Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar inderdaad, niet door het bos. Ik probeer daarom eigenlijk wel zo veel mogelijk overdag te lopen, maar dat lukt niet altijd. Als ik écht in het donker moet hardlopen, ga ik langs de grote weg en doe ik een hesje/verlichting om (provinciale weg met gescheiden fietspad). Soms ook een stukje over de campus, maar dat is vaak wel redelijk stil dus ook niet altijd ideaal. Uiteraard kom ik wel eens langs 'enge' bosjes als ik langs die weg loop, maar het merendeel is gewoon heel goed te doen vind ik zelf.
.
.
Mijn vriend vertel ik meestal wel wat voor richting ik ga lopen en hoe lang ik verwacht onderweg te zijn, zodat hij wel weet waar ik ongeveer uit hang. Dat voelt toch wat veiliger.
. Ik weet dat ze soortgelijke dingen verkopen bij AS adventure... Judith_ schreef:Ik loop ook s avonds hard maar ga in het donker richting de bebouwde kom, centrum ect. Laat ook de thuis blijvers weten waar ik ga lopen en hoe laat ik verwacht terug te zijn. Neem in het donker ook eerder genoeg met meerder keren hetzelfde stukje. Liever 4 x een blokje lopen wat veilig en overzichtelijk voelt. En verder de benodigde kerstverlichtin om natuurlijk.
)
. Voor achtervolgingen ben ik niet bang bij ons in het dorp, ben niet zo paranoïde