Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Murthul schreef:zoals jans zeg ja, via duivendrecht of bijlmer (ik weet niet waar je trein stopt?) Is veel sneller..
Je kunt ook vanaf centraal de metro pakken..
vandaar dat 9292 hem niet aangeeft, wel 2 minuten langer 
Laatste keer dat ik op Sloterdijk was had ik al ff rondgekeken of ik ergens metro zag staan, want met de trein ga ik wel vaker, en zag toen alleen maar TREIN en BUS staan.. Daarom maakte ik me ff zorgen. Maar bedankt allemaal! Gaat vast lukken zo
friendly schreef:Bordjes volgen is gelukkig ook geen probleem. Alleen de eerste reizen op een manier/plek die ik niet gewend ben is ff: ah oliebol, straks vind ik het niet!Laatste keer dat ik op Sloterdijk was had ik al ff rondgekeken of ik ergens metro zag staan, want met de trein ga ik wel vaker, en zag toen alleen maar TREIN en BUS staan.. Daarom maakte ik me ff zorgen. Maar bedankt allemaal! Gaat vast lukken zo
MacavityL schreef:Vanaf Alkmaar kom je volgens mij op spoor 5 aan op sloterdijk. Twee keuzes:
1) op perron helemaal naar voren lopen, kom je bij achterste trap welke omhoog gaat en je zowel links als rechts al de metro ingangen ziet, hier naar boven (als je links naar boven gaat metro aan je rechterhand, als je rechts naar boven gaat, metro aan je linkerhand). Er gaat maar 1 metrolijn dus de verkeerde kun je niet nemen.
2) op perron de hoofdtrap/roltrap nemen, dan kom je op het centrale punt uit en zie je de AKO/etos waar je langs moet lopen naar achteren.
Volgens mij is het ROC waar je moet wezen? Bij RAI naar beneden met de trap en bij de uitgang links aanhouden, viaduct onderdoor en je ziet het vrijwel gelijk aan je rechterhand (overkant van de weg). Je zou eventueel tram 4 een halte kunnen nemen (die trouwens ook vanaf Adam CS gaat).