Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus ja, ik snap best ZeSteigert totaal geen zin heeft om te fietsen, helemaal gelijk dat geklaag.

renep schreef:Natuurlijk had ik dit topic niet aangemaakt als ik zelf niets te klagen had
Ik ben zelf geen gramaticaal wonder en bestempel mijzelf dan ook niet zo, echter wanneer ik tekst lees op het internet, krant of brief dan zit ik soms tenenkrommend te lezen.
Soms duurt het zeker een minuut voor ik een zin kan ontleden of woorden in een zin uberhaubt kan begrijpen.
Is het nu echt teveel gevraagd om artikel of topic te schrijven zonder dat er SMS (short messaging service) taal of straat taal word gebruikt?
Is ons woordenboek te dik of hebben we teveel vakken op school dat onze eigen Nederlandse taal te moeilijk is om bij te houden
zo dat moest ik even kwijt
en waarom zijn jullie zo snel met posten?????

Vanmiddag reed het wel allemaal maar toen zat ik naast iemand die echt stonk en er was geen plek meer om heen te verhuizen. En voor dit alles mag ik sinds maandag dik betalen omdat ik mijn studentenOV niet meer heb. Nog maar een paar dagen gelukkig
Cayenne schreef:Ik wil wel even klagen hier met de stroom slecht nieuws.
Eerst werd mijn vriend ziek met onverklaarbare aanvallen, toen werd mijn vogel ook ziek. Na vele behandelingen uiteindelijk toch overleden. Mijn vriend heeft eindelijk een diagnose: epilepsie, maar daar komt ook nog bij dat tijdens zo'n aanval zijn hart stopt! Schrik me vandaag dus dood bij dit verhaal!
Nu mag er wel weer eens goed nieuws komen hoor! Ben er helemaal klaar mee.
Oh ja, en het hete weer ben ik ook wel zat. Ik ben klaar voor de winter!
Maar gelukkig gaan er ook wel dingen goed, dus dat is dan wel weer positief