Racerback top & beha bandjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imago01

Racerback top & beha bandjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 16:10

Okay, kort maar krachtig:
voor het sporten (lees: sportschool) heb ik een top met racerback gekocht, je kent het wel, zo'n handig vochtafvoerend stofje erin enzo...
En nu wil ik die graag aan natuurlijk in de sportschool.

Mahaaar....ik heb geen (sport)beha met racerback achterzijde.

Dus: done of absoluut not done als behabandjes zichtbaar zijn onder de top? Het is overigens een donkere top en mijn sportbeha's zijn zwart...

(Gisteren even gespiekt bij andere dames in de sportschool maar de meesten hebben er toch wel iets op bedacht zodat de bandjes van de sportbeha niet zichtbaar zijn...)

Avelienvd

Re: Racerback top & beha bandjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:12

zou mij persoonlijk niet interesseren.
Je hebt trouwens bij geloof zelfs de action van die speciale haakjes om je bandjes van achteren bij mekaar te houden

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:14

Je bent aan het sporten, geen modeshow aan het houden :P

Ik zie hier in de gym genoeg bandjes voorbij komen hoor ;) zou me er niet zo druk om maken :)

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:16

Je hebt bh's waarbij je de bandjes kruislings kunt bevestigen, dit vind ik persoonlijk heel handig want je hebt ook gelijk geen problemen meer met afzakkende bandjes, en de bandjes zijn uit het zicht.
Ook heb je bij de Hunkemoller hele handige klemmetjes voor onder een topje waardoor je bandjes ook niet meer ziet.

edit: Deze klemmetjes bedoel ik.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:18

Bij mij zijn mijn sportbh's ook altijd zichtbaar onder mijn workout kleding. Jammer dan. Ik moet echt een stevige sportbh aan en ga het echt niet op elkaar aanpassen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:31

Oh dat is helemaal niet erg joh, een beetje BH bandje zichtbaar. Zeker niet met sporten.
Al heb ik een hele goede sportbh die zowel gewoon als racerback kan dus ik heb er niet zo'n last van, maar als ik het bij andere zie vind ik het niet raar ofzo!

Ik draag gewoon ook wel eens een racerback met een gewone bh eronder, vind dat nooit zo'n probleem...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:32

Woon je een beetje dicht bij de primark? Daar hebben ze sportbh's die je als 'gewoon' kan dragen maar ook als racerback. En ze zitten perfect!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:35

Geen gezicht :n Als ik dat zie, dan vraag ik me altijd af waarom iemand in vredesnaam zo'n topje heeft gekocht, koop er dan een met een dichte achterkant. Of koop een andere beha... met een sportbeha lijkt het me trouwens niet fijn om de bandjes met zo'n haakje bij elkaar te doen, dat gaat ongetwijfeld knellen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:38

Serieus Wendy? Ik trek die racebacks vooral aan omdat ze luchtiger zijn dan een dicht tshirt. Wat maakt het uit dat je een bandje ziet? Liever luchtig en een bandje dan vies en plakkerig zonder :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:40

Echt, waar maak je je druk om?
Je komt toch om te sporten?

Dan moet kleding vooral functioneel en comfortabel zijn.
Kan jou het schelen dat je een paar bandjes ziet!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:43

Eleionomae schreef:
Serieus Wendy? Ik trek die racebacks vooral aan omdat ze luchtiger zijn dan een dicht tshirt. Wat maakt het uit dat je een bandje ziet? Liever luchtig en een bandje dan vies en plakkerig zonder :))

Eigenlijk wel ja, gaat trouwens niet alleen om sporten, ook in dagelijkse kleding zie je het vaak.
Er zijn ook genoeg leuke sporttops te krijgen die wel aansluiten op je beha. En heel veel soorten sportbeha's waarbij je er geen last van hebt.
Zelf houd ik er ook rekening mee, ik heb 1 sportbeha die rechte bandjes heeft, die trek ik dus niet aan onder de racerback shirts, maar wel onder andere tops (zonder mouwen en dus wel luchtig).

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:00

Bij de Zeeman hebben ze bh's waarbij de bandjes kruislings kunt bevestigen. Die gebruik ik tijdens het sporten, maar is allicht niet sportbh verantwoord :+

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:12

Wendy schreef:
Eleionomae schreef:

Eigenlijk wel ja, gaat trouwens niet alleen om sporten, ook in dagelijkse kleding zie je het vaak.
Er zijn ook genoeg leuke sporttops te krijgen die wel aansluiten op je beha. En heel veel soorten sportbeha's waarbij je er geen last van hebt.
Zelf houd ik er ook rekening mee, ik heb 1 sportbeha die rechte bandjes heeft, die trek ik dus niet aan onder de racerback shirts, maar wel onder andere tops (zonder mouwen en dus wel luchtig).

Serieus :+ ? Hou je dan ook echt rekening met hoe je er voor de rest uit ziet als je gaat sporten (haar? Make-up?)? Ben wel benieuwd :).

Voor mij is het functionele van belang. Zolang het maar goed zit, niet in de weg zit, niet omhoog kruipt,... Of het bij elkaar past, mooi is of modieus is zal mij een worst wezen. Als ik gedaan heb met mijn training zie ik er toch verschrikkelijk uit :')

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:16

Al die mensen die het niet uit maakt hoe ze er uit zien met sporten, waarom is er dan zo vreselijk veel keuze aan sportkleding in de meest modieuze kleuren en ontwerpen?
Met andere woorden, ik geloof gewoon niet dat het mensen niks uit maakt.
Voor mij maakt het verder niet zo heel veel uit, kleding moet netjes zijn en functioneel en ik moet niet voor l*l lopen. En dat met die behabandjes vind ik dus onder die laatste categorie vallen.

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:19

Ik heb werkelijk waar nog nooit bij iemand de gedachte gehad van goh werk jij die bh bandjes eens even weg. Niet in de sportschool, niet in het dagelijks leven.
Nou moet ik zeggen dat die van mij eigenlijk heel vaak te zien zijn haha.
Ik ga echt niet speciaal een nieuwe bh of klemmetjes aanschaffen omdat ik me bedenk dat ik een tanktop of iets aan wil.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:36

Ik zou daar nog niet eens op komen om me druk over te maken met het sporten.. Sportkleding moet toch vooral comfortabel zijn?

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 17:38

Hmmm zoveel mensen zoveel. meningen. en gaat mij niet om mode maar wil dus niet voor paal staan ha ha...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:39

Ik heb even gegoogled, nee daar zou ik me niet druk om maken.
En wel aan doen naar de sportschool.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 17:39

Bonny_CT schreef:
Ik zou daar nog niet eens op komen om me druk over te maken met het sporten.. Sportkleding moet toch vooral comfortabel zijn?

Ik weet eigenlijk ook niet eens hoe ik erop kwam.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:53

Zie het bij ons in de sportschool ook vaak genoeg, kan me er niet aan storen. Mocht je wel zo'n racerback bh zoeken, bij de Hema hebben ze nu hele leuken, in knalblauw en knalroze...zitten super comfortabel :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:55

Bij de H&M en de hunkemoller trouwens ook :j

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 18:14

Dat is nu even het rotte. ik koop liever nog geen nieuwe want ben op dieet en wil zon 10 kg eraf. dus verlies wel een cup en omvang maat

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:19

Ik zou me er niet druk om maken en gewoon lekker gaan sporten :j

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 18:28

Dat sowieso. gisteren bbbb en vanavond zumbaaaaaaa zin in!

cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:30

Magic clips :D Werkt prima!