Omdat ik nogal verlegen ben als het op relationeel contact met mannen aan komt (vriendschappelijk ga ik wel heel makkelijk met mannen om) zoek ik via een datingsite. Tot nu toe heb ik met 2 mannen contact opgebouwd daar (na elkaar). De eerste man had ik direct op een hele speciale manier een band mee. Helaas zat diegene zelf dermate niet lekker in zijn vel en werd ik daardoor ook erg onzeker. Hierdoor ging ik des te meer contact zoeken en vragen wat natuurlijk een compleet averechts effect had. Deze persoon heeft mij nog redelijk lang aan het lijntje gehouden, maar heeft een tijdje terug aangegeven geen relatie te zien zitten. Moeilijk, maar ok...
Nu is de nieuwe man die ik heb leren kennen echt een topvent. Helemaal wat ik zoek, het klikt leuk en we hebben het onwijs leuk samen (we hebben elkaar nu vijf keer gezien). Helemaal happy dus! Deze keer wil ik het daarom heel goed aanpakken en niet verzuipen in twijfel over of ie mij wel leuk vindt, of er een relatie van komt etc etc... Het niet in twijfel/onzekerheid schieten is enorm moeilijk voor mij. Ik zit/zat sowieso al van nature wat onzeker in elkaar, maar ik heb ook een relatie gehad die hier niet bepaald aan heeft bijgedragen (lees een vent die stelselmatig vreemd ging). Daten is voor mij om deze reden ontzettend spannend en moeilijk. De man waar ik nu mee date heeft momenteel veel persoonlijke ruimte nodig, ook wegens een hele drukke baan en die wil ik hem ook geven. Ook wil ik dus dit keer heel geduldig wachten en niet als een onzeker hondje achter hem aan gaan lopen. Aan jullie bokkers de vraag of jullie mij een beetje willen supporten om alles rustig op z`n beloop te laten en niet te gaan piekeren/malen enz.
.edit: uiteraard ben ik ondertussen hard aan mijn onzekerheid aan het sleutel, ook met professionele hulp

Ook heb ik sowieso de neiging om heel erg in dingen op te gaan (met m`n paard, fotografie, m`n cliëntjes die ik nu behandel). Ik hyperfocus dan en kan me moeilijk op iets anders zetten. Dat lukt ik nu enorm veel beter, waarbij sporten ook een grote uitkomst is! Verder doe ik onwijs veel met vrienden en vriendinnen, dus dat zit al goed
. Ik ben benieuwd naar jou verhaal!
. Ik weet niet of hij bang is om zich te binden. De eerste gozer waar ik contact mee had, die had overduidelijk last van bindingsangst en angst om weer teleurgesteld te worden in een relatie. Deze " nieuwe" gozer ken ik hier nog niet goed genoeg voor... In het begin is het contact steeds van mijn kant gekomen (ik ben ook een babbelaar en ongeduld, dus veel kans om mij een berichtje te sturen uit eigen initiatief had ie niet