Het "leed" dat daten heet...even m`n hart luchten..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HedwigO

Het "leed" dat daten heet...even m`n hart luchten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 22:30

Ik ben sinds ruim een half jaar/jaar op zoek naar een partner en dan echt een vaste relatie. Ik ben 27 en ik heb echt enorm de behoefte om een partner te hebben en een gezinnetje te gaan starten (dat laatste op zijn tijd natuurlijk). Het huisje, boompje, beestje verhaal dus.
Omdat ik nogal verlegen ben als het op relationeel contact met mannen aan komt (vriendschappelijk ga ik wel heel makkelijk met mannen om) zoek ik via een datingsite. Tot nu toe heb ik met 2 mannen contact opgebouwd daar (na elkaar). De eerste man had ik direct op een hele speciale manier een band mee. Helaas zat diegene zelf dermate niet lekker in zijn vel en werd ik daardoor ook erg onzeker. Hierdoor ging ik des te meer contact zoeken en vragen wat natuurlijk een compleet averechts effect had. Deze persoon heeft mij nog redelijk lang aan het lijntje gehouden, maar heeft een tijdje terug aangegeven geen relatie te zien zitten. Moeilijk, maar ok...
Nu is de nieuwe man die ik heb leren kennen echt een topvent. Helemaal wat ik zoek, het klikt leuk en we hebben het onwijs leuk samen (we hebben elkaar nu vijf keer gezien). Helemaal happy dus! Deze keer wil ik het daarom heel goed aanpakken en niet verzuipen in twijfel over of ie mij wel leuk vindt, of er een relatie van komt etc etc... Het niet in twijfel/onzekerheid schieten is enorm moeilijk voor mij. Ik zit/zat sowieso al van nature wat onzeker in elkaar, maar ik heb ook een relatie gehad die hier niet bepaald aan heeft bijgedragen (lees een vent die stelselmatig vreemd ging). Daten is voor mij om deze reden ontzettend spannend en moeilijk. De man waar ik nu mee date heeft momenteel veel persoonlijke ruimte nodig, ook wegens een hele drukke baan en die wil ik hem ook geven. Ook wil ik dus dit keer heel geduldig wachten en niet als een onzeker hondje achter hem aan gaan lopen. Aan jullie bokkers de vraag of jullie mij een beetje willen supporten om alles rustig op z`n beloop te laten en niet te gaan piekeren/malen enz. :).

edit: uiteraard ben ik ondertussen hard aan mijn onzekerheid aan het sleutel, ook met professionele hulp

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:46

Jij bent leuk genoeg, en wees gelukkig met jezelf en leef je eigen leven. En laat die mannen maar naar je toe komen! ;)
Houd je ons op de hoogte!?

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:49

Wat leuk dat je iemand gevonden hebt waar je het zo leuk mee hebt! Geniet van die vlinders in je buik, want dat is toch wel het leukste wat er is!

Het enige wat ik zo snel kan bedenken is leven en laten leven.

Geef elkaar vrijheid waar dat nodig is en steun elkaar. De ene persoon heeft meer ruimte nodig in een relatie als de ander en iedereen is verschillend. Daar moet je je even naar aanpassen en vooral over praten. Communicatie en vertrouwen zijn sleutelwoorden in een relatie!

Geef hem vrijheid daar waar hij dat nodig heeft, maar laat je niet opeisen en ga ook voor jezelf. Zorg dat je niet verzuipt in een relatie en blijf ook dingen voor jezelf en met vriendinnen doen. Het is niet gezond om constant op elkaars lip te zitten.

Ik kan snappen dat het voor jou moeilijk is hem vertrouwen te geven, nadat je door iemand anders bedrogen bent, maar praat daar met hem over en zeg wat je moeilijk vindt. Dan is het voor hem ook een stuk makkelijker om jou te begrijpen en zal hij extra zijn best doen om jou juist dat nodige vertrouwen te geven.

Zorg er zelf voor dat je rustig blijft en ga hem niet controleren oid. Laat hem vrij in wat hij doet en als je dan een moeilijke periode hebt, app of sms hem dan om gewoon even een praatje te maken. Gewoon gezellig, niet ongerust worden oid.

