Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fresley schreef:Je krijgt een studiefinanciering vanaf je 18e he.
Daarbij kun je misschien op een plaatselijke manege of pensionstal vragen of ze nog mensen zoeken voor klusjes?
lrtj_ schreef:Met de presentatie van mij is niks mis zie er altijd verzorgd uit, het is vaak dat ik geen ervaring heb of te verweg woon of zelfs te oud.
vuurneon schreef:lrtj_ schreef:Met de presentatie van mij is niks mis zie er altijd verzorgd uit, het is vaak dat ik geen ervaring heb of te verweg woon of zelfs te oud.
Presentatie is veel en veel meer dan je uiterlijk; hoe kom je over? Wat zijn je non verbale signalen? Geef je onbewust al af; dit gaat niets worden?
aardbeitje_ schreef:Maar als je het thuis zo moeilijk hebt, denk je dat je je dan wel kan concentreren op een thuisstudie?
Onderschat een thuisstudie niet, je moet onwijs veel discipline hebben.
In de schoonmaak is vaak wel werk te vinden, is dat niet wat voor je?

vuurneon schreef:Heb je wel eens feedback gevraagd als je solliciteerde? Want ook dat kan
Je mag best vragen: 'hoe kwam ik op jullie over?'
Want wat je denkt hoe je overkomt, kan enorm verschillen met hoe je écht overkomt.
En verder; maak een plan van aanpak.
Mijn collega is ruim 50, heeft dus overal briefjes in de bus gegooid dat ze graag wil schoonmaken en ze heeft binnen een maand een aantal vaste adresjes
goed dat je dat hebt gedaan!
lrtj_ schreef:Thanks dat is lief,
Wat ik jn de op ben vergeten te vermelden.
Mijn moeder is ook werkloos, en zoekt niet echt heel serieus werk maar verwacht wel dat ik mijn eerste 3 maandsalarissen afsta. Want ze heeft de afgelopen 2 jaar vanalles voor mij betaald
lrtj_ schreef:fresley schreef:Je krijgt een studiefinanciering vanaf je 18e he.
Daarbij kun je misschien op een plaatselijke manege of pensionstal vragen of ze nog mensen zoeken voor klusjes?
Klopt maar ik wil niet naar een echt echte school,
Maar dat is meer angst van ik zal toch wel weer het haasje zijn. Daarom leek een thuis studie ideaal.