chimello schreef:Kun je niet beter zo'n chromebook nemen?
Kun je super makkelijk op typen, lange batterij en weegt niet veel en het kost like 300 euro.
Ik gebruik er zelf geen maar heb goede dingen gehoord. Lijkt me ook veel sneller dan op een tablet typen als je een toetsenbord hebt.
Maar mijn vader heeft een samsung tab, gebruikt hem alleen bijna nooit, zit liever op z'n laptop.
heb het even gegoogled
is dat nou een kruising tussen een laptop en een tablet? hij ziet er wel superdun uit, dat is handig! de reden dat ik voor een tablet wou kiezen is omdat ik graag spelletjes speel, maar omdat ik nu naar de universiteit ga, dacht ik dat een laptop ook handig was, en het lijkt me nogal onnozel om ze beide te kopen.
@Pivione: een Ipad gaat het wsl niet worden, aangezien je daar blijkbaar erg beperkt bij wordt qua software en internetgebruik, en hij ook vrij duur is!
mandje schreef:Hoi,
Wij hebben beide een wetab 3g die draait onder windows 8. Voordeel van windows 8 is dat het werkt als een gewone laptop/pc. Alleen dan op een tablet. Je zit er niet mee dat je android besturing iets niet ondersteund. Ook kun je gratis tekstverwekingsprogramma downloaden. Je verslagen kun je via usb stick gemakkelijk overzet naar een pc of natuurlijk direct uitprinten vanaf je tablet.
Als je een keer geen wifi hebt maar alleen kabel is dat ook geen probleem die plug je er zo in. Ook 3g is er mogelijk.
Bij ons heeft deze tablet onze laptop echt zo goed als helemaal vervangen. Alleen echte video/foto bewerking lukt niet.
Nog wel 1 nadeel hij is niet meer nieuw te kopen. Nog wel 2de hands maar dan moet je wel even zoeken.
dat klinkt goed, maar jammer dat hij dan alleen 2dehands is! dat gaat hem dan ook niet worden, een tablet koop ik liever nieuw gezien de beperkte levensduur...
op alle sites staat er dat ik echt beter een laptop zou kopen, maar het leek mij zo handig... een leuk én nuttig apparaat. Ik ben gewoon te koppig