Als je het hem uitlegt, dan zal hij het ook wel snappen en je steunen, en er alles aan doen om je bij hem in zijn buurt te houden. Want als hij je echt, echt, echt leuk vindt, dan laat hij je ook niet meer gaan!

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 22:57

Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Ik ben gisteravond daar geweest en we hebben het dus heel erg gezellig gehad! Gelachen, gegeten, goed gepraat, alle ingrediënten zijn er, nu ik dus relax blijven :)

Ik doe er sowieso al enorm veel aan om niet in mijn valkuilen te stappen. Actie ondernemen als ik er teveel mee zit (met iemand er over praten, sporten, naar m`n paard, muziek luisteren, met vrienden afspreken). Dat gaat me dus al een stuk beter af en ook zit ik al een stuk beter in mijn vel als 2 maanden terug. En dat is te merken, want iedereen zegt dat ik veel meer zelfvertrouwen en kracht uit straal. Ik ben ook in het afgelopen half jaar 10 kilo afgevallen, dus dat helpt ook mee :)

@IjrtJj: wat ontzettend mooi gezegd, dankjewel!! Genieten van de vlinders doe ik zeker, maar ik hou dus absoluut niet van deze periode wegens het hele ontdekken en aftasten wat je moet doen. Dit wegens die onzekerheid maar ook omdat ik gewoon ongeduldig ben :9 Ook heb ik sowieso de neiging om heel erg in dingen op te gaan (met m`n paard, fotografie, m`n cliëntjes die ik nu behandel). Ik hyperfocus dan en kan me moeilijk op iets anders zetten. Dat lukt ik nu enorm veel beter, waarbij sporten ook een grote uitkomst is! Verder doe ik onwijs veel met vrienden en vriendinnen, dus dat zit al goed :)
Het uitleggen twijfel ik enorm over. Ik wil het namelijk niet zwaarder maken dan het is. Ik heb hem pas vijf keer gezien plus we hebben (nog) geen relatie. Hij is mij dus niks verplicht en andersom. Het appen om een praatje te maken of iets dergelijks gaat moeizaam. Hij is enorm vaak online maar reageert niet of weinig op mijn berichtjes... Hier heb ik mij maar even bij neergelegd, dat kost me wel veel moeite, maar ook dat lukt beter. Het rotte is sowieso van de techniek van tegenwoordig dat je steeds kan zien of iemand online is, reageert etc...)

Irisx

Re: Het "leed" dat daten heet...even m`n hart luchten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 23:17

Ik zou met uitleggen wachten tot je hem wat langer kent, maar pas daarbij wel op dat je jezelf niet gaat kwetsen. Weet niet zo heel goed hoe ik het uit moet leggen, maar ik zal het proberen. Het kan zijn dat als je het hem verteld, dat hij dan raar reageert, vaak omdat hij niet weet wat hij er precies mee moet. Leg hem dan uit dat het voor jou een soort teleurstelling oid is als hij niet reageert, dat je dan niet zo goed weet wat je ermee moet en dat je wel wilt weten waar je staat. Vertel hem er dan ook bij dat, al is het maar een banketstaaf ja of nee, een berichtje een opluchting is. Dat je weet dat hij je niet vergeet.
Waar je dan zelf op moet letten is dat je dan niet over enthousiast wordt of hem, bij geen gehoor, berichtjes blijft sturen. Ik kan dit uit allebei de kanten vertellen omdat ik zelf allebei de kanten ken. Ik wil ook nog wel eens beledigd of teleurgesteld raken als ik geen appje terug krijg, maar ik kan ook heel geïrriteerd raken als ik continu appjes krijg, terwijl ik er echt geen behoefte aan heb.
Zorg ervoor dat jij niet altijd de eerste bent die contact opneemt, maar laat hem ook eens een keer zelf een appje sturen en wacht het af, probeer daarbij geduld te hebben want het is niet altijd makkelijk. Soms duurt het even, maar vaak appen ze jou wel weer!

Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd heb. Ik ken allebei de kanten van een relatie heel goed. Het gek zijn op een jongen die wel contact zoekt, maar geen contact zoekt. Maar ook het benauwde gevoel van iemand die me continu in de gaten houdt en me bij geen gehoor maar achterna bleef zitten. Het is niet makkelijk hier een balans in te zoeken, maar het is wel de enige juiste manier, hoe stom dat ook klinkt.

Over die technologie, het is verschrikkelijk irritant. Maar meiden/vrouwen zijn er vaak op een hele andere manier mee bezig als jongens/mannen. Vrouwen lijken op het eerste oog jaloerser aangelegd als mannen, maar mannen zijn wel degelijk jaloers of onzeker, alleen weten ze dat heel goed te verbergen. Dat ze een keer niet terug appen terwijl ze op whatsapp geweest zijn, dat kan gebeuren, maar als je ziet dat hij een stuk vaker op app geweest is, laat hem dan even lekker in zijn sop gaar koken en wacht met een appje sturen totdat hij jou pas weer een appje stuurt. Geduld vereist, maar het moet niet allemaal van één kant komen!

Ik moet zeggen, ik vind het ook maar niets als ik zie dat ze al een paar keer op app geweest zijn, en vond het ook heel moeilijk om niet een appje erachteraan te sturen, maar wachten wordt beloond zeggen ze altijd!

Voor mannen is berichtjes sturen heel anders als voor vrouwen, wij willen altijd iedereen van alles vertellen, maar mannen lezen het vaak wel en reageren als zij er zin in hebben of als zij iets interessant te melden hebben. Ze gebruiken hun mobiel heel anders. Net als facebook of twitter, negen van de tien posts zijn van vrouwen, een enkeling van mannen. Mannen zijn meer vertellers, dus echt verbaal, vrouwen zijn kletsers, op welke manier dan ook. Dat is in ieder geval wat ik ervaar.

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 23:24

Wij snappen elkaar heel goed zo te lezen! Ik ken ook beide kanten. Ik probeer me dan telkens de kant in te beelden van als ik steeds ge-appt word en hoe sjaggie ik daar van word. Dan ben ik vaak al rustig en kan ik de neiging bedwingen enthousiast te worden of er nog berichtjes achteraan te sturen. Vanochtend vroeg toen ik bij hem weg ging heb ik een appje gestuurd en op een zwak moment er nog 1 achteraan, geen reactie en wel 30 keer online, maar direct besloten het er bij te laten en hem contact op te laten nemen en ook dat hij het initiatief voor een volgende date mag nemen. Maar die angst dat ze het dan toch niet doen, brr.....

Je laatste alinea heb je groot gelijk in denk ik!

Qua vertellen wacht ik inderdaad nog even mee, sowieso tot er meer duidelijk is over waar dit spannende maar ook ontzettende leuke avontuur heen gaat!

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 23:35

Inderdaad lekker even laten. Misschien weet hij ook wel niet zo goed wat hij met de situatie moet en vind hij het moeilijk zich een houding te geven, zou ik me alles bij voor kunnen stellen. Wel goed van je om je geduld te houden, hoe moeilijk het ook is.

Als je een moeilijk moment hebt, dan mag je ook altijd bij mij komen klagen/uitrazen hoor. Dan stuur je me maar een pb! Wat je zegt, ik denk dat wij elkaar wel snappen haha. Ik moet me de laatste tijd ook enorm beheersen om niet te veel te doen richting een bepaalde jongen.

Dan ga je onbewust toch aan jezelf twijfelen en dat vreet je dan weer op van binnen, dan weet je jezelf ook geen houding te geven. Niets horen is lastig, maar tegenstrijdige signalen krijgen ook. Dan heb ik nog liever dat ze niets van zich laten horen. Maar het is gewoon een rotsituatie, en dat is eigenlijk altijd in een beginnende relatie of beginnende dates zo. Omdat je niet weet wat je van elkaar kan verwachten, er toch wel een verwachting van hebt en teleurgesteld bent als die verwachting niet uitkomt.

