Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_San87_ schreef:Ik zou lenzen van de Kruidvat of Etos niet aandurven... Het zijn drogisten, geen opticiens, hoe kunnen ze je ooit adviseren over de lenzen die je nodig hebt? Je gaat voor fysiotherapie toch ook niet naar de groenteboer?
Bellona_K schreef:Ik heb 8 jaar lenzen gedragen van de opticien, en opeens konden mijn ogen er niet meer tegen. Toen kreeg ik speciale hydrogel siliconen lenzen, ook van de opticien, maar hier konden mijn ogen ook niet tegen. Al tig keer bij de oogarts in het ziekenhuis geweest maar mijn ogen zijn gelukkig niet erg beschadigt, alleen droog. Desondanks doet het veel zeer als ik lenzen in heb.
Ik heb een jaartje terug daglenzen van etos geprobeerd en dat ging veel beter! Ik kan niet iedere dag lenzen dragen, heb vaak mijn bril op. Alleen wanneer ik ga stappen, een date heb of in het weekend werk (horeca, bij een discotheek) doe ik deze lenzen in.
Ik ben de lenzen beu, mijn bril ook, dus tegenwoordig ben ik hard aan het sparen voor een ooglasering
Prisca schreef:_San87_ schreef:Ik zou lenzen van de Kruidvat of Etos niet aandurven... Het zijn drogisten, geen opticiens, hoe kunnen ze je ooit adviseren over de lenzen die je nodig hebt? Je gaat voor fysiotherapie toch ook niet naar de groenteboer?
Gebruik ze al jaren kom daar niet voor advies maar om te kopen. Controle doe ik 1x per jaar bij de brillen winkel en koop ik vaak daar een setje. Maar die lenzen zitten bij mij niet en kan ik naar een halev dag weggooien. Die van het kruitvat zijn een stuk dunner en zitten super. Nooit problemen mee.
Btw gebruik de dag lenzen.
Prisca schreef:_San87_ schreef:Ik zou lenzen van de Kruidvat of Etos niet aandurven... Het zijn drogisten, geen opticiens, hoe kunnen ze je ooit adviseren over de lenzen die je nodig hebt? Je gaat voor fysiotherapie toch ook niet naar de groenteboer?
Gebruik ze al jaren kom daar niet voor advies maar om te kopen. Controle doe ik 1x per jaar bij de brillen winkel en koop ik vaak daar een setje. Maar die lenzen zitten bij mij niet en kan ik naar een halev dag weggooien. Die van het kruitvat zijn een stuk dunner en zitten super. Nooit problemen mee.
Btw gebruik de dag lenzen.