Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Vd rest kan ik niet 1,2,3 op iets anders nog komen maar er zijn nog zat dingen waar ik in geloof
Lotte_Wessel schreef:ik geloof in magie, ik geloof in geesten, ik geloof in sprookjes, ik geloof in liefde op het eerste gezicht, ik geloof in zeemeerminnen, ik wil geloven en open staan voor en in alles.
ik geloof ook in alles, maar het wil zich waarschijnlijk gewoon niet laten zien, of mensen zien het gewoon niet omdat ze er zo overtuigd van zijn dat het niet bestaat. Als je je ogen opent komt het allemaal vanzelf naar je toe, wat ik al een keer ervaren heb. Doanique schreef:Ik geloof in 'meant to be', dus niet in toeval, in geesten, in ander leven buiten dat van ons.
Ik geloof trouwens niet in magie, hoe groot ik ook Harry Potter fan ben. Laatst zei iemand dat JK Rowling die boeken had geschreven om ons Dreuzels te vertellen over het verleden van Harry, dat zou ik wel vet vinden, dat dat dus een andere wereld is en dat Jo die boeken daar om heeft geschreven.
shirdaki schreef:Ik geloof in allerlei 'rare' dingen. Ik geloof idd dat er buitenaards leven is. Ook dat er vampiers geleefd hebben en nu nog steeds ergens leven. Denk ook dat er op aarde buitenaards leven is. Geesten geloof ik ook in. Vd rest kan ik niet 1,2,3 op iets anders nog komen maar er zijn nog zat dingen waar ik in geloof
je weet niet wat er stiekem onder ons leeft. 

ben nogal iemand van 'eerst zien dan geloven' Eileen_ schreef:Ik geloof in 'aliens' (niet persee de aliens die je altijd in sf films/ series ziet, maar gewoon leven buiten de aarde). En dat we verdomd weinig weten wat er allemaal gaande is in t universum. Dat was t welben nogal iemand van 'eerst zien dan geloven'