Edit: we kennen elkaar nu 3 weken en hebben elkaar bijna elke dag gezien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Je zou ook iets actiefs kunnen gaan doen als wakeboarden of iets in die geest. Een blote voeten pad kan ook fantastisch leuk zijn, en is ook niet door. Ook kan gewoon lekker lopen heerlijk zijn. Daarnaast zijn dagjes strand ook leuk natuurlijk.
Ik vind het wel prima op die manier...

MiReRe schreef:Gewoon gezellig een terrasje pakken, een wandelingetje maken, gaan zwemmen, stukje fietsen, picknicken is al genoemd maar blijft leuk. Naar een andere stad gaan om rond te kijken, uit eten mar dat is weer duurder, zelf een romantisch dinertje koken, bij slecht weer in de huiskamer picknicken, in de huiskamer kamperen, een ijsje gaan eten zo'n coupe in een ijssalon met een wafeltje en slagroom, naar een hele grote toys 'r us gaan en op alle knopjes drukken en overal mee spelen, een kano huren en gaan kanoën want ja waarvoor huur je anders een kano, naar het theater gaan, een musical, ballet, opera, cabaret en als je de kleine theatertjes zoekt is dat niet heel duur. Een dvd huren en thuis blijven. Waterfietsen, rondvaartboot, zelf trapas en sangria maken en Spaanse muziek opzetten of ook zelf maken.
Nou, neem mijn tips ook maar niet te serieus want ik ben single. Haha. Succes.
Uiteindelijk meer gekletst dan film gekeken, haha. Bios zou ik niet doen, moet je de hele tijd stil zijn...