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 23:45

Ik denk persoonlijk niet dat hij zich geen houding weet te geven. Maar ik ken hem daar nog niet lang genoeg voor :). Ja ik zal wel moeten wil ik dit een kans van slagen geven. Deze man is heeeeel allergisch voor claimend en controlerend gedrag.

Dat lijkt me erg leuk, hetzelfde geldt voor jou! Zijn wel elkaars klaagbuddies :P. Ik ben benieuwd naar jou verhaal!

Dat laatste heb je ook een erg goed punt in, die ga ik aan mijn lijst toevoegen om m`n buien te tackelen :P. Ik heb nu zelfs ook momenten dat ik denk van: dit gaat niks toevoegen wat ik wil sturen, en dan stuur ik het niet. Jeps en dat vind ik dus heel moeilijk, dat beginnende. Maar helaas moet dat altijd :P

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 23:51

Het is dus echt een balans zoeken tussen wat hij wel en niet wilt. Dan zou ik zeker wachten tot hij wat terug appt. Wel goed dat je je beseft wat wel en niet belangrijk is om te appen, ze zijn vaak ook allergisch voor dingen die niets aan het gesprek toevoegen. Bijvoorbeeld 'Ik ga naar mij paard'. Het is echt afwegen wat wel en niet kan, das echt moeilijk. Helemaal in het begin als je iemand nog niet zo goed kent, dan weet je ook niet hoe ver je kan gaan.

Ik zal je eventjes een pb sturen met mijn verhaal. Is best... Euhm, ja... Interessant ofzo? :P vooral ingewikkeld

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 00:06

Klopt, dat merkte ik dus. En ik ben zo`n kletsmajoor dat ik gerust elke stap vertel die ik doe :P Dat doe ik dus niet meer.

Ik zie je verhaal tegemoet!

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 00:50

Je hebt hem binnen!

Ik ben ook zo iemand die het liefst alles verteld, gewoon om aanspraak te hebben. Maar dat werkt soms ook averechts en is niet altijd goed... Terwijl ik het soms ook irritant vind als iemand anders mij alles in geuren en kleuren verteld en bij wijze van spreken nog zegt als ie op de wc zit ofzo... Stom eigenlijk.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 09:48

ik weet niet in welk stadium je met die vent zit (spreek je toevallig eens af, onder vrienden? of doen jullie écht datemateriaal? (samen een filmpje, romantisch gaan eten, etc)
In het laatste geval, waarom praat je er niet gewoon over met hem?

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 10:13

We doen wel aan echt daten. We spreken met z'n tweeën af (uit eten, bij elkaar eten etc. ) en we slapen ook bij elkaar. Wel serieus daten dus.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat we elkaar pas vijf keer gezien hebben, dus het is nog erg pril en ik ben bang dat ik er anders voor hem teveel druk op zet.

Ik moet me trouwens nu echt onwijs inhouden om hem niet te gaan appen, zucht..Ik heb dus nog steeds niks gehoord op m'n appje van gisterochtend. Ik heb niet gekeken of ie online is geweest( dat heb ik mezelf afgeleerd), maar ik weet zeker dat hij dat geweest is aangezien hij in z'n mobiel leeft zowat.
Ik ga mezelf zo even naar de sportschool schoppen en daarna studeren. Even afleiding!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:22

Volgens mij wel duidelijk.. Einde oefening.
Na 5 dates 1,5 dag niks van je laten horen.. Als iemand interesse heeft had hij al lang gereageerd en zat jij niet op hete kolen!
Hij zou nu zeéér zeker ander gedrag moeten vertonen mocht hij helemaal gek van je zijn.
En jij verdient een andere date die dat wel is van je!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:26

Spannend hoor!

Knap ook dat je aan je onzekerheid werkt, want dat kan idd erg benauwend werken en juist iemand verder van je verwijderen..

