Hoi hoi,
Sinds een paar maandjes ben ik wat serieuzer bezig gegaan met het model staan. Eerst had ik 2 shoots gehad bij Monica Brouwer, tot een fotograaf mij aansprak. Deze man is Bert Kroeze en doet ook mede paardenfotografie.
Mijn doel is om uiteindelijk een portfolio te maken dat ik bij bladen als: Bonprix, Wehkamp etc. als model kan komen. Ook lijkt mij model staan voor de paardrijkleding erg leuk om te doen!
Ik zal hier een aantal foto's neerzetten van begin tot nu (ong 4 - 5 foto's).
Graag zou ik eventueel tips krijgen en lijkt me leuk om bokkers te ontmoeten hier in dit topic die of ook bij Bert Kroeze model staan (met/zonder paard) of bij andere fotografen en zo elkaar tips kunnen geven qua kleding of make-up.
Ojaa misschien puntje: ik heb 1 heel groot nadeel en dat is dat mijn gezicht asymmetrisch is geworden na een aangezichtsverlamming. Dit is heel goed hersteld tot nauwelijks zichtbaar. Helaas als ik het koud heb of moe ben, komt het duidelijker terug...

Eerste shoot ooit

2e shoot

Shoot nummer 3

Shoot 4

Shoot 4

) Foto 2 vind ik de beste van de serie. Alhoewel zo rechtaan het een beetje saai is, maar dit is ook een beetje de taak van de fotograaf vind ik. Bij de derde foto is je houding goed, maar je blik komt weer verveeld over, alhoewel ik denk dat je gewoon wat gespannen was. Probeer je mond en kaken te ontspannen. Leuke houding op de vierde foto, echter lachen je ogen niet mee en heb ik het idee dat je net geknipperd hebt. Probeer je vingers heel licht tegen je gezicht aan te leggen, nu druk je erin en dat geeft een wat raar beeld. Blote voeten had ik overigens mooier gevonden. Laatste foto; leuk, maar je houding komt toch nog een beetje onzeker over op de een of andere manier, mag nog iets natuurlijker overkomen.