Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En ik woon gewoon in een rijtjeshuis nog bij mijn ouders dus gaat dat lastig, dan weet ik zeker dat ik snel de politie op de stoep heb.

sunny_l0ve schreef:@ tamary: dat klinkt wel interessant, dat wildernisvlees. Alleen waar kan ik dat vinden? Doen ze dat trouwens ook niet bij de oostvaardersplassen in almere? Ik vind dat echt een heel goed iniatief! Mij maakt het niet zo veel uit wat voor dier ik op m'n bord heb, zolang het maar een goed leven heeft gehad en geen rare ziektes met zich meebrengt.
crazycactus schreef:Hier in de buurt heb je buitengewone varkens, daar kan je in investeren en krijg je biologisch vlees. http://www.buitengewonevarkens.nl
sunny_l0ve schreef:Helaas zijn die - via internet - niet te vinden hier in de randstad, maar ik denk dat ik maar eens langs boerderijen ga rijden, wie weet wat ik vind. Ik heb net even naar die pakketten gekeken, maar het is voor mij als enige die dat vlees wil gaan eten absoluut niet praktisch. Dan moet ik 5kg bestellen, terwijl ik het maar 1 à 2 keer in de week wil eten. Dus dat is voor nu nog niet mogelijk... wel voor als ik op mezelf woon uiteindelijk maar nu nog niet. Wel heel prijzig trouwens, 10 euro per kg!