Heeft iemand ervaring met een wake up light? Ik zit er aan te denken om de Philips wake up light 3520 te kopen. Als ik zo op internet lees zie ik veel positieve ervaringen. Maar twijfel nog een beetje of het het geld waard is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik had er een hard hoofd in maar het werkt ook nog. Het is bij mij zeg maar een soort van 'hee, ik ben wakker' en dan lijkt het of je natuurlijk wakker wordt en na een tijdje valt opeens het kwartje; 'oh, ik hoor vogels/bomen/zee'. Durf hem niet alleen te gebruiken want blijf toch altijd een beetje bang dat ik er dan wél doorheen slaap, maar deze gaat wel als eerste af en dan ben ik wel wakker. Dus het werkt wel, en zelfs bij iemand die door het brandalarm heen slaapt
Yessy schreef:Ik vind het persoonlijk wel schelen, word er net wat rustiger wakker van door het licht. Maar in de winter blijft het opstaan vreselijk, daar doet een lamp helaas weinig aan. Ik heb die van mij al jaren, was de eerste philips met radio en 3 verschillende geluidjes. Hij doet het nog steeds prima alleen soms heeft 'ie kuren, dan gaat 'ie ineens midden in de nacht af of licht geven, best storend

Je wordt erg rustig wakker, kan de intensiteit van het geluid en licht voor jezelf bepalen. Geen andere wekkers meer hier!
Dan nog schrik ik vaak wakker, maar niet meer zo erg als met zo'n stomme wekker met een PIEPPIEPPIEP geluid.