Met die gedachte - uit mijn comfortzone breken en mijn uitgaansmentaliteit "ik stap overal op af" nu ook overdag te hanteren - schreef ik vanmiddag met oogpotlood mijn telefoonnummer op een bierviltje, toen ik met een vriendin op het terras zat. De jongen in kwestie, die mij was opgevallen, kwam alleen niet meer in de buurt van ons tafeltje. Stiekem ook wel een opluchting, maar aan de andere kant ook zonde... Dus heb het viltje aan zijn collega gegeven bij het afbetalen "Kun je deze aan je collega geven?" Ja hoor, dat kon... En toen als de wiedeweerga weg gegaan haha.
Ik verwachtte er eigenlijk niets van. We hadden misschien 1 seconde oogcontact gehad toen ik ijsthee bestelde.. Maar er was gewoon iets dat opviel aan hem en dus wilde ik hem niet zomaar laten lopen.
En maar goed ook, want een uur geleden werd ik ge-appt. "Durfde je het niet aan mij zelf te geven?"
Ik meteen een vriendin bellen van "Hoe reageer ik teeeruug hellluuup!" maar ze nam niet op, dus uiteindelijk heen gestuurd... "Tja, je kwam maar niet in de buurt van mijn tafeltje!" en nu zijn we alweer een uurtje aan het appen.
Leuk leuk! Maar ook erg spannend. Geen idee waar dit op gaat uitlopen.
En aangezien mijn vriendin de telefoon niet opneemt, moest ik het toch echt even delen!
Iemand ook ooit zon actie gehad? En, is dat op succes uitgelopen?
.
Ben heel benieuwd hoe dit afloopt!