Na een militair nu weer een Braziliaanse groom..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Exponent

Na een militair nu weer een Braziliaanse groom..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 16:34

Op een of andere manier lukt het me maar niet om eens iemand "normaal" te leren kennen.. Na enkele mislukte date pogingen met een militair (waarvan ik gelukkig door vele hier gewaarschuwd was dat het geen goed idee was) die ver weg woont en uiteindelijk best grof leek te zijn nu weer iets nieuws..

Ik ben al enkele jaren stable manager op een CSI3* hier in Belgie, dit jaar in juli dus niet anders. Nu kwam er dag 1 wel een hele leuke groom in het Frans vragen waar zijn stallen waren, bleek dat hij net de boxen had bij mijn "standplaats" waar ik heel de dag zit. Je kan het dus al voelen aankomen... :o
Na de 4 dagen gezellig met elkaar te praten (weliswaar in frans & engels), met elkaar te lachen en samen iets gedronken te hebben was het jammer genoeg gedaan. Echter toen ik net in mijn auto wou stappen stond hij daar, in zijn beste nederlands ( =rampzalig) de deur voor mij komen openen en een afscheidskus vragen. Na een kus + knuffel vroeg hij ook mijn nummer wat ik hem gegeven heb. :')

Hij heeft mij enkele malen gebeld, maar was telkens druk bezig of op een festival dus geen tijd/mogelijkheid gehad tot opnemen. Wel stuurden we wat smsjes naar elkaar. Plots voegde hij mij toe via facebook en toen zijn we eigenlijk echt beginnen praten. Het zijn hele fijne gesprekken, dat wel.

Gisteren had hij een dag vrij, en zijn we iets gaan drinken samen. Heel gezellig, heb zijn lieve/zachte kant gezien die heel aangenaam was. Toen hij door ging kuste hij mij ook op mijn lippen en kreeg ik nog een fijne knuffel.
Vandaag nog een smsje "It was nice to see you" :)

Maar waar ik nu eigelijk tegenaanloop,
Hij is dus een Braziliaan, 10jaar ouder als mij en spreekt amper Nederlands. Hij is groom bij een internationale ruiter en heeft net een jobaanbieding bij Eric Lamaze gekregen.
Ook vertelde hij mij gisteren dat hij nu 2jaar gescheiden is van zijn ex, hij is dus al getrouwd geweest.

Op zich vind ik het een hele fijne man, maar ik ben vooral bang dat ik weer op een te speciaal type val zodat ik achteraf weer spijt krijg wanneer het niet zou lukken of ik hem maanden niet zie. Ook heb ik het moeilijk hem te vertrouwen, op het vlak dat ik nog niet100% geloof dat ik de enige ben.

Wat zouden jullie in deze situatie doen? Hem netjes voorbij laten gaan of toch nog maar eens een afspraakje ?

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:37

gewoon dr voor gaan in de zin van...geniet van de momenten en kijk gewoon waar het schip strand...

Irisx

Re: Na een militair nu weer een Braziliaanse groom..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:39

Ik denk dat je ervoor moet gaan!
Zoals je klinkt, klink je wijs genoeg om het ook in te zien als het niets gaat worden.

Het is misschien wel lastig als je elkaar niet heel veel ziet, maar zeker in het begin is dat niet heel slecht. Ik zou nog een date plannen en hem nog een keer zien :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:41

Brazilianen zijn heel charmant en vaak al op jonge leeftijd getrouwd. Ooit een begeleider van een Braziliaans sportteam gesproken, allemaal jongens tussen de 17 en 25 en daarvan waren er al veel getrouwd en vader maar dat weerhield ze niet om te proberen hier veel meiden het bed in te krijgen. Dit hoeft niet voor deze man te gelden maar hij was getrouwd en heeft hij ook kinderen? Ik denk dat je gewoon op date moet gaan en genieten, leeftijd doet er niet zoveel toe en als hij al een lange periode in Europa is zal hij ook vast gewoontes overgenomen hebben, maar het blijven vaak charmeurs, veel plezier.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 16:44

Wil hem heel graag nog is een keertje zien, maar zoals Bigone aanhaalt ben ik bang dat hij inderdaad enkel charmeur is, en meer niet.
Hij was getrouwd met een frans meisje, geen kinderen. Is nu al 13jaar weg uit Brazilie, waarvan de laatste 5 in Belgie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:52

Gewoon plezier gaan maken, en dan zie je het wel toch!?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:54

ja tuurlijk, je ziet van zelf wel wat het wordt, wie niet waagt wie niet wint, succes!

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:58

afspreken!
Je krijgt meer spijt van kansen die je laat liggen, dan kansen die anders uitpakken dan je vooraf hoopt. Klinkt als een interessante kerel, en als het na 3 dates strand, dan heb je toch 3 leuke dates gehad!

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 16:59

Om eerlijk te zeggen ben ik wel verbaasd om te horen dat jullie zeggen om er gewoon voor te gaan. Zelf ben ik toch een beetje zenuwachtig voor moest het anders aflopen dan verwacht.

