wat te doen cq hoe aanpakken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dark_moon

wat te doen cq hoe aanpakken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 14:18

Weer een relatie topic.

Door een rotperiode waar ik in zat en het net te vroeg een leuke jongen leren kennen waar
het eigenlijk te vroeg voor een relatie was voor mij is dit dan ook stukgelopen.

Nu is het zo dat we met ruzie zijn geëindigd en ik steeds meer spijt krijg van wat
ik gedaan en gezegd heb. Echter die jongen is helemaal klaar met me en reageert
ook nergens meer op. Normaal zit ik daar niet zo mee, maar nu mis ik die jongen
nog steeds te erg en begin ik in te zien dat hij me meerdere kansen heeft gegeven
tegen zijn eigen karakter in. Hij heeft dus best wat voor me over gehad maar ziet het
nu niet meer zitten. Ik zit hier best wel mee. Ik zit nu beterder in mijn vel etc. Echter
ik wil het graag weer goed maken met hem. Ik weet eigenlijk niet goed hoe het goed te maken.
Ik ken die jongen vrij goed en hij kan zich redelijk afsluiten van mensen als ze hem kwetsen etc. Wat hij
dus nu ook bij mij heeft. Ben later nog een keer bij hem geweest en leek het goed maar daarna
per telefoon nog ruzie gehad, hard tegen hard. De enige manier dat ik nog contact met hem
kan krijgen is dat ik naar hem toe rijd op de gok dat hij thuis is. Dat is mijn laatste kans, ik
krijg teveel spijt als ik het niet doe. En het zit me best dwars hoe het allemaal gelopen is nu ik
inzie dat hij echt wel voor me wilde gaan.

Hoe zouden jullie het aanpakken? Ik weet dat hij een soort 2e vader heeft waar hij heel
goed mee overweg kan en die mij ook heeft gezien/ kent. Ik ken hem verder alleen van zijn voornaam
en weet welke plaats hij woont maar verder niks. Ik zou het via hem kunnen proberen, want het is
een aardige vent. Echter moet ik hem dan wel op de een of andere manier proberen op te sporen.

Saskiaatje

Re: wat te doen cq hoe aanpakken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:22

Hij heeft je meerdere kansen gegeven en je hebt hem gekwetst. Daarbij heeft hij duidelijk te kennen gegeven dat het voor hem klaar is, en reageert hij nergens meer op. Mijn gok is dat hij not amused zal zijn als je ineens voor z'n deur staat, laat staan dat je het via zijn 'tweede vader' speelt.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:30

Ik zou toch even niks doen en leren van je fouten.
Misschien dat je over een paar maanden nog eens kan proberen of hij contact wil, maar nu moet je zijn keuze respecteren.
Bij een relatie spelen er 2 mee, dus het draait helaas niet alleen om jou.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:31

Hoe lang geleden is de laatste ruzie geweest?

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:34

Ik denk dat je zeker niet naar hem toe moet gaan. Hij zal vast niet blij zijn als je onaangekondigd voor zijn deur staat. Ik denk dat je hiermee de situatie alleen maar verergerd.

Hoe banketstaaf het ook is, ik denk dat je het moet laten rusten. Als hij nog contact wil met je uiteindelijk, dan zal hij vast wel uit zichzelf contact opnemen met jou. Het is moeilijk, maar een relatie forceren werkt 9 van de 10 keer alleen maar averechts. Wat je misschien wel zou kunnen proberen is een brief te schrijven naar hem zodat je je verhaal kwijt kan. Dan heb je het in iedergeval van je afgeschreven.

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 14:37

Heb zeker spijt van mijn fouten en het is mijn eigen schuld. Inderdaad draait het
niet alleen om mij... if i could turn back time... |(

Het is nu anderhalve maand geleden na de laatste ruzie.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:38

Dus anderhalve maand geleden was je nog niet klaar voor een relatie en hebben jullie nog knallende ruzie gemaakt. Is het dan heel realistisch om te zeggen dat je er nu wél klaar voor bent en dat er nu geen heftige ruzie komt? Laat je je niet iets teveel leiden door je gevoel?

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 14:39

Forceren werkt zeker averechts maar is zo lastig. Mis hem steeds meer...

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 14:42

In het begin dat ik hem leerde kennen was ik niet klaar voor een relatie. Ik zit nu wel beter in mijn vel maar misschien wil ik het inderdaad te snel... maar vind hem nog steeds super leuke jongen en mis hem nog steeds best wel. Ik heb wel meer rust in mijn koppie maar hoe het met hem gelopen is kan ik
nog steeds niet loslaten.. Maar misschien laat ik me wel teveel leiden door mijn gevoel.. maar kan hem eigenlijk niet laten gaan...

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:43

dark_moon schreef:
Forceren werkt zeker averechts maar is zo lastig. Mis hem steeds meer...

Ik weet precies hoe je je voelt meid. :(:)
Het is heel rottig, zeker als je later spijt hebt en de andere partij er helemaal klaar mee is.
Maar het laten rusten is voor nu echt wel het verstandigste als je het mij vraagt.
Of zoals ik net al zei; probeer het door middel van een brief. Dan heb jij het van je afgeschreven, en als hij het dan heeft gelezen, dan kan hij zelf kijken of hij er op wil reageren en wanneer hij dat wilt. Daarmee kom je niet opdringerig over, maar heb je wel de ruimte gehad om hem te vertellen hoe jij je voelt. Als jullie voor elkaar bestemd zijn, kruisen jullie paden zich wel weer!

