Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lianne86 schreef:Half... Ik haal het bijvoorbeeld ook niet om doordeweeks naar het postkantoor te gaan ivm werk. Maar ik zeg dat altijd al voordat mensen geld over maken dat het de eerstkomende zaterdag pas op de post gaat.. Maarja als je dat van te voren weet kun je er rekening mee houden... Ik ga er dus ook niet vanuit dat iemand het dezelfde dag of de dag erop al op de post doet...
Als iemand dan ook nog DHL kiest (dat langer duurt maar wel wat goedkoper is) tjah... sorry dan... (Heb dus echt gehad, zaterdag verzonden, code netjes doorgegeven en diegene kreeg het vrijdags pas :S)
suikermeisje schreef:Ik ook al 2 weken geleden iemand die wel een keer als ze tijd had het zou versturen.
Via een ander ook (waarschijnlijk) opgelicht.
Al 3 dagen niks meer gehoord nadat ze eindelijk bevestigd had het geld te hebben ontvangen (1,5 week, belgische rekening)...
Weet waar ze woont, en als ik er toevallig een keer in de buurt ben dan weet ik het vast wel te vinden en dan haal ik in ieder geval mijn geld terug, is ze nou helemaal van het padje af!
Callisto04 schreef:suikermeisje schreef:Ik ook al 2 weken geleden iemand die wel een keer als ze tijd had het zou versturen.
Via een ander ook (waarschijnlijk) opgelicht.
Al 3 dagen niks meer gehoord nadat ze eindelijk bevestigd had het geld te hebben ontvangen (1,5 week, belgische rekening)...
Weet waar ze woont, en als ik er toevallig een keer in de buurt ben dan weet ik het vast wel te vinden en dan haal ik in ieder geval mijn geld terug, is ze nou helemaal van het padje af!
Die Belgen zijn toch wel onbetrouwbaar!
Is hier geen topic waar oplichters op Bokt kunnen vermeld worden? Anders kunnen die toch gewoon verder gaan met zo'n praktijken?