Afwasser gezocht! Per direct!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Afwasser gezocht! Per direct!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:32

Heb je dat ook wel eens, zit je op de bank, lekker te chillen en te bokken. Plots gaat de deur naar de keuken open die al die tijd zo slim heb dicht gehouden en ja hoor, de vaat staart je met vieze oogjes aan. Met modder handjes zwaaien ze je toe en roepen de kopjes 'MAAK ME SCHOON!' Gelukkig is mijn vriend snel en kan de deur weer dicht. Maar achter die deur hoor ik ze roepen, de borden willen in bad! Gelukkig staat de televisie hard en heb ik het heeeel druk op bokt!

Dus, ik heb een klerehekel aan de afwas. Het huishouden boeit me verder niks, maar die afwas... Het liefst flikker ik al mn vaat weg en koop ik wegwerpborden enzo maar ja dat is ook weer zoiets... Een vaatwasser past hier overigens niet in huis -O-

Elke maand beginnen we dan ook weer vol goede moed met 'als we nou elke dag afwassen is het maar een paar minuten werk!' Ja en dat helpt dus maar even... Nu staat de afwas er slechts 3 dagen, ik weet dat ik het straks ga doen want ik heb verder ook echt gewoon niks te doen maar als het even kan ga ik wat anders doen! Zucht, hoe kan ik de afwas nou leuk maken? Of is het gewoon een verloren zaak? Moet ik gewoon snel aan kinderen beginnen zodat ik ze aan de afwas kan zetten zodra ze 3 zijn? Ik weet het niet hoor...

Moonfight

Re: Afwasser gezocht! Per direct!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:34

Heel herkenbaar! Ik heb er ook z'n hekel aan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:35

Heel herkenbaar en dan hebben wij nog wel een vaatwasser, maar zelfs daar ontbreekt me soms de moed om het in te stoppen :')

Nu staat de afwas ook weer flink uitgestald op het aanrecht en ik ben ernstig gedemotiveerd.. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:36

chelle_dora schreef:
Heel herkenbaar en dan hebben wij nog wel een vaatwasser, maar zelfs daar ontbreekt me soms de moed om het in te stoppen :')

Nu staat de afwas ook weer flink uitgestald op het aanrecht en ik ben ernstig gedemotiveerd.. :Y)

OMG! Jij hoeft het alleen maar op te tillen, laadje open, in te stoppen, laadje dicht! Ik dacht dat ik erg was! _O-

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:37

Ik zou het gewoon juist volop in het zicht gaan zetten haha :+ Misschien ga je je er dan zo aan ergeren dat je juist heel snel wilt afwassen? ;) Heb ik altijd wel, kijk ik richting mijn keuken, zie ik afwas staan en dan denk ik : Grrr weg ermee! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:37

je hebt ook mini vaatwassertjes :P

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:39

jeetje, dat is wel heeeeeeeeel lui als je vaatwasser hebt ;)

Ben net gaan samenwonen en vaatwasser moet nog geplaatst worden, maar heb zooooooooooo poep hekel aan afwassen. Stonden we gisteravond om 11 uur nog heel romantisch af te wassen :')

Desty

Overal maar 2 van hebben, dan móet je wel :D
Heb er ook een hekel aan

suuzepuus

Hiert huis een vaatwasser en eigenlijk nooit vaat op het aanrecht (vuile vaat gaat er meteen in en probeer hem snel uit te laden zodat het vuile er weer in kan...) maar op mijn werk moet ik wel met de hand afwassen..... ben je er thuis vanaf, blijf je bezig !!! op mijn werk zijn meerdere (3 x 12) kleine afwasjes per dag.

Anoniem

Daantjuh88 schreef:
jeetje, dat is wel heeeeeeeeel lui als je vaatwasser hebt ;)

Ben net gaan samenwonen en vaatwasser moet nog geplaatst worden, maar heb zooooooooooo poep hekel aan afwassen. Stonden we gisteravond om 11 uur nog heel romantisch af te wassen :')

Voorspel? Elkaar plagerig met de theedoek slaan of sop in elkaars gezicht spatten :')

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:40

Bewust weinig proberen vuil te maken zodat je niet veel moet afwassen? :D
Ik heb vaatwasser maar toch moet ik grote pannen en dergelijke nog met de hand doen :')

