Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

).

troi schreef:Herkenbaar! Ik hoop altijd nog iemand te vinden die het leuk vindt een modeloser door de stad heen te loodsen en op te voeden.. Vooralsnog mislukt.
En dan heb ik ook nog eens ontzettende rotmaten omdat ik een paar slagen te groot ben uitgevallen en dus altijd alles te kort is.. Bah bah bah!
Edit, maar je hebt een makeup blog hoe kan jij dan een modeloser zijn?? (ik kan ook al niet makeuppen helaas, smeer alles of te dik of verkeerd, ben echt kansloos).
Geloof me ik ben een ramp, ik gelood steevast in crocs met van die drukprentjes en fleece truien

)

) alleen waar je echt warm voor loopt.
Blijheid schreef:-Bedenk van te voren wat je nodig hebt, bijvoorbeeld 1 winterjas, 2 broeken, 2 truien, en ga daar ook specifiek naar kijken. Als je (bijvoorbeeld) geen jurk nodig hebt hoef je daar ook niet naar te kijken, scheelt weer gedoe.
-Neem iemand mee die je kan helpen én die het durft te zeggen als iets je echt niet staat. Er is vast wel een vriend/vriendin die precies weet wat je staat ook als je het zelf op het rek niks vind.
-Vraag hulp in de winkels, vraag niet alleen óf iets je staat, maar ook waarom ze dat vinden (de kleur, met/zonder print, model). Zo leer je bepaalde modellen en kleuren die je staan er tussen uit pikken en gaat het de volgende keer weer iets makkelijker.
Zelf zie ik er bijvoorbeeld altijd een beetje ziekig en bleek uit als ik iets aan heb wat petrol/groen is. Die dingen loop ik dus al voorbij en ga ik geen moeite/tijd aan besteden.
edit: Oh, en probeer in de winkel ook te bedenken waar je iets bij aan wil doen. Koop je bijvoorbeeld een trui, bedenk dan bij welke broek (die je misschien al hebt) je die zou willen dragen. Zo voorkom je dat je een trui of broek hebt waar niks bij past
(ik had ooit eens een bordeauxrode broek en verder vooral aqua blauw, niet handig)
De moeilijkste zaak ter wereld.
ik winkel vaak ook gewoon liever niet (en al helemaal niet alleen hahaha
) troi schreef:Herkenbaar! Ik hoop altijd nog iemand te vinden die het leuk vindt een modeloser door de stad heen te loodsen en op te voeden.. Vooralsnog mislukt.
En dan heb ik ook nog eens ontzettende rotmaten omdat ik een paar slagen te groot ben uitgevallen en dus altijd alles te kort is.. Bah bah bah!
Edit, maar je hebt een makeup blog hoe kan jij dan een modeloser zijn?? (ik kan ook al niet makeuppen helaas, smeer alles of te dik of verkeerd, ben echt kansloos).

_Micha_ schreef:troi schreef:Herkenbaar! Ik hoop altijd nog iemand te vinden die het leuk vindt een modeloser door de stad heen te loodsen en op te voeden.. Vooralsnog mislukt.
Ik! Ik! Ik!
Lijkt me echt geweldig leuk. Ik hou er van.
Ik hou van winkelen maar ik heb een hekel aan najaarskelding alles is zo grauw en depressing