Vandaag zou ik twee pakketten ontvangen (van webshops, via PostNL). Werd via de mail dag na dag keurig op de hoogte gehouden van de verzendstatus...
Vandaag stond er dit op de site van Track&Trace:
- bezorgdatum: vandaag tussen 12:00 en 14:00
- status zending: pakketbezorger is onderweg
- 'Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren'
Heel de middag braaf thuis zitten wachten natuurlijk. Ik verwacht niet dat ze nu nog onderweg is
Bezorgtijden op zaterdag zijn tussen 8:30 en 18u. Wij hebben altijd dezelfde bezorger en die is ook altijd keurig op tijd. Behalve vandaag dan... Ik baal... Had me er natuurlijk erg op verheugd. Nu zal het wel dinsdag worden? Althans toen ik zelf postbode was bezorgden wij geen pakjes op maandag.*grmbl*
als ik het zo bekijk heb ik nu dus wel meer fun hehehe
Niet via Post.NL trouwens. Hij zou gisteren al bezorgd moeten worden, maar vandaag is ie nog niet gekomen. Maar zelf op halen bij het pakket centrum kan dan weer niet 
*zucht* ik wacht nu ookal 2 WEKEN op mijn winterjas...die je met dit weer echt nodig hebt. Maar goed ik heb engelen geduld dus post nl mag er gerust de tijd voor nemen
Ligt dat echt aan PostNL? Dat het gewoon bij hun nog ergens rondslingert?