Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Micha_ schreef:De dingen kun je voor minder dan dat je er nu voor betaald op eBay kopen (de meeste dingen dan) ik volg het af en toe maar heb er nog nooit wat gekocht.
Marjoow schreef:_Micha_ schreef:De dingen kun je voor minder dan dat je er nu voor betaald op eBay kopen (de meeste dingen dan) ik volg het af en toe maar heb er nog nooit wat gekocht.
Ja ik kijk zelf enkel naar de gratis dingen, of zoals nu een leuk horloge voor 9,95![]()
Denk niet dat je dat nog goedkoper op ebay krijgt

ik dacht ook altijd, leuk goedkoop die sites, tot ik ebay ontdekte
Werecat schreef:Eleionomae schreef:Idd kijk ook op ebayik dacht ook altijd, leuk goedkoop die sites, tot ik ebay ontdekte
Ebay is volgens mij ook niet altijd even goedkoop, vooral niet als je iets uit de UK besteld.
_Tara_ schreef:Ik zou je echt aan willen raden om eens op ebay te kijken. Dat horloge waar je 't over hebt van 9,95, dat is dat horloge met dat vlindertje er aan? Die is 3,43 dollar op ebay, inclusief verzenden.
Werecat schreef:Kan je bij gratiskoop ook meerdere dingen tegelijk halen, dat je dus maar 1x verzendkosten hebt?
Marjoow schreef:_Micha_ schreef:Ik neem aan dat je voor de 'gratis' dingen wel verzend kosten betaald? Dan vind je ze dus wél goedkoper op eBay, en dat leuke horloge is vast ook veel goedkoper.
Nee, want standaard verzendkosten zijn 6,75 via postnl. Bij groupdeal betaal je 5,95
Marjoow schreef:_Tara_ schreef:Ik zou je echt aan willen raden om eens op ebay te kijken. Dat horloge waar je 't over hebt van 9,95, dat is dat horloge met dat vlindertje er aan? Die is 3,43 dollar op ebay, inclusief verzenden.
Heb hem op Ebay nergens zien staan. Vind Ebay trouwens geen fijne site, kan daar niet fatsoenlijk zoeken ofzo...Werecat schreef:Kan je bij gratiskoop ook meerdere dingen tegelijk halen, dat je dus maar 1x verzendkosten hebt?
Dat werkt helaas niet
Maar ik ga nu niet zoeken, geld moet gespaard worden xD