor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 20:34

Sorry als het hier niet goed staat, in dat geval graag even verplaatsen
Heey bokkers!

Ik zit met een klein probleempje op school.
Eigenlijk alleen tijdens wiskunde, ik heb het volgens mijn docent áltijd gedaan! Wat? Nou gewoon, álles! Iedereen zit te praten, wat moet meneer roepen? Hou nou is op ! (naar mij)
Het is waarschijnlijk gekomen doordat ik één les iets melig was met vriendinnen (het 8e uur, iedereen was een beetje suf enzo :D)
We mogen gewoon gaan zitten waar we willen, dus zitten we altijd bij elkaar, en ook die keer weer. Ik was dus eigenlijk alleen maar aan het lachen. Toen werd ik achterin gezet, en moest de rest uit die rij, zodat ik niemand stoorde....
Dus achter zijn rug om nog gewoon propjes gooien enzo (ja, ik ben nog niet zo volwassen mochten jullie al gaan twijfelen )
Nou, ik moest vandaag dus weer achterin met teminste een vriendin naast me, niemand mocht voor ons. Hij doet echt alsof ik zo uit een gekkenhuis kom rennen ofzo! Vorig jaar had ik hem ook, en toen had ik er echt geen problemen mee. Maar ik word nu echt met de dag bozer op 'm

Het komt er dus op neer; Wat kan ik het beste gaan doen nu? Of wat zouden jullie doen in zo'n geval? :)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:37

Denk dat je het zelf gedaan hebt. Vroeger was ik ook zo (nog even een tantje erger) maar toen zou ik geschorst worden enzo, dus alsjeblief let te komende lessen goed op, hou je mond en doe je best :) Leraren vergeten je na een poosje als je goed mee doet! :)

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:38

Je geeft de redenen al waarom hij je achterin zet, als je hier wat aan doet dan hoef je ook niet meer achterin te zitten

Blubje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:40

Gevatte en brutale opmerking terug maken wat op dat moment passend is.

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 20:41

Oké jullie hebben een sterk punt! :D
Maar het was maar één les! Hij geeft me niet eens de kans om het recht te zetten ...

Ben er bij hem vorig jaar één keer uitgestuurd omdat ik mijn schrift niet bij had en hij aantekening wilde maken voor schrift en huiswerk (ik was een beetje boos op 't moment ;) ) maar toen was de les daarna gewoon heel normaal...

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:42

Je gedraagt je ook wel een beetje als een klein kind. De docent probeert gewoon orde en rust te handhaven. Als daar steeds een stoorzender doorheen zit te tetteren, schiet dat niet echt op.

Mijn mening is dat de docent juist handelt en dat jij je naar je leeftijd moet gedragen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:42

Je een beetje gaan gedragen. Kom op zeg. Met propjes gooien? Die man moet boos op jou worden, niet andersom.

Summerfly

Re: Heb ik 't weer gedaan hoor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:47

Sorry TS, ik zit in de tweede en ja, een beetje klieren is soms wel oké, zeker het achtste, want dan heb je gewoon een lange dag achter de rug. Maar op een gegeven moment is klaar ook echt klaar. Ga dan niet met propjes lopen gooien, want dat is imo gewoon associaal en respectloos naar je leraar toe. Houd je dus een beetje in en probeer je te gedragen, want anders kan je docent misschien nog veel moeilijker gaan doen.

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 20:48

Geloof me, bij mij op school .... gaat het allemaal een beetje apart. Ik zit in een klas met 25 kinderen waarvan 12 met ADHD. Dit is natuurlijk geen excuus, maar .... laat ik het zo zeggen, iedere docent kent onze klas. Ook al hebben we die docent niet voor een vak of zo. Ik merk zelf dat de sfeer al verandert bij bepaalde vakken door docenten. Daar kan ik zelf niet echt tegen en daardoor ga ik 'meedoen' om het zo maar even te noemen.

Edit; Ik zal me in proberen te houden volgende lessen ;)
Laatst bijgewerkt door Lutha op 27-09-13 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:49

Complimentje hoor dat elke docent jullie klas erom kent :=

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 20:51

Bijna elke docent begint de les met: 'Zo! Jullie kwamen weer druk binnen!'

