Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus daar maak ik me geen zorgen over. Of de buren misschien aftappen durf ik niet te zeggen.
Sinds ik op mezelf woon is dit de eerste keer dat ik dit soort dingen in eigen beheer heb, dus ik heb daar simpelweg nooit over nagedacht. Dat ga voortaan wel doen.

EvaC schreef:Wow! Wat een boel reacties al!
Ik weet heel zeker dat er geen wietplantage is mede omdat mijn huurbaas stinkend rijk is en dat geld gewoon niet nodig heeftDus daar maak ik me geen zorgen over. Of de buren misschien aftappen durf ik niet te zeggen.
Het verbruik van beide is erg hoog.
Elektriciteit is 4.208 kWh
Gas is 5.613 m3
Ik heb hem inmiddels gesproken. Hij ging onmiddellijk zijn zus bellen om te vragen naar de afrekening die zij heeft gehad. Hij belt me vanavond terug. Mocht hij dat niet doen bel ik gewoon glashard laat op de avond zelf wel even. Hij stelde voor dat ik contact opnam met Essent om te vragen naar een controle voor beide meters. Helaas kan dat nu niet meer omdat ze bereikbaar zijn tot 17.00 uur. Ik heb hem nu ook gezegd dat ik dit bedrag absoluut niet ga betalen, daar ging hij niet echt op in.
Over het maandelijks opschrijven van de meterstanden: haha ja daar ben ik nu ook achterSinds ik op mezelf woon is dit de eerste keer dat ik dit soort dingen in eigen beheer heb, dus ik heb daar simpelweg nooit over nagedacht. Dat ga voortaan wel doen.
Edit: ik weet heel zeker dat de beginstand en eindstand kloppen. Bij de beginstand opnemen ben ik zelf bijgeweest. Het opgeven van de eindstanden heb ik ook zelf gedaan. Essent heeft nog contact opgenomen om te vragen of ik heel zeker wist dat dit klopte.