wat doen jullie op een date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BarrieVabis

wat doen jullie op een date?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 21:54

ik heb een leuke jongen leren kennen maar we willen niet elke avond samen thuis op de bank zitten, zelf heb ik niet echt ideeën wat we zouden kunnen gaan doen, iets wat niet al te duur is. brand maar los met ideeën wat jullie zouden doen met vriend/man/date, hele dagen of alleen avondjes noem het maar op ik ben inspiratie loos :+

Edit: we kennen elkaar nu 3 weken en hebben elkaar bijna elke dag gezien :o
Laatst bijgewerkt door BarrieVabis op 17-08-13 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

GrumpyCat

Re: wat doen jullie op een date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:55

Mijn eerste date was in de bioscoop, en daarna nog wat gedronken en gebabbeld samen. Simpel, maar toch gezellig! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:56

Naar het strand?
Picknicken?

mrieeek

bios, wat gaan drinken, uit eten. beetje de standaard dingen haha. Ik ben nooit zo origineel

Pieter25

Fairytales schreef:
Mijn eerste date was in de bioscoop, en daarna nog wat gedronken en gebabbeld samen. Simpel, maar toch gezellig! :D

Das altijd een goeie start +:)+

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:59

Film , ga iets avontuurlijks doen (klimbos Apeldoorn *hint*) , wandelen / fietsen , paardrijden , shoppen , strand , boswandeling .

Niet dat ik dat allemaal gedaan heb op date , hoor :+

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:01

Gezellig wat drinken in een kroeg waar evt ook wat muziek is? Een leuk terras werkt ook, en zelfs met gewoon lekker thuis hangen heb ik goede ervaringen. :) Je zou ook iets actiefs kunnen gaan doen als wakeboarden of iets in die geest. Een blote voeten pad kan ook fantastisch leuk zijn, en is ook niet door. Ook kan gewoon lekker lopen heerlijk zijn. Daarnaast zijn dagjes strand ook leuk natuurlijk.

Maar mijn leukste dates begonnen in een kroegje. Dates daarna zijn ook of thuis geweest en een paar keer in de kroeg. :P Ik vind het wel prima op die manier... :)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:01

Weet niet hoe goed je hem al kent? Ik kende een jongen al redelijk goed en we zijn uit eten geweest en toen naar de film. Als je iemand niet zo goed kent lijkt me dat geen goed idee. Dan zit je wel heel lang aan iemand vast als het alleen maar awkward is :=

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:02

eerste date was bioscoop en de 2e date was een boswandeling

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:09

Gewoon gezellig een terrasje pakken, een wandelingetje maken, gaan zwemmen, stukje fietsen, picknicken is al genoemd maar blijft leuk. Naar een andere stad gaan om rond te kijken, uit eten mar dat is weer duurder, zelf een romantisch dinertje koken, bij slecht weer in de huiskamer picknicken, in de huiskamer kamperen, een ijsje gaan eten zo'n coupe in een ijssalon met een wafeltje en slagroom, naar een hele grote toys 'r us gaan en op alle knopjes drukken en overal mee spelen, een kano huren en gaan kanoën want ja waarvoor huur je anders een kano, naar het theater gaan, een musical, ballet, opera, cabaret en als je de kleine theatertjes zoekt is dat niet heel duur. Een dvd huren en thuis blijven. Waterfietsen, rondvaartboot, zelf trapas en sangria maken en Spaanse muziek opzetten of ook zelf maken.

Nou, neem mijn tips ook maar niet te serieus want ik ben single. Haha. Succes.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:14

De eerste date was een Boktmeeting, maar ik denk dat dat in dit geval geen optie is. :')

Ik zou je aanraden te kiezen voor een date waar je elkaar beter kan leren kennen. Geen bioscoop, daar zit je maar naar een scherm te loeren. Uit eten is leuk, een terrasje, een workshop, boottocht, dagje naar het strand noem maar op. Veel plezier!!!