En meestal staat op het bord ook al 4E geschreven. Dit is overigens iets wat we dit schooljaar niet meer goed recht kunnen zetten dus hier ga ik veder niet veel veder meer op in

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:53

Het lijkt erop dat je het alleen maar leuk en/of stoer vind. Je zit zeker in de eerste?

Meestal verandert de instelling wel naarmate de jaren, en dat is maar goed ook!

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:54

Vierde klas en dan zo druk/kinderachtig? Jeetje, geef jezelf maar een schouderklopje hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:59

Ik zou lekker je excuses aan gaan bieden aan die leraar voor je gedrag en hopen dat hij opnieuw wil beginnen met je, om je daarna gewoon normaal te gedragen.

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 21:01

Ach, ik zal me gewoon een beetje gedeisd houden, en opletten tot waar mogelijk is.
Ik bedoelde dit echt niet stoer of zo, ik wil gewoon geen problemen. Vorig jaar was de eerste keer dat ik me een beetje in de nesten had gewerkt. Op de basisschool tot de derde en thuis nog nooit, maar hierbij ben ik heel eerlijk, nog nooit straf gehad. Maar als je hyper in een klas lokaal zit, denk je soms anders (ik spreek dan voor mezelf).

Edit; Als ik dan thuis ben, heb ik meestal al zoiets van f**k ik ben weer te ver gegaan.

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:05

Ik had ook een leraar (natuurkunde) die mij totaal niet mocht. Geen enkele leraar had problemen met mij en ik was altijd de "brave" leerling. Maarja ik was niet zo goed in zijn vak. Hoe hard ik ook leerde hij was nooit aardig tegen mij. Dusja na een half jaar was ik er klaar mee en begon ook gewoon gezellig te kletsen. En wonderbaarlijk hoe vervelend hij het kletsen ook vond ik haalde ineens hogere cijfers terwijl ik er niets van snapte haha ( voldoendes) Dus ik gewoon lekker elke les kletsen haha.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:06

Als je weet dat je al hyper wordt, ga dan eens uit jezelf apart zitten. Omdat iedereen het doet hoef jij het nog niet te doen. En je kan je leraar wel de schuld geven, maar hoe jij je wilt gedragen ligt toch in jou handen hoor, en niet in die van de leraar.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:08

Jij bent echt heul stoer

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 21:11

@zerline1997 Haha, had ik met mijn Engels docente. Maar die mocht echt heulemaal niemand (serieus waar), gewoon door de gang iedere dag even gedag zeggen, en op wonderbaarlijke wijze stonden er bij mijn toetsen ineens zevens in plaats van vijfjes...
Dus niet eens zo'n gek idee

Edit: Zou eventueel een Mod hier een slotje op kunnen zetten om eventuele vervelende discussies te voorkomen?
Laatst bijgewerkt door Lutha op 27-09-13 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:21

Vierde?! Mygod.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:28

Blubje11 schreef:
Gevatte en brutale opmerking terug maken wat op dat moment passend is.

Bij mij zou je dan keihard het lokaal uitgedonderd worden :=

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:29

reflecteer je zelf eens, denk dat je hier in het topic al veel hebt gezegd waardoor het waarschijnlijk ook echt wel aan jezelf ligt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:30

Je wilt toch weten hoe wij er mee om zouden gaan? Nou, dan zeggen we dat en dan moet er een slotje op!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:30

MultiWampie schreef:
Edit: Zou eventueel een Mod hier een slotje op kunnen zetten om eventuele vervelende discussies te voorkomen?

Discussie? Meid, ik neem toch aan dat je een beetje logisch kan nadenken. Je had kunnen weten dat dit soort reacties zouden komen. Gelukkig zijn er genoeg mensen op bokt die wel weten hoe je je in de les hoort te gedragen. Het lijkt me sterk dat een leraar na een keer melig van jou zijn een hekel aan je heeft. Dus, ik zou zeggen: werk aan jezelf, en bied je excuses aan de desbetreffende leraar aan.
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 27-09-13 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:31

Eeeeeeehhh, wat je nu moet doen? Hmmm... Jezelf gedragen? Misschien?