Sterkte TS!

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 14:47

Ik denk dat ik inderdaad een brief schrijven. Thanks voor je berichten, ik ben wel blij dat
ik het van me kan afschrijven. Ik mis hem verschrikkelijk en denk aan alle leuke momenten
die we gehad hebben... Het zou echt een opluchting zijn als hij me wil vergeven.. maar kan
beter hem de tijd gunnen. Misschien dat hij een ander krijgt in die tijd, wat zou dat pijn doen.. |(
Daar ben ik zo bang voor dat hij in die tijd een ander krijg die ik hem gun als het maar goed komt.

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 14:49

Wat echt apart was dat ik een tijdje later een flesje cola haalde, pak ik uit het schap met wel honderd
flesjes precies een fles met zijn naam erop... dat is wel weer apart... :D

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:57

Het lijkt me eerlijk gezegd duidelijk dat hij er gewoon klaar mee is. Zie je hem in het dagelijkse leven ook wel eens> Want zo ja, dan zal hij vanzelf ook wel aan je merken dat je beter in je vel zit. Naar hem toe gaan, het spelen via een (2e) vader, smsen of bellen e.d. zou ik allemaal niet doen. Veel jongens houden daar niet van en dan duw je hem waarschijnlijk alleen maar verder van je af.

Ik zou of niets doen en kijken hoe het loopt, als je hem in het dagelijkse leven wel eens ziet/spreekt. Anders zou ik hem een brief schrijven waarin je je excuses zet en uitlegt dat je nu beter in je vel zit enz. En dan zou ik het aan hem laten om te bepalen of hij er iets mee doet en wat hij er dan mee doet.

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 15:28

was het maar zo dat ik hem in het dagelijks leven tegenkwam maar helaas. Zit echt beter in mijn vel. Dan kon hij dat ook zien. Het enige is dat ik spijt heb van mijn fouten maar alles werkt nu averechts denk ik inderdaad wat jullie ook zeggen.. Ik kon echt met hem lachen en alles, maar heb het verpest... Dat zit me echt nog dwars..

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 15:29

Ik ga inderdaad een brief schrijven, dan heb ik er alles aan gedaan. Het houd me echt bezig hoe het met
hem gaat... en alles

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 15:31

al konden we maar gewoon vrienden blijven..

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:33

Alles wat je nu in dit topic zegt (dat je gewoon vrienden wil blijven, dat je er spijt van hebt, en dat je beter in je vel zit etc.) zou ik gewoon lekker opschrijven in die brief, en sturen die handel. Dan voel je je vast al veel beter dat je het gezegd hebt! :)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:44

ik denk dat je het gewoon voorbij moet laten varen, je hebt je best gedaan maar hij wilt niet, wrs toch teveel gekwetst. Klinkt hard maar je alleen maar op hem focussen heeft geen zin. Ga lekker je ding doen, bezig zijn zodat je niet steeds aan hem denkt. Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn komen jullie elkaar vast weer ergens tegen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:46

Ik denk dat je hem beter met rust kunt laten. Het is moeilijk om hem los te laten, daar kan ik inkomen, maar ik denk dat je beter verder kunt gaan met je eigen leven. Los je problemen op, leer ervan en doe het de volgende keer anders. Sterkte! :(:)

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 16:08

Ik ga me sowieso op mijn eigen leven richten maar blijf gewoon een zwak voor hem
houden. Had gehoopt dat we gewoon verder konden als vrienden maar als ik
dat wil kan ik het beter laten rusten. Ik ben misschien eigenwijs maar ik
ga hem in ieder geval een brief schrijven. Ik mag hem te graag om hem zo te
laten gaan.. al heb ik zelf de fouten gemaakt. Bedankt voor alle berichten, het is
zo lekker om het even van me af te schrijven.. :j

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 22:27

:( ;(

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:08

Nou ik zal ht je heel eerlijk zeggen, als ik iemand ene paar kansen heb gegeven die diegene om wat voor reden dan ook heeft verknalt kan die van mij ook de paasei krijgen.
Graag of niet hoor, dan had ie het zich eerder moeten bedenken.
Hoe vervelend ook :(:) maar ik zou zelf niet veel anders reageren

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 00:22

Het is ook echt mijn schuld en heb hier ook helemaal de gevolgen van.
Hij kwam net te vroeg in mijn leven en nu ik beter in mn vel zit
Zie ik in dat ik stom geweest ben. Als ik iets zou kunnen doen om het
Goed te maken deed ik t meteen.. maar t werkt averechts... kan
T nog niet goed loslaten..

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 07:23

Maar je had het al ingezien en toen belden jullie en werd het alsnog ruzie? Dus ook die kans heb je vergooit?! En nu zie je het dan weer in? Ik zou er, als ik hem was, niet bepaald op vertrouwen :=
Ik denk dat je deze jongen zijn geluk moet gunnen, als je echt zo gek op hem bent dan zie je ook in dat hij (nu) beter af is zonder jou. Houden van is ook loslaten en dat is wat je mijn inziens nu beter kunt doen. Wie weet wat de toekomst brengt :)

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 09:43

De laatste keer was ik naar hem toe gegaan en hdden we soort afgesproken dat we in ieder geval
Vrienden zouden blijven.. maar hij houd ook dat af.. snap het ook helemaal
Vanuit zijn kant maar zat echt niet goed in mn vel.. ik gun hem van harte een ander
Ander meisje al dat doet wel pijn.. het enige wat ik wil is dat we gewoon als vrienden
Kunnen eindigen en af en toe nog contact...