Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

renep schreef:het trekken van de trailer zullen toch prive kilometers zijn.
renep schreef:Eigen zaak is het probleem niet echter het prive gebruik en de bijtelling wel, aangezien die van de catalogus waarde uitgaat en de auto van 2003 is en dus duurder uitkomt en het trekken van de trailer zullen toch prive kilometers zijn.
Onze eerste optie was deze auto meenemen en alleen gebruiken voor de trailer en een andere voor woon werkverkeer maar met deze wegenbelasting word het misschien beter om wanneer dat nodig is een auto te huren om de trailer te trekken.
blijf gerust komen met opties heb nog 6 maanden voor ik naar Nederland kom
Had Engelse vrienden die hun auto mee hadden genomen maar die liepen wel heel erg tegen dit probleem aan. Als je een passagier hebt gaat het nog wel maar anders moet je steeds je auto uit en omlopen.Casarell schreef:Kom je echt hier in NL wonen, of blijft je thuisadres in Engeland?
renep schreef:De auto is inderdaad rechtsgestuurd en ja het zicht word wel degelijk belemmerd en ben me daar ook bewust van. wij rijden hier in Engeland sommige links gestuurde landrovers en nissan navara's voor het werk.
Daarbij kwam ik dezelfde uitvoering van mijn auto tegen op een nederlandse site als omgebouwde bestelbus van een jaar ouder meer kilometers op de teller en 5000 euro duurder dan dat ik de mijne twee jaar geleden gekocht heb hier in Engeland.
Het ombouwen kost 2000 euro als ik het laat doen en de helft als ik het zelf doe.
Dus ben alle opties aan het uitpluizen en wanneer we naar nederland komen hoop ik me toch definitief daar te vestigen aangezien mijn vriendin partime een eigen bedrijf begint die hier al draait