Moet wel heel eerlijk zeggen, je bent wie je bent (waar ik niet mee wil zeggen dat je niet aan jezelf hoeft te werken, maar meer om het feit, als jij een heel spontaan gezellig persoon bent en dat niet gewaardeerd wordt, het niet de juiste persoon is als je zelf steeds grensverleggend bezig moet zijn, om het de ander naar de zin te maken)..het zijn begindates, maar als iemand je te gek vind, dan is er heus wel tijd tussen het werken door of erna om een lief appje terug te sturen, of uit zichzelf..mss denk ik daar te makkelijk over, maar vooral bij iemand die met zn gsm leeft..

Maak het hem dus niet te makkelijk ;)

Veel plezier saampjes, ben benieuwd :)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:30

Oei... das wel erg lang niets van zich laten horen... Ik zou eens bellen en vragen hoe die vork nou in de steel zit want als je bij elkaar blijft slapen en uit eten etc dan is het een beetje raar om dan zo lang niets te laten horen.

Kop op hoor, misschien is het een vergeetachtige slomerd die echt niet terug kan appen maar ik denk dat je even moet gaan peilen wat hij nou wil.

Succes!!

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 10:43

@Hannanas: je hebt zeker een punt, daar denk ik zelf ook bij na en hou ik rekening mee. Maar om direct einde oefening er van te maken, ik weet niet...

@Amy: Daar heb je gelijk in. Ik werk ook aan die onzekerheid omdat ik het zelf ook niet relaxed vind en omdat ik er zelf ook niet goed van zou worden als ik zo`n partner had :P. Daarentegen ga ik wel gewoon zijn wie ik ben, zoals jij al aan geeft. Ik ben een heel spontaan en gezellig persoon die gewoon graag babbelt en ik leef ook in mijn mobiel, dus app heel snel en direct terug (naar bijna iedereen). Ik heb periodes gehad dat ik echt expres dan niet ging reageren enz. maar die fase ben ik voorbij, dat vind ik kinderachtig en het kost me teveel energie. Verder ben ik het helemaal met je eens over tussendoor een appje kunnen sturen of iets dergelijks en dat frustreert me ook...

@Fred_Kroket: ja misschien wel een goed idee om te gaan peilen, maar hoe doe ik dat zonder direct te benauwen? We kennen elkaar pas net namelijk...

TailsLover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:49

ik lees mee. herken mezelf heel erg in je verhaal maar probeer nu ook nu te enthousiast te doen en de hele dag te appen maar ben wel benieuwd hoe dit allemaal verder gaat! hoop dat het goed gaat uitpakken verder

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 10:59

Hoe reageert de persoon bij jou op het enthousiast en de hele dag appen Tails?

Ik denk trouwens dat het wel handig is om deze info over hem toe te voegen: Hij heeft 10 jaar een relatie gehad, waarvan de laatste 1.5 jaar getrouwd. Zij heeft hem van de ene op de andere dag in de steek gelaten. Ze zijn gescheiden in Januari dit jaar. Hij heeft sinds vorige week een eigen woning (Heeft tot nu toe bij z`n pa gewoond nadat hij gescheiden was), dus is daar heel veel mee bezig. Hij is verder een type die elke dag na z`n werk afspraken heeft met vrienden, dus een enorm druk en bezig persoon en naar mijn idee verliest hij zich momenteel daar ook in en is het vermijdingsgedrag (niet alleen willen zijn).
Hij heeft het dus idioot druk en verdient dus wat "slack" (wat trouwens nog steeds geen reden is naar mijn idee om niet te appen, ook al is het kort)

TailsLover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:05

nou op het begin vond hij het wel gezellig en leuk maar na een tijdje ging hij zich eraan ergeren en uit eindelijk is het niks geworden omdat hij ontzettend snel boos werd. maar ik denk dat dat een gevalletje speciaal was

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:53

HedwigO schreef:
@Fred_Kroket: ja misschien wel een goed idee om te gaan peilen, maar hoe doe ik dat zonder direct te benauwen? We kennen elkaar pas net namelijk...

