Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook poseren voor foto's is geen enkel probleem.
)
Ze is een beetje te dik... Sokje is een echte prater, heel gezellig! Het is een beetje een angsthaas en durft niet naar buiten, maar bespioneert wel graag de buren vanaf het balkon!
Snachts ligt ze vaak op mn bed en ik word vaak wakker gemaakt omdat mevrouw weer eens heeft besloten om mn gezicht te wassen

) van ongeveer twee weken oud toen ik haar kreeg, een week eerder was ze op straat gevonden in een doos met 8 broertjes en zusjes en opgevangen door een vrijwilliger van de dierenambulance. Ik heb haar precies 10 dagen gehad voor ze overleed, ze was gewoon te jong en kon niet overleven zonder moeder (de rest van het nest heeft het wel overleeft). 10 dagen lang heb ik haar met de fles gevoed, 10 dagen lang heeft ze naast mijn bed in een doosje geslapen, 10 dagen lang heeft ze gevochten voor haar leven. Maar helaas is ze dus toch overleden
.
) Haar moeder is een Noorse Boskat met stamboom vader is onbekend. Ik was helemaal blij toen ik haar ging halen (rit van totaal 4 uur
) maar toen ik thuis kwam en haar voor het eerst te eten gaf zag ik al meteen dat er iets niet goed was, twee weken lang ben ik bijna elke dag naar de dierenarts geweest omdat ze haar eten er meteen weer uitgooide en heel erg vermagerde. Na twee weken heeft die dierenarts de moed opgegeven en heb ik haar in moeten laten slapen
. Omdat ik toch wilde weten wat er aan de hand was heeft de dierenarts een autopsie gedaan en daaruit bleek dat ze een aangeboren afwijking had, een deel van haar aorta zat om de slokdarm gedraait waardoor ze geen eten binnen kon krijgen en geen kans op overleven had
Ginny is 10 weken oud geworden.
, ze kon echt uren achter haar eigen staart of schaduw aan zitten (en maar kauwen op dat staartje
) En als ik 's avonds naar bed ging kwam ze meteen bij me liggen, heel dicht tegen me aangekropen en zo viel ze knorrend in slaap
.

Citaat:Five weeks old, and you fit in the palm of my hand;
Eleven years old, and you fit barely on my lap.
As Real as they come; fierce hunter; comfort in sorrow; play-Ping; ever cheerful; dangerously fast; Ping-Rinkelding; buried in the garden; farewell, dear friend.
"Hello! You're back!" You purred, curling around my legs, "where have you been? I've missed you!"

. En aan tafel heeft hij een eigen stoel

Als ie in de tuin loopt, en er vallen blaadjes naar beneden, dan loopt ie half door zijn poten heen, haha.