Een brief die je nooit zal verzenden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nynke

Een brief die je nooit zal verzenden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 18:49

Heeii Bokkers!
Ik heb geen idee of er al zo'n topic is, kon niks vinden met de zoekfunctie of ik heb niet goed gezocht :+, maar dit leek me wel een leuk idee :) Kunnen grappige dingen maar ook serieuze dingen uit voortkomen dacht ik zo.
Heb jij nog brieven die je nooit zal verzenden? Plaats ze hier :)
Ik zal aftrappen:
Dear parents,
Will this war ever come to an end?
Sincerely, your daughter.

Groetjes! :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 18:52

Ik snap niet wat je bedoelt? O:)
Bedoel je brieven die je ooit hebt geschreven maar die je nooit hebt verzonden/gaat verzenden of dingen die je nu verzint die je nooit zou verzenden?
Snap het doel daarvan niet helemaal.

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 18:54

Ja, brieven die je ooit hebt geschreven maar nooit hebt verzonden/wil verzenden. Tenzij deze te persoonlijk is :) Kan natuurlijk ook.
Dat kan haha :P Het heeft ook niet echt een "doel", maar vond het wel een grappig concept. Heb ook geen idee of het hier thuishoort, zat te twijfelen tussen LZP of entertainment..
Laatst bijgewerkt door _Nynke op 19-09-13 18:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 18:55

Ik heb ooit een brief aan Micheal Jackson geschreven toen ik en jaar of 12 was, en of hij me op wilde komen halen om op de Neverland ranch te wonen omdat mijn ouders zoooo gemeen waren _O-
Ik moet hem nog ergens hebben...

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 18:58

Storm schreef:
Ik heb ooit een brief aan Micheal Jackson geschreven toen ik en jaar of 12 was, en of hij me op wilde komen halen om op de Neverland ranch te wonen omdat mijn ouders zoooo gemeen waren _O-

Zoek hem! Ik wil hem lezen :')
Ik heb nooit een brief geschreven, wel een 'boek'. Over een meisje die een puppy gaat kopen, met minstens een mega spelfout bij elke 5 woorden :') _O-

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 18:59

Ik heb ooit Celine Dion geschreven voor een spreekbeurt. Nooit iets van gehoord/ontvangen :n

Brievenbus

Re: Een brief die je nooit zal verzenden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 19:00

Ik weet dat mn moeder een keer een brief aan de (toenmalige) koningin heeft gestuurd, of ze op de koffie wilde komen :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 10:15

Ze bedoelt wss ook dingen die je wel zou willen zeggen, maar nooit zou durven te zeggen aan iemand!

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 10:50

Dreamy schreef:
Ze bedoelt wss ook dingen die je wel zou willen zeggen, maar nooit zou durven te zeggen aan iemand!

Ja, dus, vertel! Haha

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 10:52

Ik heb een tijd geleden toen ik heel erg in de knoop zat met mezelf nog een brief naar mn opa geschreven, en oh wat zou ik deze graag naar hem sturen, nog enkele vorm van contact, maar opa is al lang niet meer... Maar door t schrijven de brief voelde het toch alsof hij me zou begrijpen ofiets. :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 11:49

Bastin schreef:
Dreamy schreef:

Ja, dus, vertel! Haha

Hahaha, voor wat hoort wat! ;)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 13:06

Ik heb wel 3 brieven geschreven :) 1 aan me zoontje 1 me broer 1 me moeder, maar dat is als ik overlijd :) Verzenden nee zal ik die nooit, dan gaat het niet meer maar die vinden ze dan wel ;) staat wel van alles in haha

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 13:08

Storm schreef:

_O- Wees blij dat ie dat nooit gedaan heeft :')

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 13:10

ik heb de brief naar mjin dochter geschreven voor mocht me ooit iets overkomen :)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 13:11

Storm schreef:

Raap me op! Wees maar blij dat je 'm nooit hebt verstuurd, voor je het weet ... :')

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 13:12

WilmaBoy schreef:
ik heb de brief naar mjin dochter geschreven voor mocht me ooit iets overkomen :)

ben ik toch niet de enige :)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 13:14

Pfoe.... Ik heb mijn brieven altijd gewoon op de post gedaan. Inclusief een deel van een 'boek' wat ik geschreven had toen ik 10 was ofzo. Naar Carrie Slee, en ik ik kreeg nog antwoord ook! Ze had het gelezen (of iemand anders, maar ik kreeg iig een persoonlijk handgeschreven antwoord), dat ze het heel leuk vonden. Maar toen had ik al geen zin meer om te schrijven :P .

Ok heb ik brieven naar theaters etc gezonden, maar daar nooit antwoord op gehad.

Welke brief ik nog wel zou willen verzenden? Naar bepaalde artiesten om ze te bedanken voor wat hun muziek voor mij betekend. Maar ja, die mensen kennen mij niet, dus ik vrees dat ze daar weinig boodschap aan hebben. Bovendien komen dat soort brieven volgens mij nooit aan bij de persoon in kwestie.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 13:14

Mioux schreef:
WilmaBoy schreef:

ben ik toch niet de enige :)

dacht net hetzelfde.. vond mezelf al 'eigenaardig' om zoiets te doen...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 13:18

haha hier stiekem ook maar ben blij dat meerdere het doen :) vond mezelf al creepy

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:18

Nou, niet geschreven, maar wel een keer gebeld met Jos Lansink toen ik erg klein was. Toen hij opnam direct opgehangen :j
Dat vond ik toen een heel avontuur :o

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:38

Ja, een brief aan onze koning W.A. , toen hij nog prins was.. Of hij 27 april op mijn verjaardagsfeestje wilde komen omdat ik op dezelfde dag als hem jarig ben :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:41

Een brief naar Beatrix en Claus, dat ik graag een prinses wou zijn en dus hun dochter :D
Niet verzonden, mocht geen postzegel van papa en mama :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:44

Ik heb vroeger heel veel brieven geschreven en daarmee ook heel veel verscheurd. Het waren dan ook hartverscheurende teksten geweest als iemand ze ooit had gelezen...hoewel ik blij ben dat het weg is...voelt het toch ook een beetje of ik een stukje van mij heb mee gegooit.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:47

Heb geloof ik nog wel ergens een oude liefdesbrief ergens in een laadje liggen.
Compleet met parfum erop, kusjesafdrukken en glitters _O-

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:47

Een brief aan een voormalige vriendin waarin ik beschreef dat ik er achter was gekomen wat voor leugens ze over mij vertelde en dat ik nog erg veel geld van haar kreeg en dat het me daarom beter leek om de vriendschap te beëindigen. Uiteindelijk niet durven versturen en de vriendschap laten verwateren. Dat leek me beter.