Ik denk dat het juist niet benauwend werkt door te vragen hoe en wat, en duidelijk mag maken dat je niet zo'n zin hebt om te zitten wachten tot hij een keer de tijd neemt om je te appen. Aangezien het een kleine moeite is, ik kan het tijdens het opzadelen van mijn paard (lees mijn idioot drukke paard wat geen seconde stilstaat) of tijdens een hek openen, of in draf op d'r rug, in de auto, op de fiets terwijl ik in college zit, viool studeer en tijdens orkest repetities. Het is nou eenmaal of je op dat moment een prioriteit stelt aan het beantwoorden. Natuurlijk zou ik tijd maken voor die leuke date en ben ik heel gemakzuchtig als het gaat om iemand die me niet zo kan boeien of iets is waar ik geen zin in heb.

Doe wat goed voelt voor jou en stel je eigen belang boven dat van hem, jij wilt hem niet benauwen maar je wilt jezelf toch niet in ongewisse laten en maar afleiding zoeken omdat je niet snapt waarom hij je niets terug stuurt?

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:50

Nog steeds geen appje?

Het zou ook kunnen dat hij zich (nog) niet durft te binden. Nu je verteld dat hij tien jaar een relatie gehad heeft en pas sinds januari gescheiden is, kan ik dat best begrijpen. Dat ie telkens afspreekt met vrienden enzo, ik denk dat dat voor hem een uitweg is omdat hij niet zo goed alleen kan of durft te zijn. Zodra je alleen bent ga je malen, nadenken en ga je je echt alleen voelen en weet je niet meer wat je moet.

Ik vind het een lastige situatie, aan de ene kant wil je dolgraag weten waar je staat, maar aan de andere kant moet je elkaar ook de tijd geven om aan het idee te wennen. Het is bij iedereen verschillend hoe lang dat duurt en voor iemand eruit is. Iedereen heeft andere gevoelens en emoties, iedereen is verschillend... Maar dat maakt het wel lastig.

Ergens ga ik ook wel mee met Fred_Kroket. Als je elkaar nog maar kort kent en wel al bij elkaar blijft slapen en uit eten gaat en dergelijke, dan lijkt een appje me geen moeite. Dan kan dat inderdaad best eventjes tussendoor, dat kost niet veel tijd. Aan de andere kant weet je ook weer hoe diep het zit als hij niet appt.

Was jij voorheen altijd degene die het eerst appte? Of deed hij dat ook? Gingen de appjes in het begin over en weer zonder weinig tijd, of liet hij met reacties op zich wachten?

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 22:31

@Fred_Kroket: Ik denk dat jij de spijker op zijn kop slaat. Ik ben ook een type die heel druk is maar voor belangrijke mensen altijd tijd maak om even mee te bellen/berichtje te sturen etc. Dat hij dit niet doet zegt naar mijn idee wel iets over hoe belangrijk ik ben, niet echt dus. Maar inderdaad binnenkort maar ff opheldering vragen. Continue afleiding zoeken word ik zo onderhand ook een beetje ziek van..

@iris: ik wilde net je berichtje gaan beantwoorden :) Hij heeft nog niks van zich laten horen helaas :(. Ik weet niet of hij bang is om zich te binden. De eerste gozer waar ik contact mee had, die had overduidelijk last van bindingsangst en angst om weer teleurgesteld te worden in een relatie. Deze " nieuwe" gozer ken ik hier nog niet goed genoeg voor... In het begin is het contact steeds van mijn kant gekomen (ik ben ook een babbelaar en ongeduld, dus veel kans om mij een berichtje te sturen uit eigen initiatief had ie niet :P), maar hij reageerde wel steeds direct terug en ook het initiatief om af te spreken kwam van zijn kant.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 00:36

Ik vind onzekerheid echt een afknapper. Ook al maakt verliefdheid soms wat onzeker. Als het ment to be is gaat het vanzelf. Bij wederzijdse oprechte interesse had hij denk ik (iedereen is anders) wel geantwoordt, of was hij misschien nog eerder als jij.
Pin je niet zo vast op het 'een relatie' hebben, maar zie gewoon een leuke tijd tegemoet met de mannen die je ontmoet. Je komt vanzelf een blijvertje tegen!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:19

Ja is niet fijn om steeds afleiding te moeten zoeken. Weet je al wat meer of heb je al iets meer hoogte van hem gekregen?