Ik wil niet verliefd worden..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Ik wil niet verliefd worden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 12:38

Hee bokkers!

Ik zit met een probleempje.
Heb een tijdje geleden een erg leuke jongen ontmoet, we sturen wat berichtjes heen en weer en zien elkaar meestal in het weekend wel.
Nu heeft ie me een aantal dagen geleden gevraagd of we gezellig ergens wat gaan drinken en daar heb ik best wel zin in.

Maar nu ben ik bang dat ik hem straks nog echt leuk ga vinden en dat niet wederzijds is,wat als ie gewoon aardig is? Heb voor een aantal maanden geleden hetzelfde gehad, ben toen keihard gekwetst.
Nu is het ook zo, dat hij sinds 2 maanden pas weer vrijgezel is en hij uit een relatie komt van een dikke 2 jaar..

Wat moet ik hier toch mee? :(

MerleSimone

Re: Ik wil niet verliefd worden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:40

Doen :)
Ga er vooral wel heen met het idee dat het voor 'vriendschappelijk' is, dan kan het alleen maar mee vallen. Gaan jullie met zn tweeën? Vraag hem of hij het als een date ziet, desnoods als soort grapje. Dan weet je het meteen!
Ik zou het zeker doen, niet geschoten is altijd mis :)

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:41

Gewoon lekker gezellig wat gaan drinken, en als daar wat leuks uit opbloeit is het mooi meegenomen toch? Probeer er vooral niet te veel van te verwachten, en laat het lekker over je heen komen :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 12:42

Ja, we gaan met zn tweeën!
Hmm dan kan ik nu gaan denken hoe ik dat subtiel ga doen haha.
Daar heb je gelijk in, al vind ik het wel lastig, want ik ken mezelf..

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:43

Tja.. je kan het proberen te blokken... maar dan moet je al je gevoelens blokken... daar wordt het leven echt niet leuker van.
Ja in de liefde zal je soms gekwetst worden dat hoort bij het leven.

Doe het gewoon rustig aan... ga gezellig wat drinken... bepaal je eigen grens. De andere optie is helemaal niet meer genieten ... en daar wordt je ook niet vrolijk van.

Tevens hij vraagt jou om wat te drinken met z'n tweeën terwijl je elkaar anders ook wel gewoon in het weekend ziet... dus hij vindt jou iig leuk want anders zou hij de moeite niet doen.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 12:46

Ja daar heb je gelijk in..
Genieten wil ik inderdaad wel en ik kan me er ook wel goed vanaf zetten, maar ik kom net uit een rot periode waarin ik gekwetst ben en had eigenlijk helemaal geen zin in een jongen.. Tja toen stond hij ineens voor mn neus..
Nouja in het weekend is het meer dat we elkaar in de kroeg zien, waar de rest ook bij is enzo :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:47

S_Evelyne schreef:
Gewoon lekker gezellig wat gaan drinken, en als daar wat leuks uit opbloeit is het mooi meegenomen toch? Probeer er vooral niet te veel van te verwachten, en laat het lekker over je heen komen :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 12:52

Ja hebben jullie gelijk in!

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:54

Ik zou gewoon met hem wat gaan drinken. Maar als 'ie net uit een relatie komt van 2 jaar zou ik in elk geval rustig aan doen, want de kans bestaat natuurlijk dat hij nog niet klaar is om zich direct weer aan een ander te binden. Gewoon kijken hoe het gaat dan komt het vanzelf wel goed :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:56

Vraag gewoon als je toch al berichtjes stuurt of hij jullie afspraak als een date ziet.
Voor de gein, deed ik ook bij de persoon die nu mijn vriendjes is <3
Omdat ik bij de meeste ook gewend was dat het voor de gezelligheid was.

Maar als je het vraagt heb je gelijk duidelijkheid.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 12:57

Myrthee_ schreef:
Ik zou gewoon met hem wat gaan drinken. Maar als 'ie net uit een relatie komt van 2 jaar zou ik in elk geval rustig aan doen, want de kans bestaat natuurlijk dat hij nog niet klaar is om zich direct weer aan een ander te binden. Gewoon kijken hoe het gaat dan komt het vanzelf wel goed :)

Ik was inderdaad niet van plan met in het diepe te gooien.
Ga ook gewoon wat met m drinken inderdaad, want afgezien van mn gevoelens, is het een erg toffe jongen en kan ik gezellig met m praten.
Dankjewel :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 12:58

HTM schreef:
Vraag gewoon als je toch al berichtjes stuurt of hij jullie afspraak als een date ziet.
Voor de gein, deed ik ook bij de persoon die nu mijn vriendjes is <3
Omdat ik bij de meeste ook gewend was dat het voor de gezelligheid was.

Maar als je het vraagt heb je gelijk duidelijkheid.