Overigens, dan leer ik eindelijk iemand kennen in de paardenwereld, mag hij nu gewoon niet mee naar mijn paarden hoor! Moet echt een amateurtje zijn voor hem als hij mij ziet rijden :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 17:06

En wat dan nog, hij is groom geen ruiter. Kan hij mooi je paard voor je zadelen, meid hij is allang vereuropeaanst :D :D . Het enigste risico dat je neemt is dat jullie elkaar zo leuk vinden dat je een relatie krijgt en later misschien in Brazilie terecht komt en wat dan nog.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 18:02

Op zich zou Brazilie nog niet zo een extreem probleem zijn :)
Tja, hij zei al dat ik mijn paarden verkeerd voederde en nam alles al uit mijn handen, maar als ik volgend jaar de jonge paarden competitie start mag hij wel mooi met mij mee :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:44

Exponent schreef:
Op zich zou Brazilie nog niet zo een extreem probleem zijn :)
Tja, hij zei al dat ik mijn paarden verkeerd voederde en nam alles al uit mijn handen, maar als ik volgend jaar de jonge paarden competitie start mag hij wel mooi met mij mee :j

Dat zou bij mij dan weer heel erg in verkeerde aarde vallen, macho is er dus niet helemaal uit.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 18:58

Nee, er is zeker nog macho aanwezig. Al denk ik dat hij mij gewoon wou helpen. Dat is nu net ook het lastige punt dat de taal toch een barrière blijft..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:12

Exponent schreef:
Nee, er is zeker nog macho aanwezig. Al denk ik dat hij mij gewoon wou helpen. Dat is nu net ook het lastige punt dat de taal toch een barrière blijft..

Spreken jullie geen frans dan!

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 22:11

frans en engels door elkaar, het geen waar ik het beste mij in kan uitdrukken. Maar het blijft toch nog helemaal anders dan gewoon Nederlands praten tegen elkaar. En dan vooral wbt mopjes

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:13

De taal van de liefde spreekt toch iedereen? ;)
Gewoon er voor gaan en zien wat er van komt! En zeker genieten van de fijne momenten :) (Wat je zeker moet doen is ons op de hoogte houden! :D )

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:20

mmmm mag ik wel zeggen dat je er iets voorzichtig in moet zijn??
Buitenlandse grooms doen ook niet zo moeilijk om zoveel mogelijk meiden in bed te krijgen.(zeg niet dat ze allemaal zo zijn)

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 22:25

Uiteraard houd ik jullie op de hoogte ;)

@mala, ik ben er inderdaad voorzichtig in.. was enigszins al opgelucht dat hij mij niet meteen in bed wou krijgen oid.. Hij was gewoon aangenaam lief, maar wel echt een charmeur.
ps, gefeliciteerd!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:32

Exponent schreef:
Uiteraard houd ik jullie op de hoogte ;)

@mala, ik ben er inderdaad voorzichtig in.. was enigszins al opgelucht dat hij mij niet meteen in bed wou krijgen oid.. Hij was gewoon aangenaam lief, maar wel echt een charmeur.
ps, gefeliciteerd!

Oke, dat is wel ehh netjes. Dan vooral genieten verder en idd ons op de hoogte houden.
haha dankje! :D

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 22:38

Ben er gewoon bang voor, heb hem via sms ook al eens gevraagd of er op andere concours geen knappe stable managers waren en toen antwoordde hij ook dat hij enkel mij wou.. Ga hem de vraag toch nog eens opnieuw stellen!

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 09:43

Exponent schreef:
Ben er gewoon bang voor, heb hem via sms ook al eens gevraagd of er op andere concours geen knappe stable managers waren en toen antwoordde hij ook dat hij enkel mij wou.. Ga hem de vraag toch nog eens opnieuw stellen!

Ik wens je alle geluk vd wereld maarre...had jij een ander antwoord verwacht dan dit.. Nee dat had wel heel typisch geweest zeg als ie had gezegd..joh schat maak je niet druk ik vermaak me prima met div stable managers..haha

Geniet lekker vd momenten en wat komt komt en wat gaat gaat...

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 17:09

Na een immens drukke week, eindelijk weer tijd om hier even een update te zetten!

@jaime_andrea, had ik inderdaad niet verwacht, maar je weet maar nooit!

Inmiddels heb ik hem 4x gezien, telkens was het echt heel erg fijn! De eerste keer zijn we gewoon iets gezelligs gaan drinken en heeft hij heel veel over zichzelf verteld. Ander keertje heeft hij gekookt voor me.

Gisterenavond ben ik er eveneens heen gegaan aangezien hij een dag vrij kreeg van Lanaken, en wat was het fijn! Ik kwam aan en kreeg meteen knuffel en zei datie me gemist had.. Hebben echt hele fijne avond gehad waaronder we gedanst, gezongen en gitaar gespeeld hebben (hij vooral, ben niet zo'n muzikaal wonder :+ )
De avond is dan ook "fijn" afgelopen, als je begrijpt wat ik bedoel!

Ik denk dat ik door jullie mezelf heb kunnen overtuigen om het gewoon te proberen en te zien wat er van komt, en dankzij dat heb ik nu iemand heel leuk leren kennen en hoop ik dus ook echt dat hier iets uit zou kunnen groeien... wie weet ! :))

Quarterboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:54

Wat leuk voor je TS! Gewoon er voor gaan, misschien bloeit er wel iets geweldigs uit!

Hij klinkt als een echte charmeur en een romantische jongen, ik ben er dan ook van overtuigd dat je avond 'fijn' is afgelopen haha *D

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 17:58

Hij is echt wel een charmeur ja, dat kan ik niet ontkennen. Daarmee dat ik ook heel nuchter blijf (of toch mijn uiterste best hiervoor doe!) Maar ik kan niet ontkennen dat dit ongelofelijk fijn is :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:58

Ik zou dr wel wat mee oppassen hoor..
Ze staan bekend als charmeurs.. zoveel mogelijk dames t bed in krijgen, pleziertje hebben...

Dat is hem nu ook gelukt begrijp ik uit je laatste post?

Andere kant denk ik: Doe waar je zin in hebt, lang leve de lol :+
Zou t leuk voor je vinden als dr wat uit zou ontstaan! Ik hoop dat je niet teleurgesteld word!