Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zou me er niet zo druk om maken
Als ik dat zie, dan vraag ik me altijd af waarom iemand in vredesnaam zo'n topje heeft gekocht, koop er dan een met een dichte achterkant. Of koop een andere beha... met een sportbeha lijkt het me trouwens niet fijn om de bandjes met zo'n haakje bij elkaar te doen, dat gaat ongetwijfeld knellen.
Eleionomae schreef:Serieus Wendy? Ik trek die racebacks vooral aan omdat ze luchtiger zijn dan een dicht tshirt. Wat maakt het uit dat je een bandje ziet? Liever luchtig en een bandje dan vies en plakkerig zonder
Wendy schreef:Eleionomae schreef:Serieus Wendy? Ik trek die racebacks vooral aan omdat ze luchtiger zijn dan een dicht tshirt. Wat maakt het uit dat je een bandje ziet? Liever luchtig en een bandje dan vies en plakkerig zonder
Eigenlijk wel ja, gaat trouwens niet alleen om sporten, ook in dagelijkse kleding zie je het vaak.
Er zijn ook genoeg leuke sporttops te krijgen die wel aansluiten op je beha. En heel veel soorten sportbeha's waarbij je er geen last van hebt.
Zelf houd ik er ook rekening mee, ik heb 1 sportbeha die rechte bandjes heeft, die trek ik dus niet aan onder de racerback shirts, maar wel onder andere tops (zonder mouwen en dus wel luchtig).
? Hou je dan ook echt rekening met hoe je er voor de rest uit ziet als je gaat sporten (haar? Make-up?)? Ben wel benieuwd
.
Werkt prima!