Anoniem

Desty schreef:
Overal maar 2 van hebben, dan móet je wel :D
Heb er ook een hekel aan

Ik heb juist meer aangeschaft zodat ik langer kan wachten -O-

Anoniem

Joolien schreef:
chelle_dora schreef:

OMG! Jij hoeft het alleen maar op te tillen, laadje open, in te stoppen, laadje dicht! Ik dacht dat ik erg was! _O-

Ik voel me ook wel schandalig lui hoor :')

Maar dit is slechts een fase. Van de week heb ik weer een opruim tik en dan is alles weer brandschoon. Maar hoe slechter ik in m'n hum ben, hoe langer de afwas blijft staan :') Gelukkig is vriendlief er ook echt een ster in.. Soms hebben we geen borden en kopjes meer.. Kijk ik op kantoor (dak over en dan door t raam naar binnen) en dan denk ik ja.. daar is het dus... :')

Grapjasjes12

Ik doe, sinds ik gestopt ben met roken, elke dag zo'n twee keer de afwas (ik heb maar een klein afdruiprekje en ik vertik het om af te drogen), daarvoor kon ik het zo twee weken laten rotten en alleen even snel een bordje of kopje afspoelen als we moesten eten :o
Dus, ik weet niet of je rookt? Zo ja, stop ermee en ga lekker afwassen :Y)

eva1969

Er bestaan echt ook hele kleine vaatwassertjes *tip* :D

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:41

hahaha heeeeeeel herkenbaar en ook hier past geen vaatwasser. Nou heb ik me laten vertellen dat die kleintjes helemaal niet zuinig zijn.

arabella2000

haha heel herkenaar. Ik ben blij dat ik nu een afwasmachine heb (maar die gaat maar 1 a 2 keer per week aan omdat hij anders staat te draaien met 1 a 2 bordjes)

liesjecryos

heb je geen plek voor zo een mini vaatwasser?
Die zijn net iets groter dan een magnetron en als je maar met zijn tween bent kun je er best wat in kwijt

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:42

Tja, ik ben erg blij met m'n vaatwasser, eerlijk gezegd :j
Misschien een tip wat een oud-collega van mij deed: die verzamelde haar vaat in één van de keukenkastjes en ging 2x per week met de vaat naar mams. Hun aan de koffie, terwijl de vaatwasser daar de klus klaarde!!

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:43

vroeger stond het bij mij ook weleens een week op het aanrecht (uhuh)...... maar nu ben ik gezegend met een vaatwasser!!! :):)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:48

Hier is afgesproken dat ik kook en de tafel dek en dat meneer afruimt en afwast. Werkt prima! Vooral omdat mijn vent niet tegen vuile vaat kan, dus het is al een uitzondering dat het er nu 2 dagen staat haha. Maar wel netjes afgespoelt want anders ben je helemaal uren bezig met afwassen omdat alles is aangekoekt, bleehgh :')

Ik heb ook echt zo'n hekel aan afwassen :')

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:51

chelle_dora schreef:

Maar ik vind afwassen echt leuk, maar het afdrogen :n
Laatst bijgewerkt door Coby op 16-08-13 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: +1 verwijderd.

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:55

Ik heb de vaatwasser in en uitruimen op het takenlijstje van vriendjelief gezet :+
Ook ik heb er een pest hekel aan om dat ding open te trekken en alles erin te zetten..
Trek liever even de stofzuiger door het huis of een sopje door de badkamer en wc.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:55

xNK schreef:
chelle_dora schreef:

Maar ik vind afwassen echt leuk, maar het afdrogen :n

Maar dan laat je het toch gewoon in het rekje staan tot het droog is? Doet mijn vriend ook :j savonds afwassen en de volgende ochtend alles zo in 1x de kast in :)
Laatst bijgewerkt door Coby op 16-08-13 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: +1 verwijderd uit quote.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:57

Ik heb een titel waar ik over kan opscheppen, ik ben, ja echt waar, assistent medewerker afwas. Ik krijg dan ook wel af en toe de kriebeltjes om de afwas gewoon in een zak te stoppen en mee te nemen naar het werk. Thuis hebben we wel een afwasmachine, maar het ding in- en uitruimen duurt me minstens zo lang als de afwas met de hand te doen. Op het werk draai ik er op de drukke momenten honderden borden door in no-time.