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 22:15

we daten nu 3 weekjes, boswandeling of wakeboarden vind ik erg leuke ideeën! we zijn al samen wezen motorcrossen, 2x strand en 1x strandtent geweest voor de rest eigelijk veel bij hem thuis gezeten haha. komen wel leuke dingen voorbij zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:17

Toevallig morgen. We gaan naar mn pony en daarna een stuk met mijn hond uit.lekker buiten zijn dan zijn stiltes vaak minder ongemakkelijk !

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:17

Al veel gedaan in 3 weekjes tijd dan! :) Wandeling is altijd leuk, je kan misschien eens zoeken op 'Geocachen', dan ga je schatzoeken in een bos, kost niks, alleen GPS nodig :D.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:18

pretpark? Dierentuin? kanoeën? Dagjes strand? euhm... oh misschien eens op vakantieveilingen kijken of daar iets leuks tussen staat wat je samen zou kunnen doen? Lekker lunchen of uit eten ofzo!

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 22:18

MiReRe schreef:
Gewoon gezellig een terrasje pakken, een wandelingetje maken, gaan zwemmen, stukje fietsen, picknicken is al genoemd maar blijft leuk. Naar een andere stad gaan om rond te kijken, uit eten mar dat is weer duurder, zelf een romantisch dinertje koken, bij slecht weer in de huiskamer picknicken, in de huiskamer kamperen, een ijsje gaan eten zo'n coupe in een ijssalon met een wafeltje en slagroom, naar een hele grote toys 'r us gaan en op alle knopjes drukken en overal mee spelen, een kano huren en gaan kanoën want ja waarvoor huur je anders een kano, naar het theater gaan, een musical, ballet, opera, cabaret en als je de kleine theatertjes zoekt is dat niet heel duur. Een dvd huren en thuis blijven. Waterfietsen, rondvaartboot, zelf trapas en sangria maken en Spaanse muziek opzetten of ook zelf maken.

Nou, neem mijn tips ook maar niet te serieus want ik ben single. Haha. Succes.

bij deze kon je me oprapen haha :')

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:18

Naar het park met een wijntje, toastjes en kaasjes :9 En breng dan meteen goed weer mee...

Of lekker koken bij hem of bij jou thuis. Al is dat meer een 2de date, tenzij je hem al kent.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:19

De eerste date met mijn huidige vriend was gewoon simpel een film kijken bij hem thuis. :) Uiteindelijk meer gekletst dan film gekeken, haha. Bios zou ik niet doen, moet je de hele tijd stil zijn...

Of gewoon ergens wat gaan drinken? Misschien kan je gaan poolen, ben je ook nog een beetje bezig met iets. Verder ben ik vrij inspiratieloos. :))

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 22:22

Eskimo schreef:
Naar het park met een wijntje, toastjes en kaasjes :9 En breng dan meteen goed weer mee...

Of lekker koken bij hem of bij jou thuis. Al is dat meer een 2de date, tenzij je hem al kent.

we kunnen beiden niet koken haha, denk dat ik maar eens ga oefenen om wat lekkers voor hem te maken :o

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:26

Leuk toch! Beetje experimenteren... Kunnen jullie samen een receptje uitzoeken en samen koken... Kijk bijvoorbeeld is in de Allerhande van de Appie, staan leuke en simpele dingen in! Lekker glaasje wijn erbij... Kaarsjes aansteken :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:28

Pinkpop! :D

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:30

Vandaag eerste date *\o/* Samen met de puppy gaan wandelen waar ik 2 weken voor moet zorgen. En dindsdag gaan we samen lopen :D Wat is hij toch leuk <3

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:32

Schaatsen! Alleen is het nu niet echt weer daarvoor. :p
In het park zitten en/of picknicken is ook altijd gezellig.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:36

schaatsen, dan zeg ik, skeeleren!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:39

Bootje varen, taarten bakken, tapas maken en vervolgens jullie beste vrienden/familie uitnodigen, vliegeren, boswandeling, hem leren paardrijden :+ cursus masseren, concert bezoeken :)