Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en ontzettend blij, aan het dansen met andere bezoekers, rustig spelen bij een meertje, of zich vermaken bij een kinderspeelplaats. Maar dat zijn vaak festivals die toch een stuk anders zijn dan 'normale' Nederlandse festivals.. Die zijn er meer op ingericht (hebben bijvoorbeeld een familiecamping) en komt toch wat ouder publiek. Lara_Silver schreef:En dan miepen en huilen als er iets met het kind gebeurd...Nee kinderen horen niet op festivals thuis. Uitgaan in de discotheek mag je toch ook niet zo jong, is te vergelijken.

switt schreef:Mm ik zag kinderen zitten tijdens optredens op LL omdat ze zo moe waren en vervolgens struikelde er wat mensen over de kinderen: ouders ontzettend boos. Ja, neem dan je kind niet mee denk ik dan...
Denk dat het dus ligt aan het kind, ik was nooit bang en mensen letten meer op dan je denkt, de sfeer op zijn festival is altijd super en de mensen erg aardig.
En trouwens, ik weet niet wat voor metalfans jij kent Ghostattack maar in het algemeen vind ik dat juist leuke sociale mensen die bijvoorbeeld direct te hulp schieten als iemand onderuit gaat in een goeie moshpit
Magrathea schreef:Jammer dat men het hier heeft over het kind iets 'aandoen'. Wat nou als het kind zelf gek is op die muziek? Tuurlijk zou ik mijn kind dan meenemen naar Forta, stukje cultuur meegeven aan je kind zou ik zeggenEn trouwens, ik weet niet wat voor metalfans jij kent Ghostattack maar in het algemeen vind ik dat juist leuke sociale mensen die bijvoorbeeld direct te hulp schieten als iemand onderuit gaat in een goeie moshpit
Vivian__ schreef:Wat vinden jullie als mensen hun kinderen meenemen naar een festival?
Ik was toevallig gister op een festival waar ik een jongen en meisje (rond en nabij 10 jaar) zag rondhobbelen.. tussen de plastic bekers en het bierzuipende volk. Ik vind het ronduit zielig als je kinderen van die leeftijd laat rondlopen terwijl je zelf loopt te feesten. Een beetje egocentrisch...
Wat vinden jullie hier nou van? En zouden deze festivals niet vanaf een bepaalde leeftijd moeten zijn? Ongeacht of er volwassenen bij zijn of niet?
dan heb ik die kinderen ook gezien. Ben er geen voorstander van en ze zagen er ook niet uit alsof ze het leuk vonden.. .