Hihi ik wil m dat niet vragen, straks denkt ie nog dat ik het zo zie en het is niet zo, of hij ziet het zo en ik niet of wat dan ook :+
Ik denk dat ik het gewoon afwacht, zie hem alleen helaas dit weekend niet, dus dat vind ik balen!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:59

Toen ik 16/17 was een tijdje "verkering" gehad met een super leuke jongen, maar hij liet zich beïnvloeden door zijn vrienden en hij heeft het toen uitgemaakt.
Pffff wat voelde ik me klote en gekwetst. Helemaal toen hij een week later weer een poging deed mij terug te krijgen, toen waren zijn vrienden er niet bij..... En ja verliefdheid maakt blind, want de dag erna liet hij me weer vallen.
Later gaf hij toe te veel naar zijn vrienden te hebben geluisterd en hij had nog steeds spijt.
Wat mij betreft was het klaar en hij kon opzouten!

Later leerde ik een jongen kennen, na een jaar kregen we pas een relatie. In die tussen tijd heel veel lol gehad en heel veel wezen stappen (welis waar met een hele groep).
Maar ondertussen zijn we 19 jaar verder en nog steeds samen.

En die jongen? Pfffff daar zag ik een paar jaar terug een foto van..... NEEEEE! nog geen 40 en al zo grijs als een postduif hahaha

Dus gewoon er lekker voor gaan! Gewoon uitgaan van een vriendschap en wie weet wat er ooit uit voort komt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:01

Hij heeft net een relatie van twee jaar gehad en jij bent keihard op je snufferd gegaan, alle reden om nu even gewoon te genieten. Spreek gewoon af, misschien kunnen jullie eerst een hapje gaan eten zodat je heel gewoon vragen kunt stellen en ook vertellen dat je nogal moeite hebt om iemand te vertrouwen door wat er gebeurt is en dat je daar niet van gecharmeerd bent. Voor hetzelfde geld klikt het goed en verliefdheid, tja, dat is een chemisch proces en laat zich niet tegenhouden. Leuk als het van twee kanten komt maar vaak is het niet zo, dus ga genieten. De rest zie je later wel.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:02

Ik weet precies hoe jij je voelt, alleen ligt bij mij de situatie anders

Gewoon lekker wat leuks doen, hij vraagt je niet voor niks mee. Het is heel positief als hij je steeds berichtjes stuurt!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 13:05

Leuk om te lezen dat jullie zo tof reageren!
Ik denk dat overal wel een kern van waarheid in zit.
Hij stuurt niet constant berichtjes en dat vind ik heerlijk!
Heb ik iets om naar uit te kijken aan het eind van de dag, want hij is nu aan het werk ;)

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:06

Zucht had ik dat maar :P

Hou ons op de hoogte! *\o/*

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 13:09

Ik wil je ook wel een berichtje sturen? <<)
Ja ik zal jullie op de hoogte houden, al zal dat wel een beetje saai zijn de aankomende week, aangezien ik hem niet zie -O-

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:15

Ik vind dus een jongen leuk, waar ik in t begin ontzettend veel berichten van kreeg. Maar heb nu al even niks meer gehoord en begin de hoop op te geven. Het moet niet altijd van mijn kant komen :roll: zucht, en heb dus al 2 leuke dates gehad voordat ik op vakantie ging (ben sinds dit weekend terug).

Ik hou je topic in ieder geval in de gaten, vind al die liefdesverhalen zooo leuk *\o/*

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 13:22

Ah dat is zo jammer.
Dat had ik normaal ook.. Alles kwam van mijn kant en dat is nu ook niet het geval.
Het komt lekker van beide kanten, gaat over alles en niets en ik denk niet na voor ik iets zeg.
Anders stuur je een subtiel berichtje;
Hee vreemdeling, leef jij ook nog?

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:26

Ik durf dus niks meer te sturen. Ik wil zijn stalker niet zijn :=
Nooooit heb ik moeite gehad met jongens, maar deze maakt het me wel erg moeilijk zeg. _-:(
En dan te bedenken dat ik zwaar in love ben. <3 ;( -O-

Ik geef hem nog een week en anders verwijder ik zijn nummer maar _O-

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 13:28

Nohh niet durven, gewoon verstand op 0 en gaan, hij gaat je vast niet opeten :D
Haha bij mij lijkt het allemaal zo makkelijk te gaan dat ik het niet vetrouw :+

Ik zeg gewoon doen!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:29

Als er zomaar ineens een voor je neus staat dan moet je het zeker doe!
Ik ben al sinds april op zoek maar kom niks tegen.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:30

Ik heb hem vrijdag aangesproken, en hij reageert ook gewoon leuk terug hoor.
Maar zodra het gesprek stil valt.. blijft het ook stil.. Terwijl de dates die we hebben gehad zo ontzettend leuk waren en in mijn vakantie appte hij me nog gewoon hoe het was enzo..

Ik snap er echt helemaal niks van, krijg geen hoogte en mijn hints begrijpt hij niet.

Ik ga er nog maar even over denken.. :') :P

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 13:31

Ik had dus besloten niet te zoeken.
Ik wist trouwens al wel wie het was, maar hij had toen nog een vriendin.
Kwam m een tijdje geleden, toen ben ik maar eens op m afgestapt en heb me voorgesteld haha.
Nouja en nu zijn we dus hier!

Dus niet gaan zoeken helpt kennelijk :+