Ik heb al een paar maanden het idee om mijn vriend echt een keer te verrassen. En dan niet het 'hé-ik-neem-je-mee-uit-eten-vandaag-verassing', maar iets wat hij totaal niet ziet aan komen.
Voordat bokker Jenkins al het topic had geopend over haar vriend die zo geheimzinnig deed (en haar ten huwelijk vroeg aan het einde), had ik al het idee om iets met brieven te doen. Ik houd zelf heel erg van schrijven, dus dat komt mooi uit
Mijn vriend is iemand die al blij is met de kleinste dingen (eigenlijk lekker makkelijk dus), is niet heel romantisch (maar vind het wel leuk als ik dat ben), heeft een passie voor volkswagen T1 busjes en oude mini's (die van hemzelf heeft hij helaas moeten verkopen
) en is heel lief en behulpzaam voor iedereen. Het is iemand die het gewoon verdient om verrast te worden, omdat hij voor iedereen klaarstaat en vooral voor mij. Nou vind ik het heel lastig om iets origineels te bedenken, iets wat heel goed bij hem past...zat zelf te denken aan een T1 busje huren voor een dag (gewoon een keer stiekem vrijvragen op zn werk als hij het niet door heeft), maar ben benieuwd wat voor originele ideeën jullie hebben!
dus ik zou zeggen...brand los!
edit: owja omdat ik net al een suggestie kreeg of seks een goede is...ik en mijn vriend hebben afgesproken niet met elkaar te slapen voor ons huwelijk (we zijn allebei christen), dus dat idee is een non-go
) met er omheen allemaal brieven met hints 
) maar de ballonnen zijn wel cool
kan ik meenemen in mijn plan

maar iig bedankt!
dat dacht ik altijd